huomenta neidit ja rouvat.. :wave:
Anteeksi että en ole eilen käynyt ollenkaan..oli vähän kiirusta..aamun ensin töissä ja illalla oli miehen veljen kihlajaiset.siinä välissä olisin kyl ehtiny käydä päivittämässä listan mut en sit päässy koko kaksplussan sivuille..
arvatkaa vaan millasia vierotusoireita sitä sit tulikaan..sit ku pääsin ni kävin vaan nopeesti lukemassa ja illalla olin niin väsynyt ku tultiin sieltä juhlista et saunan jälkeen nukahdin sohvalle.
paapelo lisäsin sut jo plussanneisiin..
toivottavasti käy..kyllä toi on jo ihan selvä plussa..
kumkvatti kiva kuulla sinusta pitkästä aikaa..sullakin on jännät paikat..
pidetään peukkuja..saako sut lisätä listaan vai taustailetko vielä..vaikka kohtahan voi olla et lisätään sut samantien plussanneisiin..
hugoliina onnea ovisplussasta..tällä kierrolla sit tärppää..
Melina-Linnea tervetuloa joukkoon..toivottavasti tärppää eikä täti saavu enää tällä kierrolla..
On kyllä totta et teihin on jollain tavalla kiintynyt vaikka ei teitä edes tunne..
täällä on kiva kertoo ilot ja surut..eikä kukaan mollaa..
ei vaan ei varmaan kukaan mun kaveri välttämättä jaksais kuunnella näitä samoja vuodatuksia..
ON: täällä iski pieni masennus tai jotain..pari päivää ollu täs tosi mieli matalana..mä en nyt sit tahdokaan lasta...vielä..tuli vaan sellanen olo et mä en ole valmis siihen..siis hoitaa kahta lasta..yhdessäkin on välillä ihan tarpeeksi..en vaan tiedä miten mies ottaa asian..eilenkin kun oltiin siellä juhlissa ni siellä oli sellanen 10kuinen vauva ja mies oli et onpa sulonen vauva..mä olin et no joo..mä tiedän kuinka mun mies pettyy,mut en mä ole valmis..täytyy illalla jutella miehen kanssa kun tulee kotiin pelistä..
Mut en mä teitä jätä vielä ainakaan vaikka meillä onkin tämmönen tilanne..voihan se olla et ku miehen kans puhuttu et mitä tehdään ni voi mielikin taas muuttua..
hauskaa päivänjatkoa.. :wave: