Möllerin tupla, kannattaako niitä syödä? Hyötyjä, haittoja?

  • Viestiketjun aloittaja "Angel"
  • Ensimmäinen viesti
"Pah"
Aivan hirveen vaikeeta käyttää. Joka päivä pitää kaks kapselii tunkea persiiseen ja sit niillä kestää imeytyä sieltä tovin. Mutta hyötynä perslihakset tuplaantuneet!
 
ex-käyttäjä
Ohentavat verta. Olin pienessä leikkauksessa joku aika sitten ja verenvuoto oli aika runsasta sen yhteydessä, enpä tätä etukäteen tiennyt. Kuukautiseni olivat myös runsaammat, kun söin noita säännöllisesti, en tiedä, olisko Möllereillä ollut vaikutusta... kunhan arvelen, että ehkä.
 
tottahan tuo
Alkuperäinen kirjoittaja ex-käyttäjä;27575329:
Ohentavat verta. Olin pienessä leikkauksessa joku aika sitten ja verenvuoto oli aika runsasta sen yhteydessä, enpä tätä etukäteen tiennyt. Kuukautiseni olivat myös runsaammat, kun söin noita säännöllisesti, en tiedä, olisko Möllereillä ollut vaikutusta... kunhan arvelen, että ehkä.
Onhan sillä merkitystä eikä tosiaan pidä käyttää, jos tarvii käydä lääkärissä. Ei sopineet mullekaan, mut voi johtua siitä kapselinkuoriaineestakin. Silloin tosin en vielä tiennyt, että ilman minkäänlaisia lisukkeita pärjään ja voin paljon paremmin:
http://koti.netplaza.fi/~paula/xyz/tallessa.htm
 
nooo
[QUOTE="vieras";27575446]Haittana on musta ne röyhtäykset. Paras hyöty on musta et auttavat masennukseen.[/QUOTE]

Jaa, niin mullakin tekee huonot rasvat tai jos siinä on karrageenia. Ihmeellistä, että sen haitat on olleet jo 1960-luvulla tiedossa:

The Carcinogenic Action of Carrageenin in Rats

---oliko niissä karrageenia? En muista.

Hermot tarvitsee rasvaa, siksi voi auttaa moneen vaivaan, mut rasvan kans saakin olla tarkkana, mieluiten luomuvoita:)
 
terveenä taas
Kinkkinen juttu tuo, mutta eikai valmistajaa kiinnosta muu kuin se, että joku tosiaan osti sen purkin, Jos ei itse, niin jakoivat vaikka neuvolassa tai vastaavaa, Joissakin tapauksissa voidaan vedota jopa lainsäätäjiin! On kyllä aikoihin eletty:
http://kehittyvaelintarvike.fi/teemajutut/8-sitran-hannu-hanhijarvi-ehdottaa-kansallinen-paatos-sairausriskivaittamasta
 

Yhteistyössä