antaisitko pettämisen "anteeksi"?

  • Viestiketjun aloittaja neuvoton
  • Ensimmäinen viesti
Selenicereus
Se on kauheen helppo sanoa, että en ikinä antaisi anteeksi ja lähtis kävelemään saman tein. Jos tosipaikka tulee vastaan ja elämässä on lapsia, yhteinen asunto jne. niin kyllä siinä miettis jo useamman kerran.. Jos haluaa olla yhdessä, niin luottamus on vaan rakennettava jostain oljenkorsista uudestaan.. IMHO :)

Jos rakkautta on mukana, niin kyllä minä olisin (ja olin) valmis "neuvottelemaan" yhteisen elämän jatkumisesta..
 
elämästä helvettiä
anteeksi en ehkä pystyis kovin helposti antaan, mutta en pihalle tuosta syystä toista pistäis. Helpolla ei kyllä pääsis, ehkä mieluummin lähtis lopulta ku jäis mun kans kärvistelemään! Koska olisin sen jälkeen kaikkea muuta kuin helppo ihminen.
 
Kyllä minun kohdalla myös suhde loppuisi pettämiseen.
Exä petti ja annoin anteeksi (tai ainakin yritin) mutta asia vaivasi ja hierti meidän välejä kuitenkin niin paljon ettei siitä mitään tullut. Monta vuotta turhaan kiusasin itteäni. Olisi pitänyt sille heti antaa kenkää kun kuulin koko asiasta.
 
Ei tuossa minusta olisi edes mitään anteeksipyydettävää. Mä voisin itse elää vapaassa suhteessa, ja jos toisen kanssa haluaa olla, niin se olisi meillä vain ilmoitusluontoinen asia. Eli samat säännöt molemmille :p
 
vieras
En ottaisi tota pussailua noin vakavasti.. vaikka inhottava tilanne onkin. Mä pussaan kavereitanikin (miehiä) toisinaan. Mutta jos mies on itse kertonut tuon, niin onko varmaa, ettei muuta ole tapahtunut...
 
Eräs
Kylläpä te luovutatte helpolla! Hyvä neuvoa toista täällä eroamaan.

Ap: Mieti suhdettanne joka kantilta. Ovatko ne suudelmat, joitka miehellesi ovat varmaankin pelkkiä kännisen törttöilyjä, suhteen lopettamisen arvoisia? Kyllä varmaan löytyy painavampia syitä jatkaa. On huonolla mallilla, jos suhde kaatuu muutamaan suudelmaan! Naapurista kuoli juuri pari viikkoa neljän lapsen isä. Sitä pienten lasten surua on vaikea katsoa. Ei pahempaa voisi sattua. Ero on kuin pieni kuolema.

Onko teille ikinä sattunut mitään elämää järkyttävää, jotka neuvotte kirkkain silmin täällä eroamaan heti?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Eräs:
Kylläpä te luovutatte helpolla! Hyvä neuvoa toista täällä eroamaan.

Ap: Mieti suhdettanne joka kantilta. Ovatko ne suudelmat, joitka miehellesi ovat varmaankin pelkkiä kännisen törttöilyjä, suhteen lopettamisen arvoisia? Kyllä varmaan löytyy painavampia syitä jatkaa. On huonolla mallilla, jos suhde kaatuu muutamaan suudelmaan! Naapurista kuoli juuri pari viikkoa neljän lapsen isä. Sitä pienten lasten surua on vaikea katsoa. Ei pahempaa voisi sattua. Ero on kuin pieni kuolema.

Onko teille ikinä sattunut mitään elämää järkyttävää, jotka neuvotte kirkkain silmin täällä eroamaan heti?


Yksikään vastaajista tähän mennessä ei ole kehoittanut eroamaan.
Vain vastannut mitä kenties omalla kohdallaan tekisi.
kehoitettu miettimään mitä haluaa,onkovalmis antamaan anteeksi ja jatkamaan vai mitä?


 
Häirikkö
Alkuperäinen kirjoittaja Eräs:
Kylläpä te luovutatte helpolla! Hyvä neuvoa toista täällä eroamaan.

Ap: Mieti suhdettanne joka kantilta. Ovatko ne suudelmat, joitka miehellesi ovat varmaankin pelkkiä kännisen törttöilyjä, suhteen lopettamisen arvoisia? Kyllä varmaan löytyy painavampia syitä jatkaa. On huonolla mallilla, jos suhde kaatuu muutamaan suudelmaan! Naapurista kuoli juuri pari viikkoa neljän lapsen isä. Sitä pienten lasten surua on vaikea katsoa. Ei pahempaa voisi sattua. Ero on kuin pieni kuolema.

Onko teille ikinä sattunut mitään elämää järkyttävää, jotka neuvotte kirkkain silmin täällä eroamaan heti?
Kyllä ne suudelmat joskus vaan on suhteen lopettamisen arvoisia. Kenen tarvitsisi kattoa miestä, joka pettää useaan kertaan? Itse olet uskollinen, ja mies nuolee baarissa muita? Mun mielestä naisilla on vaan ihan liian huono itsetunto silloin. Ei uskalleta laittaa kovaa kovaa vastaan. Ajatellaan vaan että tollasia ne kaikki miehet on. Jos elät parisuhteessa, niin silloin elät. Ei silloin muita mennä suuteloimaan. Ei ainakaan meillä.
 
Eräs
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja Eräs:
Kylläpä te luovutatte helpolla! Hyvä neuvoa toista täällä eroamaan.

Ap: Mieti suhdettanne joka kantilta. Ovatko ne suudelmat, joitka miehellesi ovat varmaankin pelkkiä kännisen törttöilyjä, suhteen lopettamisen arvoisia? Kyllä varmaan löytyy painavampia syitä jatkaa. On huonolla mallilla, jos suhde kaatuu muutamaan suudelmaan! Naapurista kuoli juuri pari viikkoa neljän lapsen isä. Sitä pienten lasten surua on vaikea katsoa. Ei pahempaa voisi sattua. Ero on kuin pieni kuolema.

Onko teille ikinä sattunut mitään elämää järkyttävää, jotka neuvotte kirkkain silmin täällä eroamaan heti?


Yksikään vastaajista tähän mennessä ei ole kehoittanut eroamaan.
Vain vastannut mitä kenties omalla kohdallaan tekisi.
kehoitettu miettimään mitä haluaa,onkovalmis antamaan anteeksi ja jatkamaan vai mitä?
Niin, kenties. Ei kukaan voi sanoa, että eroaisin heti. Ei sitä voi tietää, ennen kuin se omalle kohdalle sattuu.

 
Mimmi
En tiedä. Monesti olen asiaa miettinyt, mutta koskaan minua ei ole petetty. paljon saisi mies kyllä tehdä ennen kuin hänet jättäisin. 10v takana yhteistä taivalta ja ihan lapsesta asti ollaan toisemme tunnettu, joten en osaa elää ilman häntä, meidän koko lapsuus/nuoruus ollaan oltu kuin paita ja peppu. Antaisin varmaan anteeksi.
 
neuvoton
Täällähän oli ketju jatkunut eilisen jälkeen.
Jotenkin vaan tuntuu että tänne sitä jäädään kun ei nyt viikkoon ole lähtenytkään. Silti kokoajan veivaa että juu lähdetään ja sit taas kohta ei pystykkään...
 
itse annoin anteeksi. pettämisestä/salasuhteesta aikaa puoli vuotta. paska olo edelleen... ei tää mihkään etene. ei luoteta yms. mies on väkivaltanen ja raivohullu pettäjä.. minkäs teet.? kai täs kohta pitäs itekki päätös tehä ja lähtee lipuamaan tästä helvettiin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En ottaisi tota pussailua noin vakavasti.. vaikka inhottava tilanne onkin. Mä pussaan kavereitanikin (miehiä) toisinaan. Mutta jos mies on itse kertonut tuon, niin onko varmaa, ettei muuta ole tapahtunut...
ÖÖhh mitä tarkoitat, sinulla meni varmaan sanat sekaisin.

Jos mies kertoi itse tapahtuneesta niin silloinhan se on aika varmaa nimenomaan ettei muuta ole tapahtunut.
 

Yhteistyössä