Hakutulokset

  1. K

    Kokemuksia PEURUNGASTA...?

    Kiitos kommentista, täytyy vähän funtsia mitä tältä lomalta odotetaan, Naantalin ja Tampereen reissun jälkeen toi on ehkä pari kaliiberia vaatimattomampi, mutta kyllähän tää 1-v. vähän rajoittaa, ei ole kiva lähteä ryysimään ja jonottamaan. Täytyykin tarkastella toi Nokia, kiitti vinkistä :flower:
  2. K

    Kokemuksia PEURUNGASTA...?

    Ollaan etsitty kohdetta kesälomareissulle kun hesat ja tampereet on jo kierretty, kovin pohjoiseen ei täältä etelästä parin päivän reissulle viitsi lähteä. Nyt tuli plussa-tarjouksena kylpylähotelli Peurunka, ja kun tarkemmin katsoin niin sieltähän löytyi Seikkailupuisto Peukkula, Nokkakiven...
  3. K

    Oliko tämä Päivähoito asia jo täällä ??? (www.iltalehti.fi)

    Joo mä en näe sitä noin että lapsen kustannuksella mennään sinne töihin, en ole minäkään valmis vauvaa hoitoon viemään, mutta jos pitäs 10 vuotta olla kotona kattelemassa tota kerrostalon pihaa, ja matkustaa välillä bussilla ihan kaupunkiin asti kun halutaan vaihtelua leikkipuistoihin, kiitos...
  4. K

    Oliko tämä Päivähoito asia jo täällä ??? (www.iltalehti.fi)

    Kuule huipeli, jos on perheessa vaikka kolme lasta, syntyneet n. 2 vuoden välein, niin se kotonaoloaika on kaikkea muuta kuin kolme vuotta, ja varsinkin kun on puhuttu että olla kotona siihen saakka kun lapset lähtee kouluun, ei taida toi sun kolme vuotta sittenkään riittää..
  5. K

    Oliko tämä Päivähoito asia jo täällä ??? (www.iltalehti.fi)

    Se on hyvä puhuu kun kaikki on valmiina, talot ja autot ja on varaa harrastaa ja matkailla. Toiset joutuu laittamaan elämän "jäihin" kun on kotona lasten kanssa, ois kiva tietää mitä toi nainen ois mieltä että se asuis sen 7+ jotain vuotta siinä vuokrakämpässä eikä sitten mitään muuta...
  6. K

    Minkäkokoisia 8 kk?

    poika 8600 g ja 70,5 cm, syntymämitat 2375 g ja 44 cm :heart:
  7. K

    Tyo yläkerran alkkis vaan jaksaa musiikkia soittaa.....

    Meillä aikoinaan kans yläkerran setä tykkäs musiikkia soitella, kotimaiset oli kovassa huudossa yöllä. Se oli parasta lääkettä kun sille mainitsi kun se oli selvinpäin, että aattelit sitte et kukaan muukaan ei oo nukkumisesta kiinnostunu... Vaikka ei toikaan taida kaikkiin konkareihin tehdä...
  8. K

    Mitkä aterimet teiltä löytyy kotoa?

    Iittalan Artik
  9. K

    Jos on kysyttävää, olen taas paikalla!

    kummallinen höpöttäjä...
  10. K

    Jos on kysyttävää, olen taas paikalla!

    Tuleeko mun uudet huonekalut huomenna vai pitääkö mun ihan oikeesti oottaa keskiviikkoon..?
  11. K

    Te, joilla ensimmäisen lapsen synnytys oli lyhyt... (max.6h)

    Tää toinen poika varoitteli kivuttomilla supistuksilla joita oli n. 4 h ja sitten lähdin yöksi "varmuuden vuoksi" sairaalaan, kivuliaat supistukset alko n 2 h sairaan menon jälkeen ja pari tuntia myöhemmin poika oli sylissä. Jos oisin kotiin jääny ni ois kiire saattanu tulla... :)
  12. K

    Te, joilla ensimmäisen lapsen synnytys oli lyhyt... (max.6h)

    Eka poika 5 h 10 min ja toinen 2 h 25 min.
  13. K

    -SINAPPI- Mikä on paras ja miksi?

    Turun sinappi, sininen, maailman paras sinappi. Siinä lukee väkevä ja makea mut ei se kyllä musta kauheen väkevää oo...
  14. K

    Jokos ne 4-vuotiaiden poikien lahjat ostettu?

    Piirtoheitin (joka heijastaa piirustuskuvia paperille), pleikkaripeli, kungfu-panda -leffa, yökkäri, värikynäsalkku, koko perheen paketti on sitten wii :)
  15. K

    G: kuinka monta väärää hälytystä ennen H-hetkeä?

    Ei yhtään, kaksi lasta, synt. viikoilla 37+1 ja 37+2. Molemmilla kerroilla luulin vääräksi hälytykseksi mutta menin kuitenkin sairaalaan varmuuden vuoksi ja jäin synnyttämään.. =)
  16. K

    Kerrostalo ja karaokelaitteet...

    Joo mun puolesta ne möykkijät voi muuttaa sinne omakotitaloon, tää talo on muuten ihan järki-ihmisiä täynnä eikä oo tarvinnu naapureiden harrastuksilla päätä vaivata..
  17. K

    Kerrostalo ja karaokelaitteet...

    SILLE TOUHULLE VOI SÄÄTÄÄ LAIN ETTÄ KERROSTALOSSA MAX. TUNTI PÄIVÄSSÄ JA ENNEN KELLO KUUTTA, EI TÄÄLLÄ MUUTKAAN SAA MÖYKKIÄ MIELIN MÄÄRIN!!!!
  18. K

    Kerrostalo ja karaokelaitteet...

    Näillä ei merkkaa oli viikko tai viikonloppu, torstai-iltana lopettivat klo 22 :headwall: Ei oo järjetöntä karjumista tms. mut ei mun silti oo tarpeellista kuulla jos he haluu laulaa, kun sille laulamisellekin on tätä nykyä paikkoja!! Ja lapset on ihmeissään kun nukkumaan käydään musiikin...
  19. K

    Kerrostalo ja karaokelaitteet...

    Tää on epäinhimillistä joutua tuntitolkulla kuuntelemaan naapureiden ja niiden ystävien laulua :headwall: Jos haluaisin kuunnella karaokea olisin istumassa karaokebaarissa :kieh: SE ÄÄNI KUULUU HUONEISTON JOKA HUONEESEEN!!!!!! AIVOT KIEHUU KOHTA |O |O |O |O

Yhteistyössä