Hui...aika karmivaa...

  • Viestiketjun aloittaja Hirvitys
  • Ensimmäinen viesti
miten voi olla
näin skeptistä porukkaa täällä. Itse uskon yliluonnollisiin asioihin, ja tuo on aivan selvästi ollut jokun epäselvissä oloissa kuolleen henkilön sielu,joka vaeltelee levottomana siihen asti,kuin hänen olisi ollut "oikeasti" tarkoitus kuolla. Joskus näitä vaan sattuu kohdalle vaikkei niin tahtoisikaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:
Alkuperäinen kirjoittaja Hirvitys:
Mies oli eilen illalla töissä (ajaa puuta rekalla, ja hakee siis aika syrjäisiltäkin metsäteiltä puut kyytiin), ja oli just lastannut kuorman ja lähtenyt ajamaan, kun oli huomannut tiellä tumman hahmon. Mies oli vähän ihmetellyt kun lähimaillakaan ei ollut taloja tai asutusta, että kuka siihen aikaan (myöhään illalla) liikkuu yksin syrjäisillä metsäteillä...

Oli mies sitten pysähtynyt kun tämä hahmo oli kulkenut keskellä tietä eteenpäin, ja avannut rekan oven ja huutanut että tartteeko kyytiä tai jotain...tarkemmin katsottuaan hahmolla oli ollut hupullinen, tumma kaavun tyylinen vaate päällään ja huppu päässä. Tää hahmo oli kääntynyt katsomaan miestä eikä sillä ollu ollu kasvoja ollenkaan! Siis pelkkää mustaa naaman tilalla! Mies oli lyöny oven kiinni ja lähteny ajamaan!

Siis musta aivan järkyttävää, mikä tuo hahmo oli?? En usko että mies kusettaakaan kun ihan on pokkana ollu ja vaikuttaa itsekin aika järkyttyneeltä...onks se nähny näkyjä? Hyi hitto kun rupeen aatteleen...
mä uskon häntä. olen nuorena nähnyt samanlaisen kun olin kävelemässä kotiin syrjäistä tietä. Tämä tapahtui etelä-pohjanmaalla. Mitään tuo hahmo ei minulle tehnyt, mutta kaamea oli ja kyllä pelotti.
Jos molemmat etelä-pohjanmaalla, niin voi olla tottakin.. Tässä Oulun j Raahen välilläkin kummittelee.. se tyttö joka liftaa kyytiin..
No hyiiii.... monta kertaa oon tuon välin ajanut, myös pimeällä, ja nähnyt monta liftaria....jos joku onkin ollut se....
:eek:

Onpa "mukava" heti törmätä tällasen ketjuun kun olen taas mukuloiden kanssa kolmistaan kotona, heti alko kylmä karsia... :kieh:
 
ihkuraksupoksulle
Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:
Alkuperäinen kirjoittaja Hirvitys:
Mies oli eilen illalla töissä (ajaa puuta rekalla, ja hakee siis aika syrjäisiltäkin metsäteiltä puut kyytiin), ja oli just lastannut kuorman ja lähtenyt ajamaan, kun oli huomannut tiellä tumman hahmon. Mies oli vähän ihmetellyt kun lähimaillakaan ei ollut taloja tai asutusta, että kuka siihen aikaan (myöhään illalla) liikkuu yksin syrjäisillä metsäteillä...

Oli mies sitten pysähtynyt kun tämä hahmo oli kulkenut keskellä tietä eteenpäin, ja avannut rekan oven ja huutanut että tartteeko kyytiä tai jotain...tarkemmin katsottuaan hahmolla oli ollut hupullinen, tumma kaavun tyylinen vaate päällään ja huppu päässä. Tää hahmo oli kääntynyt katsomaan miestä eikä sillä ollu ollu kasvoja ollenkaan! Siis pelkkää mustaa naaman tilalla! Mies oli lyöny oven kiinni ja lähteny ajamaan!

Siis musta aivan järkyttävää, mikä tuo hahmo oli?? En usko että mies kusettaakaan kun ihan on pokkana ollu ja vaikuttaa itsekin aika järkyttyneeltä...onks se nähny näkyjä? Hyi hitto kun rupeen aatteleen...
mä uskon häntä. olen nuorena nähnyt samanlaisen kun olin kävelemässä kotiin syrjäistä tietä. Tämä tapahtui etelä-pohjanmaalla. Mitään tuo hahmo ei minulle tehnyt, mutta kaamea oli ja kyllä pelotti.
Jos molemmat etelä-pohjanmaalla, niin voi olla tottakin.. Tässä Oulun j Raahen välilläkin kummittelee.. se tyttö joka liftaa kyytiin..
No hyiiii.... monta kertaa oon tuon välin ajanut, myös pimeällä, ja nähnyt monta liftaria....jos joku onkin ollut se....
:eek:

Onpa "mukava" heti törmätä tällasen ketjuun kun olen taas mukuloiden kanssa kolmistaan kotona, heti alko kylmä karsia... :kieh:
Tiiätkö tän tarinan? Se tyttö jäänyt auton alle siinä kohdassa, siis oikeasti kuollut.. Se liftaa kyytiin ja jos otat, se menee tkapenkille istuun ja katoaa hetken päästä.. jos et ota, niin taustapeilistä näet sen kohta istuvan takapenkillä.. Minä kuulin tuon tarinan ekaa kertaa kun olin Raahesta lähdössä ajamaan ouluun.. onneksi oli päiväsaika silloin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksulle:
Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:
Alkuperäinen kirjoittaja Hirvitys:
Mies oli eilen illalla töissä (ajaa puuta rekalla, ja hakee siis aika syrjäisiltäkin metsäteiltä puut kyytiin), ja oli just lastannut kuorman ja lähtenyt ajamaan, kun oli huomannut tiellä tumman hahmon. Mies oli vähän ihmetellyt kun lähimaillakaan ei ollut taloja tai asutusta, että kuka siihen aikaan (myöhään illalla) liikkuu yksin syrjäisillä metsäteillä...

Oli mies sitten pysähtynyt kun tämä hahmo oli kulkenut keskellä tietä eteenpäin, ja avannut rekan oven ja huutanut että tartteeko kyytiä tai jotain...tarkemmin katsottuaan hahmolla oli ollut hupullinen, tumma kaavun tyylinen vaate päällään ja huppu päässä. Tää hahmo oli kääntynyt katsomaan miestä eikä sillä ollu ollu kasvoja ollenkaan! Siis pelkkää mustaa naaman tilalla! Mies oli lyöny oven kiinni ja lähteny ajamaan!

Siis musta aivan järkyttävää, mikä tuo hahmo oli?? En usko että mies kusettaakaan kun ihan on pokkana ollu ja vaikuttaa itsekin aika järkyttyneeltä...onks se nähny näkyjä? Hyi hitto kun rupeen aatteleen...
mä uskon häntä. olen nuorena nähnyt samanlaisen kun olin kävelemässä kotiin syrjäistä tietä. Tämä tapahtui etelä-pohjanmaalla. Mitään tuo hahmo ei minulle tehnyt, mutta kaamea oli ja kyllä pelotti.
Jos molemmat etelä-pohjanmaalla, niin voi olla tottakin.. Tässä Oulun j Raahen välilläkin kummittelee.. se tyttö joka liftaa kyytiin..
No hyiiii.... monta kertaa oon tuon välin ajanut, myös pimeällä, ja nähnyt monta liftaria....jos joku onkin ollut se....
:eek:

Onpa "mukava" heti törmätä tällasen ketjuun kun olen taas mukuloiden kanssa kolmistaan kotona, heti alko kylmä karsia... :kieh:
Tiiätkö tän tarinan? Se tyttö jäänyt auton alle siinä kohdassa, siis oikeasti kuollut.. Se liftaa kyytiin ja jos otat, se menee tkapenkille istuun ja katoaa hetken päästä.. jos et ota, niin taustapeilistä näet sen kohta istuvan takapenkillä.. Minä kuulin tuon tarinan ekaa kertaa kun olin Raahesta lähdössä ajamaan ouluun.. onneksi oli päiväsaika silloin..
No ei oo totta
:eek: :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksulle:
Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:
Jos molemmat etelä-pohjanmaalla, niin voi olla tottakin.. Tässä Oulun j Raahen välilläkin kummittelee.. se tyttö joka liftaa kyytiin..
No hyiiii.... monta kertaa oon tuon välin ajanut, myös pimeällä, ja nähnyt monta liftaria....jos joku onkin ollut se....
:eek:

Onpa "mukava" heti törmätä tällasen ketjuun kun olen taas mukuloiden kanssa kolmistaan kotona, heti alko kylmä karsia... :kieh:
Tiiätkö tän tarinan? Se tyttö jäänyt auton alle siinä kohdassa, siis oikeasti kuollut.. Se liftaa kyytiin ja jos otat, se menee tkapenkille istuun ja katoaa hetken päästä.. jos et ota, niin taustapeilistä näet sen kohta istuvan takapenkillä.. Minä kuulin tuon tarinan ekaa kertaa kun olin Raahesta lähdössä ajamaan ouluun.. onneksi oli päiväsaika silloin..

En oo kyllä kuullut tuota tarinaa koskaan ennen. Jonkun paikan tiedän kyllä missä jäänyt tyttö auton alle, tosin taitaa olla jo Pattijoen puolta. Mutta eipä oo kukaan ylimääräinen istuksinut takapenkillä, eli ei vielä ainakaan oo kummitellut... hrrr... :|
 
se sama
Ei ole mullakaan Oulu-Raahe välillä kukaan ilmestynyt takapenkille, tosin en ole nähnyt välillä liftareitakaan.. En tiedä, onko vaan legendaa, mutta jollain tavalla uskon tuohon (enkä todellakaan halua, että tuo tyttö tulee mun takapenkille todistaakseen vaan, ettei juttu ole pelkkää legendaa ;) )..
 
Jep... Uskon kanssa noihin tarinoihin. POikäystävä ja sen kaks kaveria oli ollut ajamassa autolla kans pimeellä mettä tiellä. Semmonen hiekkanen tie, ja kello jo 11 aikaa illalla. Joskus pimeellä syksyllä. Sit siin on semmonen pelto ni kaikki kolme oli kattonu sinne, ni keskellä peltoa semmonen valkonen hahmo. Tyttö, pitkät roikkuvat hiukset ja valkoseen rääsyyn pukeutunut. Sit pojat lähtiki kaasu pohjassa siitä, oli viel vilkassu ni oli kadonnut...
 
Ninni
Siis mä en ihan sulta tätä juttua.Jos sun mies näki jonkun oudon ihmisen kävelevän ja työ päivä oli päättymässä niin miks se tarjos itse kyytiä jollekin oudolle tyypille?
No jos näin oli niin ehkä oli niin pimeää tai tämä tyyppi oli tahallaan maalannnut kasvonsa,kyllähän näitä on.Mutta epäilen kyllä juttua.
 
Yx
Alkuperäinen kirjoittaja miten voi olla:
näin skeptistä porukkaa täällä. Itse uskon yliluonnollisiin asioihin, ja tuo on aivan selvästi ollut jokun epäselvissä oloissa kuolleen henkilön sielu,joka vaeltelee levottomana siihen asti,kuin hänen olisi ollut "oikeasti" tarkoitus kuolla. Joskus näitä vaan sattuu kohdalle vaikkei niin tahtoisikaan.

Juu näin mäkin heti ajattelin että on tapahtunut. Itse olen "törmännyt" kolmeen vastaavannäköiseen hahmoon vuosia sitten. Joskus ihminen ei vaan kuoltuaan hyväksy kuolemaansa ja jää pidemmäksi aikaa harhailemaan ennen kuin päätyy lopulliseen määränpäähänsä. Harvemmin näistä hengistä kuitenkaan on mitään haittaa.
 
essi
No iso ihminen oon minäkin, ja ihkaoikee ja nenänpäätä myöten skeptikko. Vaan nykyään uskon "johonkin" ja "joihinkin". Pakko oli alkaa uskoa, kun ite kohdalle sattu. Asiasta en halua puhua koska sen takia oon joutunu käymään asiantuntijan pakeillakin. Mutta voin kertoo, että pelottavaa se oli, ja se vallankin kun sitä ei yksinkertaisesti millään loogisella asialla voi selittää.
 
vieras
No hyi helevetti näitä tarinoita täällä!!! Ajelen usein pitkiä pätkiä yksikseni (kai 500 km lasketaan pitkäksi?) pimeään aikaan enkä tosiaan kaipaile tunnetta, että jossain kohtia takapenkiltä tuijottaisi joku taustapeiliin. Täytynee hankkia kakspaikkainen?

Miehen kaveri oli kerran kuskina miehelleni, oli viemässä miestäni opiskelupaikkakunnalleen. Mies sanoi, että hän näki matkan aikana ihan selkeästi miten jokin kirkas, hohtava juttu lensi horisontissa ihan vaakasuoraan. Koska kumpikin on miehiä niin istuivat ihan hiljaa vierekkäin eikä kumpikaan maininnut asiasta mitään. Vasta loppumatkasta mieheni ei enää voinut olla kysymättä, että näkikö kaverikin mahdollisesti jotain vaakatasossa lentävää matkan aikana. Toinen puuskahti heti, että näkihän hän mutta ei kehdannut asiasta mitään mainita, ettei toinen pidä hulluna... Parin päivän päästä tosta oli lehdessäkin, sen ilmiön oli nähnyt todella moni muukin ja soitelleet sitten ties minne sen näyn jälkeen. Selityksenä oli ilmakehään saakka tullut meteori.
 
Nää kaikki pitää ihan paikkansa. Liikun aika paljon pimeellä kanssa, menen etenkin hautausmaalle "hakemaan rauhaa". Se auttaa. Syksysin istuskelen paljonkin 11 aikaa illalla hautuumaalla. Kuuntelen ääniä ja kyselen vastauksia omiin kysymyksiini. Kokeilkaa! ;)
 

Yhteistyössä