*Esikoisesta Haaveilevat*

Kiitos tervetulotoivotuksista ! :) :flower:

No niin kyllahan ne kuulostaa, mut tavallaan ite ajattelen et varmasti raskaana, mut sitte pelkaan et enta jos kuvittelen kaiken (ja taas royhtasen :D) ja sitten en ookkaan :'(
 
Kiitos YP, kiva ku tuttuja taalla ;) =)

Mulla on normaalisti siis 35,3-35,5 lammot paivin ja oin, tanaan ollu koko paivan tossa 36 ylapuolella ja posket helottaa. Asken oli jopa 36,7. Nyt mie myos rakaki ruvennu valumaan tanaan ja mietin et olisiko vaan kipeena. Ei tasta kylla ota selvaa :D Parempi odottaa viel ainaki viikko kunnes teen ekan testin jouluna ;)
 
En ma tiia, mut siis joo mie en oikeesti enaa tiia :D Siis apua miten hitaasti viikko menee!! Voisko taa olla SITA.. au hitto nyt tuli hirvee viilto alavatsaan. Samaan aikaan pelottaa ja toivoo..


Muoks viela, et kerran ku KUVITTELIN olevani raskaana mulle tuli hirvee tissikipu, mut joo en ollu silloin raskaana, mut nyt mun tissit on ihan tavalliset ja vaikka miten oon yrittany et niihin tulis jotain muutosta niin ei kylla suuntaan eika toiseen :D Ainakaan viela ;)
 
Drakonia mullakin on valkovuoto lisääntynyt, sen jälkeen kun limailu alkoi, ei ole ns. kuivaa kautta ollutkaan.

:LOL: :LOL: mies tuli äsken mun peiton alle makoilee, mut lähti pois kun oon kuulemma ihan tulikuuma.. ei oo kuumetta edes..
 
Alkuperäinen kirjoittaja yöperhonen-:
voi vitsi, oispa se sitten just se plussa :) et sä sanonu että olit nähny tähdenlennonki.? jospa siellä nyt sit ois joku pikkunen :heart:
Joo nain 2 tahdenlentoa heti melkeen ovispaivan pupuilujen jaljeen ;)

Myonnetaan et uskon ihan vahan horoskooppeihin ja viime kuussa synttaripaivana katoin sita toista horoskooppia joka lupas perheenlisaysta talvella ja etta tammikuussa mun sydamessa syttyy uusia tunteita? :whistle:
 
Ma lupasin jo et jos taa pitaa paikkaansa, nii ruven ikihyviksi uskomaan horoskooppeihin :LOL:

Ma oon haukotellu melkeen heraamisesta asti koko paivan, vaikka nukuin 10h viime yona, normaalisti nukun jotain 5-6h. Kai se koht pitaa menna taas nukkumaan. Kelloki jo koht 10 tulee.
 
drakonia
mäkin oon skorppari :)

huomen olis sit se jälkitarkastus.. saas nähdä mitäs siel sit sanotaan.. tää viikko on ollu aika raskas. koko ajan ollut tunteet ihan pinnassa..

alkais nyt perkele edes ne menkat nii sit vois taas yritys kunnol alkaa. |O
 
Nyt on joululoma alkanut ja pääsen kunnolla kuumeilemaan. :D Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista! :flower: Niin ja tervetuloa myös muille uusille! :wave:

Mullakin on muka kauheesti oireita, vaikka juuri oli menkat ja viime kierrossa oli vielä kortsut käytössä.. :snotty: Tänään tuli raskaustestejä postista ja melkeen olen jo käynyt testaamassa. Kun oli muka niin ihmeelliset menkatkin.. :kieh: :LOL: No joo, ehkä pitäisi ennemminkin varata aika lääkäriin, kun pöyrryttää ja pahaa oloa on ollut jo jonkin aikaa.

Rekkumaaria Mä en oo huomannu mitään ihmeellisiä oireita oviksen aikoihin, mut voi olla et onkin jotain, mut ei vaan osaa yhdistää vielä.
 
Rekkumaaria tervetuloa mukaan =) :flower:

Mulla on aina unettomuutta ja syon siihen laakkeittaki, tosin nyt oon jotenki ihmeen kaupalla voinu olla 2 paivaa syomatta, viime yona nukuin siis ilman klo 00-10 ja paikkarit asken 13-15 :eek:
Toivottavasti saan viela illalla unta tata menoa... :)
 
tervetuloa rekkumaaria.!! :flower: :)
en oo kyllä huomannu unettomuutta, musta tuntuu että mulla tota unta riittäis ihan äärettömiin asti :D

just kävi anoppi ja miehen sisko lapsensa kanssa kylässä ja päivittelivät sitä miten oon nii väsyneen näkönen :D en kai vaan oo sit nukkunu tarpeeks.. paljonkohan sitä pitäis nukkuu että ois tarpeeks.? :LOL:
 

Yhteistyössä