Outo muija nukku sohvalla aamulla

• Viestiketjun aloittaja kiva herätys
  • Ensimmäinen viesti
kiva herätys
Joo-o, ja ukko ei oo heränny vieläkään että voisin kysyä mikä eukko se oli.
Kysyin siltä "kukas sä oot?" ni tää vastaa vaan että "Missä vitussa mä oon, mikä tää osote on?" ja räplää kännyään ja soittaa kyytiä (annoin osotteen).
Sitten vaan vetää kengät ja takin niskaansa ja häipyy muuta sanomatta ovesta ulos.

Taas jotain kännisekoiluja, onhan meillä ennenkin ollu porukkaa yötä jos jompikumpi lähtee baariin, mut oli kyl kiva ullätys kun en asiasta tienny mitään, enkä oo yöllä heränny kun ukko on lysähtäny viereen.

No, kohta kai kuulen mikä pirkko-irmeli oli kyseessä, jos itekään muistaa.
Onneksi ei ole muksu kotona. Melkein naurattaa jo koko tilanne.
Mitään sutinaa tms en epäile, mutta kiinnostaa miten se tänne ajautu, en tunnistanu että ois mistään naapuristakaan.

kiva herätys
Alkuperäinen kirjoittaja Poppinen:
No just. Meillä ois kyllä niin outo tilanne jos noin kävisi että en päästäisi tyyppiä ulos ilman kunnollista selitystä. :D
No ei se vastannu edes siihen kuka on, enkä saanu enempää tentattua kun roikku puhelimessa ja häipy.
Tukka ja silmät sojotti molemmilla, nyt oikein naurattaa mikä tilanne.. :LOL:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kiva herätys:
Alkuperäinen kirjoittaja Poppinen:
No just. Meillä ois kyllä niin outo tilanne jos noin kävisi että en päästäisi tyyppiä ulos ilman kunnollista selitystä. :D
No ei se vastannu edes siihen kuka on, enkä saanu enempää tentattua kun roikku puhelimessa ja häipy.
Tukka ja silmät sojotti molemmilla, nyt oikein naurattaa mikä tilanne.. :LOL:
Itseäni ei naurattaisi jos mieheni toisi tuntemattomia ihmisiä kotiin yöllä, jotka vielä aamulla puhuvat tähän tyyliin "Missä vitussa mä oon, mikä tää osote on?"

Sekavassa mielentilassa ko. tyypit voivat käydä kiinni... ja ukkoa ei joko uskalla herättää tai edes saa hereille.

päätön
Joo-o, ja ukko ei oo heränny vieläkään että voisin kysyä mikä eukko se oli.
Kysyin siltä "kukas sä oot?" ni tää vastaa vaan että "Missä vitussa mä oon, mikä tää osote on?" ja räplää kännyään ja soittaa kyytiä (annoin osotteen).
Sitten vaan vetää kengät ja takin niskaansa ja häipyy muuta sanomatta ovesta ulos.

Taas jotain kännisekoiluja, onhan meillä ennenkin ollu porukkaa yötä jos jompikumpi lähtee baariin, mut oli kyl kiva ullätys kun en asiasta tienny mitään, enkä oo yöllä heränny kun ukko on lysähtäny viereen.

No, kohta kai kuulen mikä pirkko-irmeli oli kyseessä, jos itekään muistaa.
Onneksi ei ole muksu kotona. Melkein naurattaa jo koko tilanne.
Mitään sutinaa tms en epäile, mutta kiinnostaa miten se tänne ajautu, en tunnistanu että ois mistään naapuristakaan.
no et sitte tänne älynny käskee sitä :LOL:

kiva herätys
Ukko heräs jo, se on kuulemma hänen kaverinsa hoito se muija. Kaveri ei ollu halunnu sitä mukaansa ni lykkäs ukon harteille.. ei ollu paikkakunnalta ni ei voinu yön selkään pistää.

jee
Ukko heräs jo, se on kuulemma hänen kaverinsa hoito se muija. Kaveri ei ollu halunnu sitä mukaansa ni lykkäs ukon harteille.. ei ollu paikkakunnalta ni ei voinu yön selkään pistää.
Onpa hyvä selitys. Anna sille 10 pistettä ja papukaija merkki. :D

kiva herätys
Alkuperäinen kirjoittaja jee:
Onpa hyvä selitys. Anna sille 10 pistettä ja papukaija merkki. :D
No ihan riittävä mulle, kaverinsa tuntien. =)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Toivottavasti teillä ei ole lapsia...
On meillä 1, miten niin. Ei ole kotona joten välttyi näkemästä sitä muijaa, eikä saa traumoja. =)

No siksipä juuri, jos teillä on useamminkin joku kännääjä sohvalla nukkumassa. Siis asia ok, jos ei ollut kotona. Mua vain hirvittäis lapsen näkökulmasta sellainen touhu.

Yhteistyössä