Hakutulokset

  1. C

    antaisitko pettämisen "anteeksi"?

    itse annoin anteeksi. pettämisestä/salasuhteesta aikaa puoli vuotta. paska olo edelleen... ei tää mihkään etene. ei luoteta yms. mies on väkivaltanen ja raivohullu pettäjä.. minkäs teet.? kai täs kohta pitäs itekki päätös tehä ja lähtee lipuamaan tästä helvettiin...
  2. C

    Mikä vauvalla voi olla? Kihomatoja?

    lääkäriin?
  3. C

    Hui...aika karmivaa...

    Nää kaikki pitää ihan paikkansa. Liikun aika paljon pimeellä kanssa, menen etenkin hautausmaalle "hakemaan rauhaa". Se auttaa. Syksysin istuskelen paljonkin 11 aikaa illalla hautuumaalla. Kuuntelen ääniä ja kyselen vastauksia omiin kysymyksiini. Kokeilkaa! ;)
  4. C

    Hui...aika karmivaa...

    Jep... Uskon kanssa noihin tarinoihin. POikäystävä ja sen kaks kaveria oli ollut ajamassa autolla kans pimeellä mettä tiellä. Semmonen hiekkanen tie, ja kello jo 11 aikaa illalla. Joskus pimeellä syksyllä. Sit siin on semmonen pelto ni kaikki kolme oli kattonu sinne, ni keskellä peltoa semmonen...
  5. C

    mulla menee hermo naapurin jätkään

    semmossia ne amis pojat on...
  6. C

    Mihin vois antaa käytettyjä hyväkuntoisia leluja ja kirjoja?

    päiväkotiin ehdottomasti! päiväkodissa muutenkin todella vanhija leluja... eikä valikoimakaan mikään hyvä...
  7. C

    Outo muija nukku sohvalla aamulla

    no huh huh.. millanenkohan suhde mahtaa olla kyseessä?? :O
  8. C

    Joss tänään lottovoitto osuu kohdalle

    -antaisin miljoonan vanhemmilleni -ottaisin silikoni rinnat -kävisin poistattamassa luomet naamasta -kävisin poistattamassa suonikohjut -ostaisis merkkilaukkuja,huiveja, vaatteita,kenkiä esim. burberry,luis vuitton, dolce&gabbana, -laittaisin hiustenpidennykset ja suoristavat hoidot -pari...
  9. C

    Tarvitsen kipeästi neuvoja: keskustelu alkoholistin lapsen kanssa edessä...

    Tottakai 12-vuotias tyttö huomaakin jo =) ei sekään mikään tyhmä ole. Jo 8-vuotias on tietoinen tuollaisesta. Eivät lapset niin tyhmiä ole. Ota asia puheeksi, samalla helpotat tytön oloa. Tyttö voi syyttää kaikesta jopa itseään!
  10. C

    Onko kukaan värjänny lasten hiuksia?

    Ite halusin kans 6-vuotiaana jo värjätä tukkaa, mutta äiti anto luvan vain raitoihin silloin. Olin kyllä todella kateellinen kun naapurin tyttö sai jo 5-vuotiaana vetää koko päänsä pinkiksi.. ^^ Voi niitä aikoja 8-vuotiaana sain värjätä ekaa kertaa koko pään. :D
  11. C

    Kukas muuten lottosi? ;) Minä+ 2milj. muuta..

    Tuli viis rivii laitettuu. Poikaystäväki jonku 8 rivii tais laittaa : :D
  12. C

    Mitä pikkujoulutarjoiluun alkuruuaksi???

    fetasalaattia?
  13. C

    Hoploppiin painorajoitukset,kiitos!

    :laugh:
  14. C

    Saako miehesi käydä yksin baareissa?

    Itse pelkään sitä pettämistä. Mies on jo kerran pettänyt, hypännyt ensimmäisen naisen kanssa sänkyyn. Vihoispäissään sen teki... Täytyy katsella. On vielä niin tuore tapaus tuo... On kyllä käynyt baarissa sen jälkeenkin, olen kieltänyt siis, mutta sinne on painunut silti. Ei se estäminen mitään...

Yhteistyössä