Vaikka olis kyse suutelemisesta niin antaisin anteeksi mutta eroisin. En voisi enää luottaa. Ja luottaminen on parisuhteen perusta.Alkuperäinen kirjoittaja neuvoton:jep. Ei muista edes naisen nimeä..Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:siis onko kyse nyt pelkästä suutelemisesta????
Alkuperäinen kirjoittaja Eräs:Kylläpä te luovutatte helpolla! Hyvä neuvoa toista täällä eroamaan.
Ap: Mieti suhdettanne joka kantilta. Ovatko ne suudelmat, joitka miehellesi ovat varmaankin pelkkiä kännisen törttöilyjä, suhteen lopettamisen arvoisia? Kyllä varmaan löytyy painavampia syitä jatkaa. On huonolla mallilla, jos suhde kaatuu muutamaan suudelmaan! Naapurista kuoli juuri pari viikkoa neljän lapsen isä. Sitä pienten lasten surua on vaikea katsoa. Ei pahempaa voisi sattua. Ero on kuin pieni kuolema.
Onko teille ikinä sattunut mitään elämää järkyttävää, jotka neuvotte kirkkain silmin täällä eroamaan heti?
Kyllä ne suudelmat joskus vaan on suhteen lopettamisen arvoisia. Kenen tarvitsisi kattoa miestä, joka pettää useaan kertaan? Itse olet uskollinen, ja mies nuolee baarissa muita? Mun mielestä naisilla on vaan ihan liian huono itsetunto silloin. Ei uskalleta laittaa kovaa kovaa vastaan. Ajatellaan vaan että tollasia ne kaikki miehet on. Jos elät parisuhteessa, niin silloin elät. Ei silloin muita mennä suuteloimaan. Ei ainakaan meillä.Alkuperäinen kirjoittaja Eräs:Kylläpä te luovutatte helpolla! Hyvä neuvoa toista täällä eroamaan.
Ap: Mieti suhdettanne joka kantilta. Ovatko ne suudelmat, joitka miehellesi ovat varmaankin pelkkiä kännisen törttöilyjä, suhteen lopettamisen arvoisia? Kyllä varmaan löytyy painavampia syitä jatkaa. On huonolla mallilla, jos suhde kaatuu muutamaan suudelmaan! Naapurista kuoli juuri pari viikkoa neljän lapsen isä. Sitä pienten lasten surua on vaikea katsoa. Ei pahempaa voisi sattua. Ero on kuin pieni kuolema.
Onko teille ikinä sattunut mitään elämää järkyttävää, jotka neuvotte kirkkain silmin täällä eroamaan heti?
Niin, kenties. Ei kukaan voi sanoa, että eroaisin heti. Ei sitä voi tietää, ennen kuin se omalle kohdalle sattuu.Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja Eräs:Kylläpä te luovutatte helpolla! Hyvä neuvoa toista täällä eroamaan.
Yksikään vastaajista tähän mennessä ei ole kehoittanut eroamaan.
Vain vastannut mitä kenties omalla kohdallaan tekisi.
kehoitettu miettimään mitä haluaa,onkovalmis antamaan anteeksi ja jatkamaan vai mitä?
ÖÖhh mitä tarkoitat, sinulla meni varmaan sanat sekaisin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En ottaisi tota pussailua noin vakavasti.. vaikka inhottava tilanne onkin. Mä pussaan kavereitanikin (miehiä) toisinaan. Mutta jos mies on itse kertonut tuon, niin onko varmaa, ettei muuta ole tapahtunut...
Samoin ajattelen minäkin!Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Mua pussataan muutenkin niin harvoin, et jos toi sitä tekis jonkun muun kanssa, niin naulaisin huulet seinään.