Heippa! :wave:
Olen täältä taustalta vähän aikaa lukenut teidän juttuja ja ajattelin liittyä joukkoon. =)
Vähän taustatietoa: olen kohta 23-v kuumeilija Lapista, mies täyttää 30-v. Vauvakuumeilu lähti käyntiin viime keväänä, ja yritys alkoi 05/08. Joka kierrossa ei oo pupuilu onnistunut oviksen aikoihin, joten sen niskoille koitan laittaa tän että jo 9. yk menossa. :| Esikoinen tosiaan toiveissa. <3
Tässä kierrossa pupuiltiin kp 14 ja 15, ovis luultavammin oli jompana kumpana päivänä. En käytä ovistestejä, parissa kierrossa niitä kokeilin mutta heitin ne mäkeen. Oman kehon merkkejä tarkkailemalla yrittänyt sitten bongata ovista.
Mä olen kans yks oireiden arvuuttelija, että oiskohan tää sitä ja tää tätä... Pitkin alavatsaa ollut juilintaa ja jomotusta oviksen jälkeen, mut pistän ne oviksen jälkeisiin kipuiluihin/keltarauhasen piikkiin kun noita juilintoja on ollut ennenkin, ehkä vähemmässä määrin kyllä (tai sitten en ole huomannut).
Tädin tuloa odotellaan 6-7.2. Jos ei jostain syystä kurvaa pihaan niin testailen aikasintaan 8.2., mutta on kierrot heitelly jopa kp 33 asti (viime keväänä taisi olla yk.2, epäilinkin raskautta... tiiä häntä mikä pisti kierron niin pitkäksi sillon). Ihanteena tosin olisi ystävänpäivään asti sinnitellä sen testauksen kanssa jos hyvin käy! Toivossa on hyvä elää... Kumma miten sitä niistä pohjamudista jaksaa aina uuteen yritykseen!
Mun rivi varmaan näyttäisi tältä, jos huolitte joukkoon?
Moon Fairy............kp 18/27-28...........yk.9.........1.toiveissa
Ja oikein paljon onnea kaikille plussanneille! :heart: Sekä paljon tsemppiä kaikille kuumeilijoille!