Hakutulokset

  1. M

    *Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

    Zuh Joo, pitäisi varmaan olla vain tyytyväinen, ettei vielä mitään oireita ole. Ainakaan sitä pahoinvointia. Minäkin muuten luen miehelle aina kun uusi raskausviikko alkaa, että mitä se meidän papu nyt "touhuaa". :heart: Ainakin pampersilla on tosi hyvät sivut viikko viikolta mitä tapahtuu...
  2. M

    Helmikuisia?

    Uusi tahtoisi mukaan! :wave: Tänään tein vielä vahvistustestin kun on niin vaikea uskoa, että on raskaana. Viikko sitten tein ensimmäisen testin, joka oli haamujen haamu. Silloin oli kp 28/28. Sen jälkeen on tullut muutamat testit tehtyä :whistle: . Pikkuhiljaa viiva vahvistui, ja tänään...
  3. M

    *Esikoisesta Haaveilevat*

    Mulle saa laittaa kp 5 yk 2. Harmitti niin paljon etten oo hetkeen täällä käynyt, vaikken edes uskonut että ekasta tärppää.. No, ei muuta ku uuteen kiertoon. Täytyypi lukea mitä ootte kirjotellu tällä välin. :)
  4. M

    *Esikoisesta Haaveilevat*

    Tervetuloa uudet kuumeilijat! :flower: Täällä on mieli maassa. Eilen ja tänään tullut vähän tuhrua, luultavasti vielä yltyy menkoiksi.. :'(
  5. M

    *Esikoisesta Haaveilevat*

    Nasu Onnea! :flower: (.) Mä en meinaa pysyä järjissäni enää. Tekisi niin mieli testata, vaikkei testi vielä voisi näyttää mitään. Ajatukset on ihan sekasin, olotila vaihtelee jatkuvasti. Oon samaan aikaan sitä mieltä ettei oo voinu mitenkään vielä tärpätä ja että aivan varmasti on tärpänny...
  6. M

    *Esikoisesta Haaveilevat*

    drakonia :hug: Tervetuloa uudet! :wave: Vihdoin on taas aikaa pyhien jälkeen. HYVÄÄ UUTTAVUOTTA KAIKILLE ! Luin jostain uutisista, että martat kutoo jokaiselle 2009 syntyneelle vauvalle villasukat. :) Eli nyt kaikki raskaaksi parin kuukauden sisään. :D (.) Viikko oviksesta...
  7. M

    *Esikoisesta Haaveilevat*

    Drakonia Oih, toivottavasti tulee ihana alku joululle! :heart: Ja muista, että jos tulee nega, niin se tarkoittaa vain sitä, että testasit liian aikasin. ;)
  8. M

    *Esikoisesta Haaveilevat*

    Onpa tänne tullu paljon viestejä parin päivän aikana. Halit kaikille sitä tarvitseville :hug: drakonia Koska meinaat testata? Oot sen varmaan jossain sanonukin, mut ei nyt osunu silmiin..
  9. M

    *Esikoisesta Haaveilevat*

    Vivid Hui mikä tarina! :o Toivottavasti paranet nopeasti ja pieni pysyy matkassa mukana. Onnea paljon plussasta! :) :flower: Nanakuulle iso :hug: Joulusta Mennään aattona mun vanhemmille, siellä on perinteinen joulu. Eli alotetaan riisipuurolla, sitten joulusaunaan, syödään...
  10. M

    *Esikoisesta Haaveilevat*

    Ehkäpä se olisi hyvä vaihtaa siihen raskausvitamiinivalmisteeseen. Multi tabsilla taisi olla sellainen ainakin.? Eikö siinä ole jo sitä foolihappoa aika paljon, vai pitääkö sitä syödä vielä erikseenkin? Syön myös kalaöljytiivistettä joka toinen päivä (on niin kallista, siksi vain joka toinen...
  11. M

    *Esikoisesta Haaveilevat*

    YP :hug: Toivotaan niin! drakonia Mä oon miettiny et pitäskö siirtyä noihin raskausvitamiineihin. Niissä olis enemmän foolihappoa, mikä on hyvä. Mut sit jos raskautumiseen meniski kauemmin ni olisko se typerää syödä raskausvitamiineja "turhaan"..? :/
  12. M

    *Esikoisesta Haaveilevat*

    YP Mä oon alkanu syömään vitamiineja ja kalaöljytiivistettä, saas nähdä onko niistä jotain hyötyä. :)
  13. M

    *Esikoisesta Haaveilevat*

    YP Oliskin vaan pimeellä. Mä nukun yhtä paljon myös kesällä. B) Aina oon ollu hyvä nukkumaan, toivottavasti mahdollinen tuleva vauva on myös. ;) Pitäisi kyllä saada omaan elämään parempi rytmi. Oon huomannu et sillon pärjää vähemmällä nukkumisella ja on pirteempi päivällä.
  14. M

    *Esikoisesta Haaveilevat*

    Anulle iso :hug: . YP Täällä toinen ku vois nukkua ihan rajattomasti. Tuntuu et tarviin ainaki kymmenen tunnin yöunet, etten oo ihan väsyny päivällä. Kaksitoista tuntiaki menee ihan helposti. :whistle: muoks: näköjään meni tummennukset pieleen, otin kokonaan pois..
  15. M

    *Esikoisesta Haaveilevat*

    Nyt on joululoma alkanut ja pääsen kunnolla kuumeilemaan. :D Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista! :flower: Niin ja tervetuloa myös muille uusille! :wave: Mullakin on muka kauheesti oireita, vaikka juuri oli menkat ja viime kierrossa oli vielä kortsut käytössä.. :snotty: Tänään...
  16. M

    *Esikoisesta Haaveilevat*

    Heipähei! Tahtoisin mukaan ketjuun, jos se vaan sopii. :) Oon 23v, mies on 25v. Mulla on jo muutaman vuoden ajan ollut kova vauvakuume, ja oon tänneki ennen kirjotellu. En muistanu enää salasanaa niin nyt on uusi nikki.. Vauvakuume on tarttunu vihdoin mieheenkin, joten on annettu vauvalle...

Yhteistyössä