Sylkemisepisodista...

En viitsi sitä edellistä ketjua kaivaa esille ja aiheuttaa lisää tappelua aiheesta, mutta kiinnostuneille halusin vain kertoa, että poliisi kävi kyselemässä tapauksesta, ja he hyvin voimakkaasti kehoittivat nostamaan asiasta jutun. Heidän mielestään rasistisiin konflikteihin pitää aina puuttua, täten rasistisille idiooteille saadaan lähetettyä viestiä, että heidän tapansa toimia ei ole hyväksyttävää.

Kyllä he toki erittäin hyin ymmärsivät mun syyni, miksen aio juttua nostaa, koska ei tuosta muuta juttua tulisi kuin mahdollisesti pienet sakot, ja meille saattaisi tulla vaan lisää ongelmia.

Että näin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
pihalla kuin lumiukko?
:D

Muutama päivä sitten kadulla 3 nuorta mestä sylkivät mun päälleni uskonnollisista/rasistisista syistä, ja ohikulkijat nauroivat. Soitin poliisille, päästäkseni heistä eroon, ja poliisi sitten eilen kävi kääntymässä, ja tuossa se, mitä he sanoivat.

 
vieras
Niin, en mäkään varmaan uskaltaisi tehdä ilmoitusta lisäseurausten pelossa :/ Vaikka tottahan se on, tollaisista jutuista pitäis rangaista, vaikka sitten vain sakoilla. Tai julkisella anteeksipyynnöllä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin, en mäkään varmaan uskaltaisi tehdä ilmoitusta lisäseurausten pelossa :/ Vaikka tottahan se on, tollaisista jutuista pitäis rangaista, vaikka sitten vain sakoilla. Tai julkisella anteeksipyynnöllä.
Aivan. Niille ei tuottaisi vaikeuksia ottaa selville meidän osoitetta, ja se ei olisikaan enää yhtään kivaa..

 
Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
pihalla kuin lumiukko?
:D

Muutama päivä sitten kadulla 3 nuorta mestä sylkivät mun päälleni uskonnollisista/rasistisista syistä, ja ohikulkijat nauroivat. Soitin poliisille, päästäkseni heistä eroon, ja poliisi sitten eilen kävi kääntymässä, ja tuossa se, mitä he sanoivat.
voi kurjuus, ymmärrän kyllä kantasi, ettet halua nostaa syytettä jatkon pelossa. Toivottavasti ei kuitenkaan tapahdu mitään peruuttamatonta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
voi kurjuus, ymmärrän kyllä kantasi, ettet halua nostaa syytettä jatkon pelossa. Toivottavasti ei kuitenkaan tapahdu mitään peruuttamatonta.

Ei toivottavasti enempää tapahdu, ja ollaan me ihan ongelmitta saatu täällä asua 3 vuotta. En tiedämistä sitten nyt kenkä puristi, mutta toivottavasti jää tähän..
 

Yhteistyössä