Hakutulokset

1. M

Lokamassujen 2009 oma pino:)

Vuoto jatkuu minullakin toista päivää näytteen otosta :'( . Onko teillä oireet loppuneet, kun on mennyt kesken? Minulla vielä selvät raskausoireet, pahoinvointi, palelu, rintojen arkuus. Voiko niistä päätellä mitään?
  2. M

fiona, ei ole onneksi kipuja, ja vuotokin taitaa olla loppumaan päin. Silti askarruttaa onko siellä enää vuodon jälkeen ketään :'( .
  3. M

Kävin eilen synnytyspolilla toissapäiväisen vuodon ja kipujen takia. Epäilivät että kysta on voinut aiheuttaa vuodon. Ottivat vielä kohdunsuulta näytteen, ja alkoi taas vuoto, ihan kirkas :'( . Onko teillä näytteenotto aiheuttanut vuotoa?
  4. M

Tummaa veristä vuotoa tuli jonkin verran, nyt on aika ikävä tunnelma, ei näin aikaisessa vaiheessa taida olla apua ultrassa käynnistäkään, vai näkyisikö siellä 5 viikon tienoilla vielä mitään?
  5. M

Minullakin olisi ultra 6.3. jos nyt sinne asti päästään. Alkoi vähän ahdistaa, kun näin aavistuksen verta valkovuodon seassa. Onko se normaalia, mistä voi johtua? Minulla on ollut aikamoiset pahoinvoinnit myös, ja kauhea nälkä. Tänään en kuitenkaan pystynyt syömään paljoa, kun vatsa on ollut...
  6. M

Hese, minäkin sain apteekin testillä ensin haalean viivan, ja kun katsoin tunnin päästä, se oli yhtä vahva kuin toinen viiva. Jäi vähän epätietoinen olo. Minullakin loppui edellisessä raskaudessa kehitys n. 6 viikkoon, mutta kohtu kasvoi 11 viikolle, ja lääkkeellä vuoti pois. Silloinkin...
  7. M

Tulen mukaan silläkin uhalla, että päättyy kuten edellinen, eli km oli reilu kuukausi sitten, eikä ehtinyt olla kuukautisia, kun jo tänään plussasin. Aika ihmeeltä se tuntuu. Olen 39v. kahden tytön äiti, synnytyspaikka TAYS, ja ovulaation perusteella voisi la olla 20.10. eli nyt olisi 4+3 vk.
  8. M

Onko muita äitejä vm -69?

Onpa täällä paljon ikäisiäni :flower: Minulla on tytöt -98 ja -01. Nyt haaveissa plussausta vailla :heart: kolmas...
  9. M

Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

Hei! Minulla reilu kaksi viikkoa kulunut keskenmenosta 10rv, jossa oli apuna yksi Mifegyne tabletti. Vuotoa oli noin viikon ajan, ja nyt on jo melko normaali olo. Nyt on ollut ovulaatiotuntemuksia, ja testikin näytti plussaa. Onko teillä kokemuksia, että voisi näin pian keskenmenosta...
  10. M

40+ so what (vol. 3)

Hei kaikille! Olen toipumassa keskenmenosta (viikko sitten), ja mieli vielä vähän haikea. Kummallista miten mielialat taas vaihtelevat, haaveet uudesta raskautumisesta, mutta myös pelot että uskallanko enää. Minulla on lievä verenpainetauti, ja tulisi sektiosynnytys todennäköisesti, koska...
  11. M

Miten teidän lääkkeellinen keskenmeno on mennyt ?

Hei! Minulla oli keskenmeno viikonloppuna. Viime maanantaina alkoi tiputteluvuoto, ja torstaina menin lääkäriin. Sain lähetteen keskussairaalaan, ja niinhän siinä sitten kävi, että lääkäri ilmoitti pienen lapsen alun kuolleen jo joskus kuudennella viikolla. Torstaina viikkoja oli 9, joten...
  12. M

ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 Tammikuussa

Onnea ja mukavaa jatkoa kaikille odottajille! Minun odotukseni päättyi viikonloppuna 9+2 viikolla. Murheen keskellä lohdullista oli, että lapsen alku tuli pois pelkän esilääkkeen voimalla, ja aika nopeasti.
  13. M

ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - joulukuussa

Voimia kaikille murheellisille :heart: Minäkin kävin eilen ultrassa, eikä mitään mukavia uutisia ollut. Raskaus oli kyllä kohdun sisällä, mutta lääkäri epäili tuulimunaa, tai sitten hedelmöittyminen oli tapahtunut myöhemmin. Mahdollisuudet ovat kuulemma 30%, eli mieli on aika alakuloinen...
  14. M

La Elokuussa 2009/heinäkuun lopussa 2009

Heippa! Liittyisin mukaan elokuun odottajiin. La on 13.8. ja sairaala TAYS, olen 39 vuotias ja kolmas lapsi tulossa :flower: Minulla on ensi viikolla jo ultra 6+1 rv. Josko liian aikaisin, mahtaako näkyä vielä tässä vaiheessa?
  15. M

iltatähti..?

Hei, minulla vähän sama tilanne kuin Ninulla. Eli täytän 40 noin kuukauden päästä, kun pikkuiseni pitäisi syntyä. Pikkupeikko09, minäkin ajattelin, että olenpa vanha, ja vähän nolona kerroin lääkärilleni vauvahaaveistani. Hän olikin hyvin kannustava, ja sanoi vielä että pistäkäähän töpinäksi...

Yhteistyössä