*Esikoisesta Haaveilevat*

Anulle iso :hug: .

YP Täällä toinen ku vois nukkua ihan rajattomasti. Tuntuu et tarviin ainaki kymmenen tunnin yöunet, etten oo ihan väsyny päivällä. Kaksitoista tuntiaki menee ihan helposti. :whistle:

muoks: näköjään meni tummennukset pieleen, otin kokonaan pois..
 
No mä ite ne terot sillo 4kk:den käytön jälkeen lopetin ku alko niitä sivuoireita tulla niistä.. Ja niillä menkat oli täysin säännölliset.. Jos se ovis olis ollu sillo tänkuun alussa niin pitäishän sen jo periaattees näkyä jos siitä on tärpänny!! Mä nyt odottelen vielä....
 
YP Oliskin vaan pimeellä. Mä nukun yhtä paljon myös kesällä. B) Aina oon ollu hyvä nukkumaan, toivottavasti mahdollinen tuleva vauva on myös. ;) Pitäisi kyllä saada omaan elämään parempi rytmi. Oon huomannu et sillon pärjää vähemmällä nukkumisella ja on pirteempi päivällä.
 
Minnea, toivotaan niin b:)d mä oottelen että josko toi mua vaivaava asia oiskin kysta ja pääsisin sen poistoon niin voisin sitten sen jälkeen raskautua :) kuulemma monella onnistunut raskautuminen melkeempä heti seuraavassa kierrossa kystan poiston jälkeen.! toivotaan :D
 
YP :hug: Toivotaan niin!

drakonia Mä oon miettiny et pitäskö siirtyä noihin raskausvitamiineihin. Niissä olis enemmän foolihappoa, mikä on hyvä. Mut sit jos raskautumiseen meniski kauemmin ni olisko se typerää syödä raskausvitamiineja "turhaan"..? :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja yöperhonen-:
drakonia, nonni, se selittää kaiken.! :) nainen sä olet raskaana :heart:
APua tuo kuulosti niin ihanalta, et voisin alkaa itkemaan :D Yritan toppuutella viela ; D

Huh lammot huitelee jo 37 :eek: Mulla on kerran elamassa ollut kuumetta minka muistan ja harvemmin nousee lammot ees 36 yli.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Minnea:
drakonia Mä oon miettiny et pitäskö siirtyä noihin raskausvitamiineihin. Niissä olis enemmän foolihappoa, mikä on hyvä. Mut sit jos raskautumiseen meniski kauemmin ni olisko se typerää syödä raskausvitamiineja "turhaan"..? :/
Ei mun mielesta :) Ei kai vitamiineja voi syya liikaa, varsinki jos ottaa vaan yhden vitskun paivassa.. Mun mielesta :) Kai se on parempi et tarpeeks, kun puute? Nain ma ajattelen :p

 
:D Voiskohan se olla ;) :heart:

Ma leijun oikeesti jossain 5000km korkeudella :LOL:

Hrr taa royhtaily menee vaan pahemmaks paiva paivalta, tanaan on jo pari kertaa meinannu tulla ruokaa suuhun ja asken tuliki maku hyi hitto :/

Ja taas alko alamahan pistely.

Koht lahen kaaretorttu ostoksille :D
 
Ma en viel paassy lahtee kauppaa, ku yhtakkii iski pieni paansarky ja siis taa nalka ei lahe millaan pois. Koko ajan hirvea nalka, vaik soin eilenki 3 lamminta ruokaa. |O On mulla kylla ennenki ollu jatkuvaa nalkaa, mutta etta se ei lahe syomalla pois :kieh:
 
Minnea itse oon syönyt foolihappoa varmaan puoli vuotta, enkä koe sitä turhana..sehän on jotenkin se suosituskin, että hyvissä ajoin kannattaa aloittaa noi vitamiinit ja muut..
itsellä menee purkista joka aamu monivitamiini, foolihappo ja lacto7 näin talvella kun on kaikkia mahapöpöjä liikkeellä..
 
Ehkäpä se olisi hyvä vaihtaa siihen raskausvitamiinivalmisteeseen. Multi tabsilla taisi olla sellainen ainakin.? Eikö siinä ole jo sitä foolihappoa aika paljon, vai pitääkö sitä syödä vielä erikseenkin? Syön myös kalaöljytiivistettä joka toinen päivä (on niin kallista, siksi vain joka toinen päivä). Syöttekö muut kalaöljytiivistettä? Eikö se ollut niin, että kalanmaksaöljyä ei saa syödä, mutta muita kalatuotteita sai? Siis raskauden aikana.
 
drakonia et taida olla ainut tosi oireinen. Täältä ilmoittautuu toinen :wave:

Nyt oikeesti taitaa tän tytön mieli tehdä sellasia tepposia, että sais kohta sedät tulla hakemaan ja pukea valkoisen remmipaidan :LOL: Nyt siis mennään kp22/28-36 ja kuvittelen, että edelliset "menkat" olikin valesellaiset. Tuhrua vain tuli ja loppui kuin seinään 3päivän jälkeen. Kuivaa kautta ei tullut ollenkaan ja tämän kierron alusta asti rinnat kipeät ja on jatkunu tähän saakka. Tein kipeytymisen takia 5.12 testin ja oli kuitenkin nega. Ihanaa vuodatusta! Taitaa ne sedät saada tulla hakemaan :D
 

Yhteistyössä