Kerrostalo ja karaokelaitteet...

Tää on epäinhimillistä joutua tuntitolkulla kuuntelemaan naapureiden ja niiden ystävien laulua :headwall: Jos haluaisin kuunnella karaokea olisin istumassa karaokebaarissa :kieh: SE ÄÄNI KUULUU HUONEISTON JOKA HUONEESEEN!!!!!! AIVOT KIEHUU KOHTA |O |O |O |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Asut varmaan mun tuttavapariskunnan naapurissa..
Heillä on suurinta hupia jokaviikkoiset karaookke-sessiot ennen baariin lähtöä.. Ihme etteivät ole saaneet varoitusta jo.
meil on varmaan sama tuttava pariskunta :D ( etkös säkin ole lahdesta ? :D )
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Asut varmaan mun tuttavapariskunnan naapurissa..
Heillä on suurinta hupia jokaviikkoiset karaookke-sessiot ennen baariin lähtöä.. Ihme etteivät ole saaneet varoitusta jo.
meil on varmaan sama tuttava pariskunta :D ( etkös säkin ole lahdesta ? :D )
Oisko? :LOL:
J+T
äh, ei oo samat . eli täs kaupungis on ainakin siis kaks naapurustoa terrorisoivaa pariskuntaa :xmas:
 
Näillä ei merkkaa oli viikko tai viikonloppu, torstai-iltana lopettivat klo 22 :headwall:
Ei oo järjetöntä karjumista tms. mut ei mun silti oo tarpeellista kuulla jos he haluu laulaa, kun sille laulamisellekin on tätä nykyä paikkoja!! Ja lapset on ihmeissään kun nukkumaan käydään musiikin tahtiin Voi Perä sanon minä!
 
lumihiutale leijailee
Muuttakaa omakotitaloon. Tosin täälläpäinkin kerran yhessä omakotitalon pihassa laulettiin, niin et se kuului lähes kilometrin päähän. Tais olla jotkut isommatkin juhlat, koska tuo tapahtui vain kerran ja siellä tosiaan oli pihalla juhlateltat jne.
 
vierailija
Tää on epäinhimillistä joutua tuntitolkulla kuuntelemaan naapureiden ja niiden ystävien laulua :headwall: Jos haluaisin kuunnella karaokea olisin istumassa karaokebaarissa :kieh: SE ÄÄNI KUULUU HUONEISTON JOKA HUONEESEEN!!!!!! AIVOT KIEHUU KOHTA |O |O |O |O
Ymmärrän tunteen. Naapurini laulaa 4-6 tuntiin kerrallaan. Käämit palaa jo 2 tunnin kohdalla. Soitin hänelle yrittäen jotenkin saada asiaan ratkaisu. Ja hänen puolestaan ratkaisu oli se että iski luurin korvaan. Asiallinen ja aikuismainen ratkaisu häneltä.
 

Yhteistyössä