Hakutulokset

  1. Alma Puunaula

    Sukulaiset juoruilevat, mika siihen voisi olla syyna?

    Kuulin kahdelta luotettavalta ystavalta, etta eras sukulaiseni on kehitellyt ihan perattomia valheita minusta ja perheestani. Mieheni kuulema pettaa minua, yksi lapseni on kuulema pysyvalla laakityksella mielenterveydellisten vaivojen vuoksi, ja muita asiattomuuksia. Kyseisen sukulaisen kanssa...
  2. Alma Puunaula

    Palstaileeko taalla viela tuttua porukkaa?

    Pikaisella silmayksella naen muutaman tutun nikin, mutta onko taalla porukka kovasti vaihtunut viimeisen vuoden aikana?
  3. Alma Puunaula

    Paljonko teilla saa lapset kayttaa nettia?

    Minka ikaiset, ja paljonko saa kayttaa. Ja kuinka paljon valvotte sita nettikayttoa? Itse oon tyonpuolesta joutunut seurailemaan pikkasen ihmisten nettikayttoa, ja olen tavattoman jarkyttynyt, millaista kielta ja kaytosta teineilla on netissa. Kyse ei ole suomalaisista lapsista (luultavasti)...
  4. Alma Puunaula

    Kamalan kauan viimeisesta kaynnista..

    eli mitas tanne kuuluu? =)
  5. Alma Puunaula

    Kyllä ihmisillä on sitten pienet ongelmat,

    kun pitää valittaa siitä, että hautajaisvieraalla oli jalassaan urheilusukat.. :headwall: Nih.
  6. Alma Puunaula

    Ihanan rentouttava

    tuo alati vilahteva puhtaan lumivalkoinen sivu.. :whistle:
  7. Alma Puunaula

    Madeleine McCann..

    Puoli vuotta hänen katoamisestaan, mitä luulet, löytyykö häntä? Luin juuri BBC:n uutisia, ja Portugalin poliisia arvostellaan huonosta tutkimustyöstä. Minua ihmetyttää, miksei Madeleinen vanhempia arvostella yhtä ankaralla kädellä.
  8. Alma Puunaula

    Hankkikaa mulle elämä..

    Tai ees joku syy pysyä täältä pois.. Viikos kesti mun palstailun lopettamiseni.. :laugh:
  9. Alma Puunaula

    En mä kokonaan lopettanutkaan vielä..

    Kauanko kestää, että tunnukset poistetaan täällä?
  10. Alma Puunaula

    Jokin tässä hommassa mättää, kerro minulle mikä..

    (Joo, mä sanoin lopettavani palstailun, odottelen ylläpidon poistavan nikkini, tämän mä ajattelin tänne kuitenkin purkaa, tiedä sitten mistä syystä..) Sekavaa tekstiä tiedossa, sekavalla mielialalla kirjoitettuna.. Tämän viikon saldo: -rikottu ulko-oven ikkuna -autoon naarmutettu...
  11. Alma Puunaula

    Se on sitten tytöt ja pojjat niin...

    että tämä palstailu ei enää anna mulle sitä mitä täältä palstalta alunperin hain. Jossain vaiheessa iski sellainen Suomi-ikävä, ja ikävä puhua suomea, ja silloin tämä palsta oli oiva väline kumpaankin tarpeeseen. Nyt kuitenkin tuntuu, että mä alan olla ihan eri aaltopituudella koko palstan...
  12. Alma Puunaula

    Pelaa peliä (englanniksi ) ja lahjoita riisiä..

    http://www.freerice.com/ Jokaisesta oikeasta vastauksestasi löahjoitetaan 10 jyvää riisiä nälänhätää kärsiville. Addiktoiva peli.. :D
  13. Alma Puunaula

    Kaksisuuntainen mielialahäiriö tms..

    Onko kellään tietoja tai koekmuksia tämänlaisesta sairaudesta kärsivästä ihmisestä?
  14. Alma Puunaula

    Verotuksesta, ja julkisten palvelujen rahoituksesta..

    Miten ihmiset olisivat valmiita maksamaan esim terveydenhuollon palveluista, jos esim veroja nostamalla. Ajatteleekohan kovinkaan moni sitä, miten monia asioita saa melkein ilmaiseksi sillä, että maksaa veroja. Suomessa esimerkiksi terveydenhuolto on suhteellisen hyvällä mallilla, mutta samalla...
  15. Alma Puunaula

    Sylkemisepisodista...

    En viitsi sitä edellistä ketjua kaivaa esille ja aiheuttaa lisää tappelua aiheesta, mutta kiinnostuneille halusin vain kertoa, että poliisi kävi kyselemässä tapauksesta, ja he hyvin voimakkaasti kehoittivat nostamaan asiasta jutun. Heidän mielestään rasistisiin konflikteihin pitää aina puuttua...
  16. Alma Puunaula

    Keittiönoita!!

    Laittelen yv:tä myöhemmin, ettet vaan ihmettele, kun en vastaa mitään. Täällä on hulinaa, lapset leikkii palokuntaa, ei saa mihinkään keskityttyä.. :D
  17. Alma Puunaula

    Kiitollisuudesta..

    Tässä on yhden laulun sanat, mun mielestäni hyvin koskettavat.. -------- Today, upon a bus, I saw a girl with golden hair. And wished I was as fair. When suddenly she rose to leave, I saw her hobble down the aisle. She had one leg and wore a crutch. But as she passed, she smiled. Oh...
  18. Alma Puunaula

    Mitä pelkäät?

    Ihan siis oikeasti, pelkäätkö jotain asiaa kamalasti? Mulla on pelko henkisiä ja mielellisä sairauksia kohtaan, ja pelkään läheisten ihmisten menettämistä. Rakkaiden menettäminen sattuu ihan liikaa.
  19. Alma Puunaula

    Millä oikeudella jotkut miehet

    luulevat voivansa lääppiä naisia. Onko sellaisten miesten sanalliset kyvyt niin heikkoja, ettei sille naiselle kykene sanomaan asiaansa, vaan pitää kouraista rinnasta tai takalistosta. Vai onko tuo vaan naisen paikan ooittamista?
  20. Alma Puunaula

    Kun on minuus hukassa

    Mulla on tänään masentavia aloituksia, mutta mutta.. Mietintämyssyn alla myllertää ja mietin sitä, että miten arjen myllerryksen keskellä ehtii, jaksaa ja muistaa kehittää itseään ja muistaa tutkiskella itseään ja omia ajatuksiaan, omaa minuuttaan? Mä oon ainakin hukkunut jonnekin lasten...

Yhteistyössä