Joss tänään lottovoitto osuu kohdalle

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Avan.Ihan hyviä juttuja kyllä :)
Tuollaista voisi kyllä ajatella.
Mä haluaisin jo nyt aloittaa...ainakin Hesyn ja vanhusten osalta...kun mullahan ei ole enää pieniä lapsia eikä siten lapsenvahtiongelmaa. Mutta mun työni on sellainen, että en juurikaan voi sopia mitään etukäteen, koska tiedän pääseväni töistä vasta sitten, kun tosiaan pääsen töistä. Aamulla töihin mennessäni en voi tietää, monelta pääsen. Enkä maanantaina voi tietää, missä päin Suomea tai maailmaa olen keskiviikkona. Mikään säännönmukainen hyväntekeväisyystyö ei onnistu niin kauan, kun pitää tätä palkkatyötä tehdä.

 
vieras
maksan pois kaikki velat itseltä,äidiltä,sisaruksilta.
annan rahaa kaikille kummilapsille sekä omille lapsille laitetaan tietenki tilit pullolleen.
sit olen luvannut antaa työkaverille 3kk palkan jos joskus lottovoiton saan sekä vanhainkotiin vien mummoille ja papoille kaikille uusia vaatteita/pyyhekitä/lakanoita yms. ja muutenkin menee hyväntekeväisyyteen.
 
Jatkaisin elämää kuten tähänkin asti, ainakin vuoden, jotta pikkuhiljaa kaikki unohtaisivat minnepäin jättipotti meni. Sitten rupeaisin pikkuhiljaa ostelemaan sijoitusasuntoja, tekemään kotiin remppaa.

Mies sais kyllä uudemman kulkupelin alleen heti, tuo vanha rupeaa vetelemään viimeisiään.
 
Omakotitalo, kesämökki, vene, vesijetti, uus käyttöauto, urheiluauto, uus moottoripyörä, crossi, tieliikenne mönkijä :D loput sijottaisin. avovaimo haluaa siivoojan, muuta se ei halunnu. :LOL:

työntekoa en kuitenkaan lopettais.
 
Keittiönoita
Näitäpä on oikeastaan aika hauska visioida :D Laskeskelin juuri, että jos se 6,4 miljoonaa napsahtaisi, taitaisin viedä kaikki Pidetään huolta -kerhon jäsenet perheineen 10 päivän lomalle Floridaan. Nyt vasta tajuaa, miten suuri summa toi 6,4 miljoonaa olisi :eek:
 
Rakentaisin iiison talon. Ostaisin bemarin maasturin. Ukollekin voisin ostaa bemarin. Ja uusia polkupyöriä. Ja moottoripyöriä. Uudistaisin vaatekaappiemme sisältöjä, tai lähinnä lisäisin.. Läheisille heittäsin jonkun verran euroja. Eli miehen sukulaisille ja omille hyville kavereille. Sitten palaisin takas maan tasalle ja jatkaisin eloa kuten ennenkin. Ai niin ja perustaisin sen oman ravintola/leipomon! :)
 
Myisin tän talon ja rakennettaisiin uusi.
Uusi auto, lapsille rahaa tileille et saavat asunnot itselleen vanhempana plus mopo-Ja ajokortit.
Vanhemmille oma talo.
Muille en edes kertoisi että voitin.
Vapaaehtoistöitä tekisin minäkin, silloin jopa tilanne sen sallisi :)
Kävisin Intiassa ja Afrikassa.
Hyväntekeväisyyteen varmasti antaisin rahaa.
 
harkka toinen luontoni
mä lupasin viedä uupuneen työparini kuukaudeks töistä pois jonnekin kauas, veisin kyllä koko perheen jos tuon koko potin voittaisin! Irtisanoutuisin samantein työstäni ja alkasin tekeen jotain vapaaehtois hommaa lasten parissa missä nykyinen työnikin on. Ostaisin Helsingin keskustasta asunnon, katsoin juuri eilen mukavaa luukaalia, päälle 300neliötä ja maksoi jotain 1,8milj. jäis vielä mukavasti rahaa sisutukseen ja elämiseen. Hyväntekeväisyyten en anna, koska en todellakaan luota järjestöhin, mutta voisin viedä tavaraa/ruokaa suoraan tarvitseville mm. lastenkodit/perheet.

Itselleni ostaisin timankeja!!!
 
pia
Oma maatalo navettoineen ja kasvihuoneineen valmiiksi odottamaan ja sit muutamaksi vuodeksi maailmaa kiertämään ( jamaica, australia, uusi-seelanti, kiinan maaseutu, nepal ym. ) Sit kotiin jatkamaan kotomamman elämää, hoitaisin vaan lapsia ja elikoita ja nauttisin elämästä :D
 
vieras
Maksaisin lainat pois. Ostettais iso maatila jostain landelta järven rannasta. Lomailtais, kierrettäis maailmaa... Töissäkin kyllä kävisin oman henkisen terveyden vuoksi.
 
-antaisin miljoonan vanhemmilleni
-ottaisin silikoni rinnat
-kävisin poistattamassa luomet naamasta
-kävisin poistattamassa suonikohjut
-ostaisis merkkilaukkuja,huiveja, vaatteita,kenkiä esim. burberry,luis vuitton, dolce&gabbana,
-laittaisin hiustenpidennykset ja suoristavat hoidot
-pari tatuointia
-lähtisin afrikkaan tekemään hyvän tekeväisyytta
-lähtisin ulkomaan matkoille poikaystäväni kanssa
-opiskelisin kuitenkin loppuun asti
-ostaisin miljoonan talon
-sisustaisin sen unelmieni mukaan, suuri vaate huone, missä kaikki kenkähylly yms. näyttävästi esillä. suuri ruokasali, lasiterassi, uima allas ja poreallas
-kävisin hierojalla ja muissa hoidoissa
-kävisin laserilla hoidossa (ettei karvat enään kasvaisi)
-ostaisin koiran (kallis rotu muuten..)
-ostaisin itselleni miljoonan auton


ENKÄ KERTOISI KENELLEKKÄÄN!! :D poikaysätävlle ja perheelle luottamuksella. En haluaisi että porukka tulee vinkumaan rahaa, ja sitten selän takana supistaan kuinka en voi antaa, vaikka oon rikas lehmä...
 
Mä hommaisin jonkun ihanan asunnon ja kokeilisin miltä tuntuis olla elää lasten kanssa kolmisin. Ei tartteis tuskailla rahojen takia yhdessä miehen kanssa. Enkä tarkoita, että mitään lopullista eroa olen ottamassa, pienen hengähdystauon vaan jos se tulis mahdolliseksi.
 
wieras
Jatkaisin elämääni tasan niinkuin tähänkin asti, toki järjestäisin kaikkien läheisten asiat kuntoon, ostaisin ison kartanon, kesämökin, veneen, 2 tuliterää autoa

mutta töisin kävisin joka päivä kuten tähänkin asti (ai minäkö rakastan työtäni?)
 
vieras
Kuten jo eilen vastasin, pakkaisin typyn, hänen lempiunilelunsa ja passin matkaan ja jättäisin tuon hullun äijän samalta istumalta. Eleltäis tytön kanssa kahestaan omassa kämpässä jossain äijän ulottumattomissa ja pidettäis vähän aikaa ainakin hauskaa. Matkusteltais, shoppailtais. Töhin sit taasen, jos pitkästyisi joutenoloon tai rahnat loppus... :D
 
hups
Alkuperäinen kirjoittaja chichi00:
-antaisin miljoonan vanhemmilleni
-ottaisin silikoni rinnat
-kävisin poistattamassa luomet naamasta
-kävisin poistattamassa suonikohjut
-ostaisis merkkilaukkuja,huiveja, vaatteita,kenkiä esim. burberry,luis vuitton, dolce&gabbana,
-laittaisin hiustenpidennykset ja suoristavat hoidot
-pari tatuointia
-lähtisin afrikkaan tekemään hyvän tekeväisyytta
-lähtisin ulkomaan matkoille poikaystäväni kanssa
-opiskelisin kuitenkin loppuun asti
-ostaisin miljoonan talon
-sisustaisin sen unelmieni mukaan, suuri vaate huone, missä kaikki kenkähylly yms. näyttävästi esillä. suuri ruokasali, lasiterassi, uima allas ja poreallas
-kävisin hierojalla ja muissa hoidoissa
-kävisin laserilla hoidossa (ettei karvat enään kasvaisi)
-ostaisin koiran (kallis rotu muuten..)
-ostaisin itselleni miljoonan auton


ENKÄ KERTOISI KENELLEKKÄÄN!! :D poikaysätävlle ja perheelle luottamuksella. En haluaisi että porukka tulee vinkumaan rahaa, ja sitten selän takana supistaan kuinka en voi antaa, vaikka oon rikas lehmä...

No,eiköhän nuo arvais ilman kertomattakin! :) :)
 

Yhteistyössä