Hui...aika karmivaa...

• Viestiketjun aloittaja Hirvitys
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
joku tummaihoinen ihminen?
Myöhään illalla jossain helkkarin kuusessa yksin??
No on se nyt todennäköisempää kun naamaton kaveri!

Eikun hei, mitä jos se olikin Päätön? :xmas: :LOL:

mä asun vähän etelämmässä... :whistle:

Eikä yhtään särje pohkeita tms, jos vaikka olisit unissas kävelly koko matkan sinne perämetsään? :xmas:

liikun autolla ja valvon yöt, en siis unissani...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
joku tummaihoinen ihminen?
Myöhään illalla jossain helkkarin kuusessa yksin??
No on se nyt todennäköisempää kun naamaton kaveri!

Eikun hei, mitä jos se olikin Päätön? :xmas: :LOL:

mä asun vähän etelämmässä... :whistle:

Eikä yhtään särje pohkeita tms, jos vaikka olisit unissas kävelly koko matkan sinne perämetsään? :xmas:

liikun autolla ja valvon yöt, en siis unissani...

Way to go!

Kai se on sitten uskottava, että ap´n mies näki jonkun muun kun sut. (ei sulla ole päätöntä broidia? :D )

Mut jos totta puhutaan, niin mä en usko näihin diibadaaba-kummitustarinoihin. Jos mun mies tulis himaan ja selittäis tollasta niin mä veisin sen sillä sekunnilla lekurille.

Ammattikuskin harvemmin nukkuu rattiin kuin normi ihmiset.

Ehkäpä siinä oli kysymys siitä että valo teki tepposet.
Huppu päässä joka ulottuu kauaksi kasvoista niin silloin ei näe pimeällä kasvoja.

vieras
Mistäs sen tietää, vaikka joku saanut päähänsä lähtä säikytteleen ihmisiä tien varteen.. Joku musta kartonki kasvojen eteen, niin eipä näy kasvot.. Jos se oli tulossan myöhäisistä halloween bileistä =)

Alkuperäinen kirjoittaja kummituksia ei oo:
varmaan joku larppaaja palailemassa sessioista tai sit eksyny muusta porukasta ja etti niitä siellä.

Mullaki tuli heti mieleen et larppaaja. :D Ja ei se varmaan edes yksin ole siellä ollu, niitä on saletisti ollu koko lössi jossain siellä pöpelikön syövereissä. Ja nehän pelaa just huppuviitoissa ja muissa epämääräisissä releissä. Ei ois varmaan ensimmäinen kerta kun niitä henkimaailman olennoiksi luullaan..

ap
No niin, linjoilla taas. Kuulustelin tuossa miestä vähän tarkemmin ja kyllä se kovasti väittää ettei valot tms. ole tepposia tehneet...ei osannut sanoa oliko ajanut yli vai oliko hahmo jotenkin väistänyt, mutta katsottuaan taakse mitään siellä ei ollut enää näkynyt.

En jaksa uskoa huumeveikkoihin tai larppaajiin, mutta en kyllä siihenkään että kyseessä olisi ollut kummitus tai vastaava. Varmaan tähän on joku luonnollinen selitys, vaikka karvat nouseekin pystyyn kun edes kuvittelen asiaa...

Yhteistyössä