Tyo yläkerran alkkis vaan jaksaa musiikkia soittaa.....

Meillä aikoinaan kans yläkerran setä tykkäs musiikkia soitella, kotimaiset oli kovassa huudossa yöllä. Se oli parasta lääkettä kun sille mainitsi kun se oli selvinpäin, että aattelit sitte et kukaan muukaan ei oo nukkumisesta kiinnostunu... Vaikka ei toikaan taida kaikkiin konkareihin tehdä vaikutusta. Meidän naapurilla oli jonkun sortin aivot vielä jäljellä ja se aina muisti olla hiljaa hetken aikaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Miksi et ole valittanut siitä yöllisestä musiikin soittamisesta?
olen toki, mutta kunne valituslaput ovat kummasti kadonneet ennekuin ehtivät isännöitsijälle asti.
niissä valituslapuissa pitää olla myös jonkun toisessa asunnossa asuvan allkirjoitus. Vaika on tehty valitukset niin ei tehoa, tuota paapotaan, oishan se kamalaa kun kaupungin asunnosta saisi häädön niin ei sit sais enää yksityiseltä. missä se sitten asuis
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Eikös teillä olisi mahdollisuuksia saada mistään esim rivitaloasuntoa,missä olisi hieman rauhallisempaa.
minä asun ihan mielellääni tässä. kyllä tuo ukko saadaan vielä pois kun aikamme valitetaan. jos ei muu auta vien valituslapun isännöitsijälle KOTIIN POSTILAATIKKOON.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Eikös teillä olisi mahdollisuuksia saada mistään esim rivitaloasuntoa,missä olisi hieman rauhallisempaa.
minä asun ihan mielellääni tässä. kyllä tuo ukko saadaan vielä pois kun aikamme valitetaan. jos ei muu auta vien valituslapun isännöitsijälle KOTIIN POSTILAATIKKOON.
No juupa juu!
 

Yhteistyössä