Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

jenninho...mukava kuulla että asiat paremmin teillä :hug:
Ja ole varovainen noiden herkkien testien kanssa (nimimerkki kokemusta on) :D Itse olen ihan kananlihalla kun ei oikein uskalla uskoa tuohon, kun voi olla että menee esim.huomenna kesken ja ilman testausta en olisi edes huomannut...jos ymmärsit...
Heh, ei vaiskaan, teet testin heti kun tuntuu sopivalta...täällä me kaikki kuitenkin ollaan kielipitkänä kuulostelemassa milloin tulee uutisia :LOL:
 
:wave:

Ollaan tytön kanssa mun isällä niin en oo oikeen kerenny kirjoitteleen,paremmin pääsen varmaan uudestaan kiinni juttuihin kunhan kotiudutaan

Kauheet mahasäryt ja kp vasta 18 :/
En kyllä tässä kierrosta raskaudu kun en oo ees ollut kotona,no pitää vaan odottaa niitä menkkoja ja sit alkaa uudestaan. plääh |O
 
Onnea kaikille plussanneille!! :D :flower:

Mä olin jo kokonaan unohtanut et olin pinossa mukana :ashamed: Mut voi poistaa listalta kun meillä on ehkäisy taas käytössä. Monta kertaa ollaan aloitettu ja lopetettu ehkäisy mutta tämä on nyt lopullista. Musta ei vaan vielä tunnu siltä että haluan toisen lapsen. En tiedä muistatteko, mutta aikaisemmin kerroin työmahdollisuudesta, en halua jättää sitä käyttämättä. En tietenkään katuisi lasta mutta tiedän että harmittaisi jos jättäisin tämän kokematta. Asiasta alettiin puhumaan kun mieheni mainitsi että pitäisikö sitä seksiä joskus harrastaa jos raskautta yritetään :ashamed: Sillon vasta tajusin että tiedostamattani välttelin sen harrastamista. Mutta me palataan asiaan aikaisintaan vuoden päästä! Toivottavasti yksikään teistä ei ole enää täällä sillon :D :wave:
 
Onnea uuteen työhösi Cyanide...toivotaan että se antaa sinulle juuri sitä mitä siltä haet :hug:

Toivotaan, että YKSIKÄÄN tästä listasta ei ole täällä enään vuoden päästä, mieluiten jo tässä parinkuun aikana voisitte kaikki kerätä kimpsunne ja kampsunne tuonne ihan toiseen päähän...tämä ei ole kehoitus vaan käsky :LOL:

Voi surku jos se plussa tulee...ei siis sillä ettenkö sitä suuresti toivoisi, mutta en haluaisi lähteä mihinkään täältä :ashamed:
Hassua miten sitä kiintyy täällä ihmisiin joita ei henkilökohtaisesti OIKEASSA elämässä tunne, vaikka te kaikki törmäisitte nokkakolarin kadulla päin minua, en edes tietäisi keitä olette :D
Olette ihan korvaamattomia kohtalontovereita :hug:
 
paapelo :hug: ihan kuin mun kirjoittama...mäkin olen kovin kiintynyt teihin :heart: :heart:, täällä saa aina sydämen kevennettyä- silloinkin kun se ei "oikeassa elämässä" onnistuisi... ja toisaalta sekin, ettei livenä toisiamme tiedetä on varmaan yhtenä syynä, että täällä on niin helppo "purkautua" ja tuulettaa tunteita =)...kukaan mun tutuista ei kyllä jaksaisi tässä määrin mun kuumeilua kuin mitä te täällä olette jaksaneet ;) Kiitos kaikille ja paapelo: älä kokonaan hylkää meitä, vaan käy välillä moikkaamassa kun muistat :heart: ?! Ja voin kertoa, että mulla on nyt sellainen olo tällä hetkellä, että olen täällä vielä viidenkin vuoden päästä...varsinkin jos se ovis ei sieltä ala pikkuhiljaa hiipimään esiin :kieh: :kieh: :kieh: ...
 
hugolina :heart: =)
Jodlataan sille Oilille...on se nyt kumma, että neiti sinkkuilee ihan pokkana, kun komeita mies ehdokkaita suorastaan kuhisis ympärillä :D
Josko pieni kylpylä loma olisi paikallaan teille...kukatietää, josko se sinun Oilisi olisi perso tällaisille hemmotteluille :D

Enkä varmasti jätä kokonaan...en edes tiedä mihin ketjuun menisin, jos saan pikku takiaisen matkaan mukaan :eek:
Ja et kyllä mitään 5 vuotta täällä pyöri...höpsistä :attn: :heart:
 
Onnittelut plussanneille! :heart:

Mukavaa Hentsu84, että olet alkanut päivittämään listaa.

Olen pitänyt hiljaiseloa täältä, kun ei ole oikein mitään kerrottavaa. Menkkoja ei ole tullut. Testiä en ole nyt tehnyt. Saa nähdä kuinka pitkään jaksan odottaa. Mut olen menettänyt kyl toivon plussasta tässä kierrossa. En tiedä, miksi kierto on venynyt.
 
Heippa pitkästä aikaa!

Täällä on jo moni plussannut, joten paljon paljon onnea! :heart:

Me täällä hissuksiin mennään. Parina kuukautena kierto ollut tasaisempaa. Tänään on sitten 26/24 eikä merkkejäkään menkoista. Niin odotin niiden jo alkavan etuajassa, kun oli ensin merkkejä siitä. Limaista, verensekaista vuotoa tuli pari päivää eikä sitten muuta. Hiivatulehduskin päätti tulla, joten voipi olla tuo vuoto ihan sitäkin.
No, tänään varmasti ostamaan testi ja testailemaan. Tai sitten odottelen vielä ensi viikon ja katon sitten vasta testailua. Ei jaksa innostua turhaan kun niin monta kertaa tässä jo pettynyt. Mutta väliaikatietoja tänne. :)
Mitään kummempia raskausoireita ei kyllä ole, mutta niin meni tuo kuopuksen raskaus ilman suurempia oireita. Muutaman viikon tehnyt mieli kovasti rasvasta ja suolaista ruokaa, kebab on tällä hetkellä kova sana. :D
Tämmöstä tänne. Kaikille muille kanssa plussaonnea paljon! :hug:
 
Kumkvatilla ja Nasulilla on jännnnäääää :D Lykkyä pyttyyyn :heart:

Tein viimoisen testini...meinasin jo luovuttaa, kun aiemminhan tuli viiva tois nopeasti hailuna näkyviin ja nyt sain odottaa kokonaiset 2min että siihen mitään piirtyi :LOL: No nyt se viiva oli selkeämpi ja vähän vahvempi...ei silti ole lähelläkään kontrolliviivaa, mutta sen erottaa hienosti...kuvaakaan en vielä voi laittaa, kun kamerasta loppui juuri sopivasti kuvien oton jälkeen patterit, joten pitää oottaa niiden latautumista :headwall: Eli sitten laitan kuvia analysoitavaksenne :D

Hui että minuu nyt kyllä jännittää *narsk,narsk, puree kynsiään*
 
siis ihan ekakertalaisena täällä, olen kyllä käyny lukee teidän kuumeiluja jo jonku aikaa, mut nyt tuntu et olis kiva avautuu =) Meillä 2 jo ennestää ja VOI kumpa jo tärppäis kolmatta. Reilu puol vuotta yritystä takana, ja nyt oireillu kovasti.Tosin testasin viimeks aamulla negaa..
 
Niin siis tänään kp27/30, ja kp23 tuli pieni punainen paperiin. ajattelin heti että kiinnittymisvuoto tottakai. Väsyttää, palelee, olo on kuin krapula koko ajan. No, olen tietysti kuumeillut nämäkin oireet itselleni. Sitä vaan toivoo NIIN paljon.. Ekaa kertaa huomasin selvästi koska ovis, ja sillon oli kaks päivää alavatsa kuin tulessa. Ehlä sen takia olin nyt niin varma, ja hätäpäissäni ja malttamattomuuksissani testasin ennen aikojaan. Aika menee vaan NNIIIN hitaasti. No, eipä auta kuin odotella.
 
Joo odottele ihan rauhassa...nuo oireet kyllä kieltämättä voisivat olla sitä itseään...itsekkin olen kuin kamalassa kesto kankkusessa...kropan lämmönsäätely on sekaisin, ihan kuin pahassa kankkusessa, etoo kokoajan, kaikkea pitäisi syödä, janottaa...olenkohan ollut ihan selvänä tässä...jospa olenkin unissakävelijä ja käynyt kuokkimassa alakerran nuorien herrojen bileissä :LOL: :LOL:

Toivotaan nyt sinulle ja kaikille muillekkin tietysti kaikkein parasta...itse vielä jääräpäänä aion varmistella tätä tulosta :kieh:
 
Huh...sain kamalat kilarit, kun 2.kerroksen nuoret herrat päättivät järjestää JÄLLEEN bileet. Saatan sentään...tuossa klo21.30 alkoi aivan järkyttävä jumputus ja klo22.30 se vain yltyi yltymistään, kunnes oviemme yläpuolella olevat ikkunat alkoivat helistä ja poika heräili unesta ja asutaan 4. kerroksessa...
Sitten napsahti ja pahasti...ryntäsin rappuset alas ja hakkasin ja rämpytin ovikelloa, kunnes toinen niistä hulttioista tuli avaamaan näreissään.

Käskin vetää naaman peruslukemille ja hilata pikkuisen perseensä pistämään toosat hiljaiseksi tai minä tulisin ja katkoisin johdot niin ettei koko vekottimella enään tekisi mitään...ja kehtasi kysyä että miksi...urpo :headwall:

Ja sitten olinkin jo hetken päästä ihan iloinen. Aiemmin illalla alkoi vollotus ihan nurkan takaa, kun mies sanoi minun kimpaantuvan välillä turhan helposti :/

Luoja sentään, tmähän nyt on ihan älytöntä :ashamed:
 
Huomenta neidit! ja rouvat tietenkin myös :) Olen ollut pari päivää aivan nettipimennossa, kun oli pieni matka tossa loppuviikosta enkä eilenkään kerennyt lukemaan kuulumisia. Ja olihan täällä luettavaa.

Aivan jätti-isot onnittelut paapelolle ja nasbylle!!! Ja rauhallisen onnellista odotusta molemmille :) Ihana kuulla iloisia uutisia.

Jenninho: kiva kuulla, että saitte asiat miehen kanssa selviksi :) olisi se kyllä ihme ollut jos ei olis tosta pyyhekoukkuideasta lämmennyt.

Hugoliina: toivottavasti tärppi käy, kun selkeästi ovis tuli :)

ON: mulla ovisviikko on lopuillaan, enkä kyllä mitään erikoisemmin bongaillu ts. en huomannut limoja. Mies kyllä sanoi, että seksin aikana on ollu jotain ylimääräistä, mutta tiedä sitten. Ainoa asia oikeastaan on ollu mahan nippailut että saa nyt nähdä. On kyllä kuitenkin ihan rauhallinen olo ja tiedänpähän, että on tämä viikko hyödynnetty jos se ovis kuitenkin olis ollut. Ehkä mä kuuluun siihen ryhmään, joilta se greippimehu vie ne limat pois, mistä näistä tietää. Ensi kierrossa otan kuitenkin ovistikut käyttöön.

Tohon "kiintymiskeskusteluun" sen verran, että kumman nopeasti sitä alkaa kaivata tätä palstaa, kun on jossain, missä ei nettiin pääse. Ja sitten hirveällä kiireellä lukemaan, mitä kaikille kuuluu. Mä kun tulen tänne palstalle, niin ekana käyn lukemassa tämän pinon ja sitten vasta katselen, mitähän muuta mielenkiintoista saattaisi olla luettavana. Että jos täältä jossain vaiheessa odotuspuolelle päätyy, niin hetken ehkä joutuu ihmettelemään, että mihin pinoon sitä itsensä hivuttaa :)
 
SUNNUNTAI 25.1.2009

Kuumeilevat:


Nasuli08 .....................kp 47/28-31.............yk6..........1. toiveissa
taaperotx4..................kp 40/31.................yk5...........5. toiveissa
sarppuli......................kp 18/28-30...........yk4..........2. toiveissa
Muumero.................... kp 7/??..................yk.6.........2. toiveissa
Miirulainen...................kp ?.....................yk?..........2 . toiveissa
teddybear82................kp 21/28-37...........yk.4.........1. toiveissa
nazu.......................... kp 162/25-28.......yk ?.........2. toiveissa
Marylene......................kp ?....................yk ?...........2. toiveissa
choco..........................kp 24/28........... yk4.......... 6. toiveissa
Niinuska05.....................kp 20/27-29...........yk.3..........2. toiveissa
hugoliina.......................kp 18/28...............yk.3........1. toiveissa
yöperhonen-..................kp 6/28............... yk. 13.......1. toiveissa
catzu............................kp 45/32-34.........yk. ?..........1. toiveissa
manteli76.......................kp 20/35-38...........yk. 3..........2. toiveissa
kendra...........................kp 31/28................yk.2..........1. toiveissa
Maryanne......................Kp 38/28-35............yk.3......... 1.toiveissa
sonja R..........................kp 34/29-33........... yk?..........3.toiveissa
Marta............................kp?........................yk.3.........1.toiveissa
anu84........................... kp73/29-30.............yk.14........? toiveissa
Stella2009.................... kp 7/29-31...............yk2.........1.toiveissa
kaz...............................kp 52/28.................yk.6......... 1.toiveissa
H-a-n-n-e.....................kp 12/30....................yk.5..........2.toiveissa
Strösselivuori............... kp 13/28....................yk.3..........2.toiveissa
saini81.........................kp 11/29-30...............yk. 4..........2.toiveissa
antilo...........................kp?....................yk.13..........2.toiveissa
tuittu79.......................kp 31/30...................yk.1.......... 5.toiveissa
Niiz..............................kp 19/30..................yk3............1.toiveissa
AnnaStiina82..............kp?.......................yk?............2.toiveissa
miinuskainen...............kp 49/28-30.................yk.20.........1.toiveissa
pikkupikkarainen.........kp 21/29-34...................yk3...........1.toiveissa
Pikkusintti...................kp 49/30-32.................yk.1..........2.toiveissa
niina22.......................kp 20/28.................yk.5...........2.toiveissa
Indo............................kp 9/31..................yk.2...........3. toiveissa
minski80......................kp 37/30.......................yk?............? toiveissa
PakanamaanKartta......kp 7/28-30................yk.?...........3. toiveissa
jenninho......................kp 23/28-30............yk.1..........1.toiveissa
Marimekko77...............kp 23/34..................yk.2...........2.toiveissa
kaneli87......................kp ?........................yk.6...........2.toiveissa
Mötkylä........................kp?........................yk?............?.toiveissa
Valpuri.....................kp33/31.........................yk1..........4.toiveissa
Justiina82....................kp34/29-31...............yk2...........3.toiveissa
Polkkajäde..................kp?...........................yk1............3.toiveissa
Melina-Linnea.............kp28/30...................yk?.............3.toiveissa
Haaveileva-85.............kp18/28..................yk1.............?.toiveissa

Taustailee:

Tuulia79
Varri
delfis
Kumkvatti
viherminttu
Hentsu84

Haamuilevat




:heart:PLUSSANNEET :heart:


Joulukuussa:
Juibe75
Tigrita
hellu77
denise
arianrhod

Tammikuussa:
heisku
Sokruli
mami09
olg4
hensku00
tiiut
nasby
paapelo

[/quote]

[/quote]

 
Moi Kaikille
Vihdoin ehtii tännekin. Eli mun tilan voi päivittää nyt noihin taustaileviin hetkeksi aikaa. Miehen kans päätettiin et kokeilen syödä nyt pari levyä niitä pillereitä ensiksi, eli niinku yhdet menkat jää pois, pääsee endopesäkkeet rauhoittumaan. Sit yritellään taas. Eli 29 pilleriä on nyt syömättä tämä päivä mukaan lukien ;) :LOL:
Mietin täs et koska noiden pillereiden jälkeen on sit ovulaatio, onko se sit menkkojen alkamisen jälkeen parin viikon päästä?
Ihan hyvin on hermot kestäny ny ainaki vielä tätä vauvantekotaukoa, alan oppia ottamaan rennommin, ja ajattelemaan et hyvää kannattaa odottaa. ekan kans hermoilin ihan tajuttomasti.

Mut onnea oikein paljon kaikille plussanneille.
 
Sunnuntaita!

Paapelon
mielialan vaihtelut kuulostaa lupaavilta oireilta :D Pitäähän nuorille vähän kuria pitää yllä. Hugolinalle onnittelut ovisplussasta ja Kumkvatti, Melina-Linnea ja Nasuli pidän peukkuja teille ja puhaltelen plussapuhureita sinne suunnalle!

Omaan napaan ei mitään uutta. Jännäilen vähän tuleeko ovisoireita liian aikasin vai ehditäänkö miehen luo ajoissa ;) Vähän kyllä luulen ettei ehditä, kun normaalisti varmaan ovis on tuolla loppu viikosta, jos se edes tapahtuu. Tilasin testejä ens kiertoon niin sais vähän selvyyttä tapahtuuko mitään vai ei. Ovisoireita kyllä on ollu joka kierrossa mitä on ollu synnytyksen jälkeen.

Päivän jatkoja!
 
huomenta neidit ja rouvat.. :wave:
Anteeksi että en ole eilen käynyt ollenkaan..oli vähän kiirusta..aamun ensin töissä ja illalla oli miehen veljen kihlajaiset.siinä välissä olisin kyl ehtiny käydä päivittämässä listan mut en sit päässy koko kaksplussan sivuille.. :) arvatkaa vaan millasia vierotusoireita sitä sit tulikaan..sit ku pääsin ni kävin vaan nopeesti lukemassa ja illalla olin niin väsynyt ku tultiin sieltä juhlista et saunan jälkeen nukahdin sohvalle. :)

paapelo lisäsin sut jo plussanneisiin.. :) toivottavasti käy..kyllä toi on jo ihan selvä plussa.. :)

kumkvatti kiva kuulla sinusta pitkästä aikaa..sullakin on jännät paikat.. :) pidetään peukkuja..saako sut lisätä listaan vai taustailetko vielä..vaikka kohtahan voi olla et lisätään sut samantien plussanneisiin.. ;)

hugoliina onnea ovisplussasta..tällä kierrolla sit tärppää.. ;)


Melina-Linnea tervetuloa joukkoon..toivottavasti tärppää eikä täti saavu enää tällä kierrolla.. :)

On kyllä totta et teihin on jollain tavalla kiintynyt vaikka ei teitä edes tunne.. :) täällä on kiva kertoo ilot ja surut..eikä kukaan mollaa.. :) ei vaan ei varmaan kukaan mun kaveri välttämättä jaksais kuunnella näitä samoja vuodatuksia..

ON: täällä iski pieni masennus tai jotain..pari päivää ollu täs tosi mieli matalana..mä en nyt sit tahdokaan lasta...vielä..tuli vaan sellanen olo et mä en ole valmis siihen..siis hoitaa kahta lasta..yhdessäkin on välillä ihan tarpeeksi..en vaan tiedä miten mies ottaa asian..eilenkin kun oltiin siellä juhlissa ni siellä oli sellanen 10kuinen vauva ja mies oli et onpa sulonen vauva..mä olin et no joo..mä tiedän kuinka mun mies pettyy,mut en mä ole valmis..täytyy illalla jutella miehen kanssa kun tulee kotiin pelistä..

Mut en mä teitä jätä vielä ainakaan vaikka meillä onkin tämmönen tilanne..voihan se olla et ku miehen kans puhuttu et mitä tehdään ni voi mielikin taas muuttua..

hauskaa päivänjatkoa.. :wave:
 

Yhteistyössä