Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

Jännitämme kumkvatin tilannetta...toivotaan parasta mahdollista :hug:

Hentsu:
Kyllä mullakin on noita masis hetkiä ollut, mutta jotenkin ne vaan menee aina ohi, mutta eihän siinä mitään pahaa ole, vaikkei vielä toista tahtoisikaan, oma jaksaminenhan on se tärkein, ilman sitä ei perhettä pyöritetä :hug:

Ja ei haittaa vaikka olen tuolla plussanneissa...teen nyt vielä kuitenkin yhdentestin, jahka semmoisen saan ja katsellaan sitten mitä päivät tuovat tullessaan...miksei voisi vaikka vaipua johonkin muutaman viikon unohdustilaan näin alkuraskaudesta, niin ei tarttisi panikoida :D

Viherminttu:
laskennallisestihan ovis tapahtuu n.kp14-17, eli noin kaksiviikkoa menkkojen ekasta päivästä...ehkä tikut voisivat olla pillereiden jälkeen hyvä keino vähän katsella miten se sinulla tulee =)

Olikohan muuta...oli tullut taas niin paljon juttua, etten oikein muista :ashamed:

Mutta onnea jokatapauksessa kaikille tasapuolisesti kiertoihin :heart:
 
en kyllä ymmärrä.. eilen vähän tuhrua , ja naama alaspäin hain tädille jo pullatkin valmiiks. Tänään ei mitään!? Mies jo huolissaan että mikä tauti mua vaivaa kun paha olo ja kylmä ja tolkuton väsymys. Vedän sikeitä sohvalla jo kun lapset vielä pihalla. On iskä kovilla kun ei minusta mihinkään. Onnnittelut paapelolle! taidan nyt ottaa pikku päikkärit, että jaksaa iltapäivällä ulkoilla... =)
 
Melina-Linnea:
Tuo kuulostaa TODELLA hyvältä...en halua nostaa turhia toiveita, mutta tuo eilinenhän on voinut olla kiinnittymisvuotoa, tai ainakin noista sinun muista oireistasi voisi helposti ajatella näin :D Toivotaan että olisin oikeassa :hug:
Milloin ajattelit testata?
 
Haaveileva-85:
Tervetuloa...toivotaan, että urakka tuottaa tulosta :D

Melina-Linnea:
Toivotaan parasta...jos eilinen olisi vasta ollut tosiaan kiinnittymis päivä, niin silloinhan ei vielä mitään näkyisikään :hug:
 
Täällähän on kivoja uutisia sitten viime kerran. Onnea kovasti kaikille plussanneille :heart:

Jepulis kepulis... Nyt paloi hermo täällä ja kaivoin testin kaapista esiin. Kädet vapisten kurkistin tikkuun kolmen minsan kuluttua..... :eek: mitä?!? Ei viivan viivaa. Uusi kurkistus parin minuutin päästä, ei mitään. Tietty mulle piti sit sattua se viallinen testi :headwall: Vien siis huomenna labraan näytteen, ei tarvitse odottaa iltaan asti ja ihmetellä.

Olis kiva saada edes se varma nega tässä tulevalla viikolla, kahden viikon päästä olisi tyttöporukalla reissu helsinkiin, ja siitä on odotettavissa kostea. Siis mikäli en ole raskaana.

*muoks: kävin vielä kollastamassa roskista ja kurkkasin, josko tikkuun olis jotain tullu. No nyt siellä oli yks viiva, nega. Tyhmä kysymys: onko siihen nyt luottamista, että se on oikeasti nega, vai voiko se silti olla plussa? en mä ymmärrä näitten juttujen päälle mitään *tuntee olonsa todella tyhmäksi* :ashamed:
 
joops..mä jään nyt taustalle tästä ketjusta nyt ainakin hetkeksi..sain juteltua miehen kanssa ja sovittiin et yritetään lasta sit uudemman kerran ku siltä tuntuu molemmista..ja molemmat halutaan..tajusin kuinka ihana mies mulla on.. :) tiedä vaik mieli muuttuis vaik jo ens kierrossa.. :)

mut kaikille plussaonnea ja toivottavasti kukaan ei ole täällä enää sillon ku minä palaan kuumeilemaan.. :) vaik ikävä tulee teitä kaikkia..käyn kyllä tsekkailemassa tätä ketjua et miten teillä menee.. :)

heihei :wave:
 
Maryanne:
En luottaisi vielä tuohon testiin, kun normaalsti kaikkiin testeihin pitäisi piirtyä heti selkeä kontrolliviiva, se on se merkki siitä, että testi on kunnossa. Joten labran näytteestä sitten se varma tulos...kettumaisia nuo vialliset testit...vaatisin itse ainakin rahani takaisin :hug:

Ja Hentsulle :wave: tule kuitenkin kertoilemaan kuulumisia ja ihanaa että mies ymmärsi :hug:
 
...kamalasti tapahtunut sitten viime käyntini (enkä ollut poissa kuin eilisen päivän!) Hentsu84 iso iso :hug: ja ymmärrän kyllä tilanteenne täysin (ja ihanaa, että myös miehesi ymmärsi :heart: !)
...MUTTA meillä on ongelma: en halua sun poistuvan...edes taustalle (kiukuttelua tähän väliin :headwall: |O |O |O !!!!) :'( :'( ihan typerää...tuuthan kuitenkin aina välillä kattomaan meitä? Ja lupaat jotakin myös kirjoittaa :/ ? Nyt paapelollakin ihan selkeää plussaa (onnea vielä kerran siitä :heart: !) ja kohta sekin poistuu tuonne onnellisiin odottajiin...paapelo |O etkö voisi harkita jääväsi odottamaan meitä muista, että plussataan ja siirrytään sitten yhdessä ;) ???? okei...ei tarvitse...huugis täällä nyt vaan "hieman" ylireagoi ja kokee "eroahdistusta" :ashamed:

Marta Toivotaan kyllä todella, että tärppi kävis. Olen kyllä joka kierrossa tarkan ovisajankohdan tiennyt ja hyödynnetty on jokainen...on sitten muista hommista jäänyt kiinni kun pientä ei ole kuulunut :/

saini81 Voi toivottavasti ehditte miehen luo ajoissa... :heart:

Haaveileva-85 Tervetuloa :heart: =) ! Onneksi meitä tänne uusia ilmoittautuu kun vanhoja tippuu pois jatkuvalla syötöllä - ts. tässä pinossa on hyvä karma ;). Toivotaan, että pian tärppää ja ei kovin pitkään tarvitse kuumeilla ;). Masentaja en tahdo olla, mutta mulla painontunne alavatsalla koko oviksen ja sen jälkeisen ajan, kestää n. viikon oviksen jälkeen yleensä ja sen jälkeen poistuu tätioireiden tieltä :ashamed: . MUTTA toivotaan, että sulla tämä merkki jostakin ihan muusta ;). Mulla on itseasiassa kyllä ollut heti ensimmäisestä yk:sta oviksesta tätiin saakka niin paljon erilaisia oireita, että niistä päätellen olisin odottanut jo varmaan nelosia, mutta kumma vaan kun täti se sieltä on aina paikalle kaartanut...on se niin mukavaa tämä itsensä tarkkailu :LOL:

Maryanne Kyllä munkin mielestä se kontrolliviivaa tulee aina heti testiin jos testi toimii eli viallinen testi ollut :( . Äkkiä sitten tänne kertomaan kun saat luotettavampaa tietoa ;)

Listan päivitys: : kuka haluaa seuraavan plussan eli kuka alkaa päivittämään listaa jos tuo Hentsu84 nyt ihan oikeasti meinasi lähteä hetkeksi ;) pois... joku täällä aiemmin huuteli ja varaili seuraavan päivittäjän paikan? Vai muistanko väärin? Minäkin voisin ottaa päivitäjän roolin, mutta en tietotekniikan ihmelapsena tiedä miten tuota listaa oikein päivitetään? Siis kopipoidaanko teksti uuteen kirjoitusikkunaan vai mitä? Ilmoitelkaahan kuka tähän hommaan alkaa...jollei tuo Hentsu84 sittenkin päätä palata takaisin ;) ;)
:whistle:

Kaikille plussaonnea, mukavia jännäyspäiviä ja kaikille tarvitseville :hug:!

 
Tervetuloa uusille!

Hentsu84 :hug: ymmärrän tilanteenne ja onneks mieskin on noin ymmärtäväinen :) Paras vaan kuunnella miltä itsestä tuntuu ja tehdä sen mukaan.

Hugoliina mulla ei ollut minkäänlaisia kipuja ennen esikoisen syntymää kierron aikana eikä mitään muitakaan oireita ja täysin säännölliset menkat. Nyt sitten kun oviksesta tulee ihan selviä oireita ja loppukierrossa nyt aina ties mitä tuntemuksia pahoinvoinnista lähtien niin vähemmästäkin alkaa kehitteleen ties mihin viittaavia oireita...

Maryanne :hug: voi harmi vielä lisää piinaa. Toivottavasti labrasta kuitenkin tulis positiivisia tuloksia :) Pidetään peukkuja!

ON: Testit tuli postissa, maltankohan odottaa sinne ens kiertoon vai pitäiskö ihan harjoittelun vuoksi kokeilla ;) Saan luultavasti vaan lisää turhautumista aikaan. Huomenna pitäis mennä verikokeisiin kilpirauhasesta.
 
Täällähän taas tapahtuu hurjasti....
Hentsu84 kuulostaa kovin tutulle tilanteesi, mulla kanssa tulee välillä noita tunteita etten sittenkään halua vielä toista lasta mutta kummasti ne ajatukset aina unohtuu. Mä olin eilen ihan puhki kun 2,5 vuotias poika oli oikein pahalla tuulella koko päivän silloin tuli mietittyä että tätäkö mä haluan lisää...Nyt täällä on taas vauvakuume kovassa nousussa ;) Toivottavasti sinullakin se nousisi takaisin pika puoliin!

Maryanille pidän kovasti peukkuja että saat verikokeesta positiivisia uutisia

ON: Miehen kanssa yritettiin pikaisesti heilutella peittoja viikonloppuna mutta mä olen edelleen sen verran flunssanen että ei oikein meinaa jaksaa tehdä mitään. Mutta eihän se lopputulokseen vaikuta tekeekö homman pikaisesti vai vähän hitaammin... :LOL: Mä en ole tässä kierrossa vielä ovista bongannut joten vielä on hyvin aikaa heilutella peittoja myöhästymättä tästä kierrosta!
 
Moikka. En kerinny viikonloppuna koneelle ollenkaan. Lauantaina olin töissä ja sunnuntaina heti aamusta mentii kattoo yhtä hääpaikkaa.
Oli aika ihana paikka ja nyt vauvakuumeen lisäksi kaamee hääkuumekii :LOL:

Mä oon nyt yrittän olla ajattelematta tot vauva asiaa liikaa, todennäköstähän on etten oo raskaana viel tän kierronlopussa, mut silti oli tänään pakko tehä testi. Negahan sieltä tietysti tuli :ashamed:

Onneksi on tänään töitä iltaa asti ni ehkä aika menee nopeemmin ja kuumeilu helpottaa.

Se on kyllä tosi jännä miten teihin kaikkiin on oikeesti tän muutamanviikona aikana kerinny kiintyä. Nytkin kun olin kokoviikonlopun poissa koneelta ni ajattelin kuitenkin vähän väliä että mitenköhän täällä menee, että onkohan paapelo saannu kunnon plussan ja mitä muille kuuluu.
Onnea paapelolle plussasta :flower:
Onnea hugoliina ovisplussasta :flower:

Mä rupesin miettii että pitäsköhän munkin tilaa noita ovistestejä ens kiertoa varten jos en nyt plussaa. Jotenkin tää mun kroppa tuntuu niin oudolta enkä osaa yhtään lukea sitä. Tosin oon varmaa aika sekasin ku lopetin polttamisen ja pillerit yhtä aikaa.
Jotenkii oli vaa eilenkii niin hassu olo ku oli pientä kuumetta ja mahaa vähän taas vihlo. Sit olin niin pirun väsyny et vaa röhnötin sohvalla. Tänääkää en meinan aamulla päästä sängystä ylös. :(

Mitäköhän nyt unohin ku tuli niin paljon omaa napaa...
öö onnea ja pahoittelut ja haleja ja kaikkea :LOL:
 
Hentsu84 :hug: täysin ymmärrettävää.. ja palaat sitten takaisin kun siltä tuntuu..ja ihana juttu että miehesikin ymmärsi.. :)

Tervetuloa uudet.. :) :flower:

).( täällä ei kummempaa.. oli viikon lääkekuuri ja selbaattipakko.. :( saas ny nähdä menikö ovis sivu suun tässä kierrossa...
 
Hentsu84 :hug: ja :wave: . Toivottavasti palailet pian kuumeilemaan.

ON: Tänään siis kp 21 ja kierron pituudet ollu viimeks 27 ja 30 ja nyt on ollu viime päivinä ihan ihme tuntemuksia masussa: nippailee ja jomottelee ja on aika ajoin tosi ällötysolo. Voisko olla ovis vasta nyt ja sen oireita nämä? En bongannut tässä kierrossa ainakaan aiemmin ovislimoja. Pitänee ottaa ovistikut käyttöön seuraavaan kiertoon, jos sinne joudutaan. Tuskaisen pitkä piinaviikko alkaa...
 
Hugis:
Täällä ajattelin pörräilä vielä hyvän tovin...ei tuolla odottavien puolella oikein ole sellaista samanhenkistä ketjua vielä ainakaan, niin en mene, vaikka yrittäisitte potkia persuukseni rakoille :LOL:

Odottelen lisää plussia, jotta voisi sitten perustaa ihan uuden ketjun tuonne toiselle puolelle...vaikkapa ihan niin, että siinä lukee tyyliin vaan massunkasvattajat syys-09-kevät-10- :D Sittenhän sinne mahtuu varmasti kaikki, vaikkei vielä juuri nyt tärppäisikään ja muutenkin saisi sitä uutta verta tasaisin väliajoin ja tuoreita ilakointeja uusista raskauskista...sitten kun itsellä alkaa olla niitä tukalia hetkiä mahan ja liitoskipujen kanssa, niin voi muistutella itseään ,miten iloinen tapahtuma se raskaus oikeen onkaan :LOL:
 
Minähän se taisin jo huudella, että seuraava "päivittäjän plussa" mulle :) Mut niin, mullakaan ei ole käsitystä, kuinka päivitys tapahtuu ja jos huugoliina haluat alkaa päivittämään, niin mun puolesta voit ottaa pestin vastaan. Olen ihan rehellisesti sanottuna niin lahopää, että ehkä parempi jos otatkin. Mut sit jos säkin plussaat heti, niin sitten kyllä opettelen ton homman ;)

ON: mulla pahamahti eilen tissit ihan järkkykipeiksi ja jos vanhat merkit paikkansa pitää, niin täti kurvaa paikalle n. vkon päästä. En uskalla edes ajatella tätä mahdollisena raskausoireena, koska joka kk on sama juttu. Ennemmin olisin positiivisella mielellä jos ei olis kipeät. Mut näillä mennään, eihän tässä oikein nyt muutakaan voi.
 
Moikka taas.
Paapelo olis ihanaa jos perustaisit meille ketjun "tuonne toiselle puolelle" ni ei sit tarttis murehtii et onko itelle sopivaa ketjuu jos nyt joskus tärppäis.
Ei sun tarvis siel yksin kauaa olla, kyl nyt jonkun muunkin on pakko tärpätä tästä kierrosta tai mie suutun. :kieh:
Mie lähen kohta töistä kotiin.. nälkä kokoajan ja viel pitäs hetki jaksaa. :ashamed:
 
Heips!
Onnea plussanneille. Mulla kp2 ja mieli maassa. Ei se vielä mitään mut mieheni käyttää nivelpsoriasikseen salazopyrin-nimistä lääkettä ja se vaikuttaa siemennesteen laatuun... Meillä toinen lapsi saatu inseminaatiolla alkunsa ja meissä ei silloin löydetty mitään vikaa, tai toisessa siemennestenäytteessä siemenet liimautui yhteen ja se voi vaikuttaa lapsettomuuteen. Mieheni ei vielä silloin syönyt tuota reumalääkettä... Että taitaa olla erittäin epätodennäköistä ettei meille enää kolmatta vauvaa tule... KYLLÄ MASENTAA! Mut täytyy olla onnellinen kun on 2 ihanaa lasta!!! :) Mut kyllähän me vielä yritetään vauvaa!
 
Kohta olisi ehkä testin aika, pissattaa niin julmetusti, että kohta posahtaa kupla otsasta :LOL:
Apteekin oman mies osti...tarvitsee sitten jännätä, kun hcg hormoninhan pitää ylittää tuo raja, jotta testi reagoi siihen...pissin kuppiin, jotta näen onko pissi tarpeeksi sakeaa, jos on kirkasta, siirrän testin teon sitten aamuun, jolloin varmastti on styrkkaa tavaraa :D

Ja kyllä ajattelin toisiaan semmoisen pinkan sinne laittaa, kun sellainen ketju on paljon mielenkiintoisempi, jos laittaa tietyn kuukauden pinkan, jutustelu pyörii suureksi osaksi samojen tilanteiden ympärillä, näin saisi vähänväliä mielenkiintoista ja erilaista luettavaa :D
 
MAANANTAI 26.1.2009



Kuumeilevat:


Nasuli08 .....................kp 48/28-31.............yk6..........1. toiveissa
taaperotx4..................kp 41/31.................yk5...........5. toiveissa
sarppuli......................kp 19/28-30...........yk4..........2. toiveissa
Muumero.................... kp 8/??..................yk.6.........2. toiveissa
Miirulainen...................kp ?.....................yk?..........2 . toiveissa
teddybear82................kp 22/28-37...........yk.4.........1. toiveissa
nazu.......................... kp 163/25-28.......yk ?.........2. toiveissa
Marylene......................kp ?....................yk ?...........2. toiveissa
choco..........................kp 25/28........... yk4.......... 6. toiveissa
Niinuska05.....................kp 21/27-29...........yk.3..........2. toiveissa
hugoliina.......................kp 19/28...............yk.3........1. toiveissa
yöperhonen-..................kp 7/28............... yk. 13.......1. toiveissa
catzu............................kp 46/32-34.........yk. ?..........1. toiveissa
manteli76.......................kp 21/35-38...........yk. 3..........2. toiveissa
kendra...........................kp 32/28................yk.2..........1. toiveissa
Maryanne......................Kp 39/28-35............yk.3......... 1.toiveissa
sonja R..........................kp 35/29-33........... yk?..........3.toiveissa
Marta............................kp?........................yk.3.........1.toiveissa
anu84........................... kp74/29-30.............yk.14........? toiveissa
Stella2009.................... kp 8/29-31...............yk2.........1.toiveissa
kaz...............................kp 53/28.................yk.6......... 1.toiveissa
H-a-n-n-e.....................kp 13/30....................yk.5..........2.toiveissa
Strösselivuori............... kp 14/28....................yk.3..........2.toiveissa
saini81.........................kp 12/29-30...............yk. 4..........2.toiveissa
antilo...........................kp?....................yk.13..........2.toiveissa
tuittu79.......................kp 32/30...................yk.1.......... 5.toiveissa
Niiz..............................kp 20/30..................yk3............1.toiveissa
AnnaStiina82..............kp?.......................yk?............2.toiveissa
miinuskainen...............kp 50/28-30.................yk.20.........1.toiveissa
pikkupikkarainen.........kp 22/29-34...................yk3...........1.toiveissa
Pikkusintti...................kp 50/30-32.................yk.1..........2.toiveissa
niina22.......................kp 21/28.................yk.5...........2.toiveissa
Indo............................kp 10/31..................yk.2...........3. toiveissa
minski80......................kp 38/30.......................yk?............? toiveissa
PakanamaanKartta......kp 8/28-30................yk.?...........3. toiveissa
jenninho......................kp 24/28-30............yk.1..........1.toiveissa
Marimekko77...............kp 24/34..................yk.2...........2.toiveissa
kaneli87......................kp ?........................yk.6...........2.toiveissa
Mötkylä........................kp?........................yk?............?.toiveissa
Valpuri.........................kp34/31.........................yk1..........4.toiveissa
Justiina82....................kp2/29-31...............yk3...........3.toiveissa
Polkkajäde..................kp?...........................yk1............3.toiveissa
Melina-Linnea.............kp29/30...................yk?.............3.toiveissa
Haaveileva-85.............kp19/28..................yk1.............?.toiveissa

Taustailee:

Tuulia79
Varri
delfis
Kumkvatti
viherminttu
Hentsu84

Haamuilevat




:heart:PLUSSANNEET :heart:




Joulukuussa:
Juibe75
Tigrita
hellu77
denise
arianrhod

Tammikuussa:
heisku
Sokruli
mami09
olg4
hensku00
tiiut
nasby
paapelo

[/quote]

[/quote]

[/quote]

 
Hei vaan kaikki :wave: !

Tuossa nyt sitä listaa olisi päivitettynä ja jos nyt sitten otan tämän vastuulleni jatkossa mikäli kaikille sopii =)? Toivottavasti meni kaikki oikein maanantain kohdalla ja jos ei niin korjatkaa :)! Toivon nyt listanpäivittäjän tuurin kääntyvän mun puoleen ja se plussan sieltä pian ilmaantuvaksi tikkuun :LOL: !

Justiina82 : pahoittelut tädistä :hug: !

paapelo : Kiva kun et hylkää meitä :heart: ! Sun idea uudesta pinosta odottajissa on oikein mainio =) , lupaan tehdä oman osuuteni parhaani mukaan, jotta mahdollisimman pian pääsisin ko. pinoon mukaan :D!

Osaako kukaan kertoa kuinka noita tekstin värejä saa valittua erilaisia?
 
onnittelut paapelo :flower: täällä edelleen tätiä odotellaan vaan eipä näy mikä tietty loistavaa jos masuasukki olisi sittenkin matkassa :whistle: testin uusin varmaan perjantaina sit kyl pitäs jo luotettava vastaus tulla =)
 
moikka! :wave:

Täällä minä heti tulin teitä "katsomaan"..enhän minä täältä osaa olla pois.. :) pakko oli tulla lukemaan mitä teille kuuluu.. :)

Hienoa hugoliina otit päivityksen hoitoosi..ja hienostihan sen osasit.. :) toivottavasti päivittäjän pesti tuo sinulle nopean plussan.. :D

Kiitoksia kaikille haleista..lämmitti mieltä suuresti..kyllä varmaan tulen tämänkin jälkeen lukemaan teidän kuulumiset ja kommentoimaan ja voihan se olla et ei mene kauaakaan ku olen jo takas täällä.. :)
 

Yhteistyössä