Hakutulokset

  1. T

    Mieheni alkaa nuohoojaksi ja minua pelottaa.

    Nuohoojilla on aivan mielettömät vatsalihakset tai ainakin niilla ketä mä tunnen. Siinä työs täytyy käyttää vatsalihaksia myös että saa sen piipunrassaus-köyden piipusta ylös ( köyden päässä on isohko metallimöltti). Ihan hyvä ammatti ellei pelkää korkeita paikkoja ja likaa! Tulee sitten yleensä...
  2. T

    Pitäiskö mun nyt kauheasti hävetä miehen ammattia??? *turhis*

    Meillä ainakin arvostetaan roskakuskeja, hitto mihins me jouduttais noitten roskien kanssa jos heitä ei olis. Pojat ovat aina tohkeissaan kun roska-auto ajaa pihaan, on kuulemma molempien toiveammatti, kun saa ajaa tommoista isoa autoa jne... Muistan kun tänne muutettiin ja roskakuski kävi ekan...
  3. T

    Pedigree koiranruokaa, täyttä kakkaako??

    Jahti&vahti on todella hyvää! Meillä koirille muuta oo koskaan syötettykää ja hyvin voivat ja turkki kiiltää ja jaksavat metsässä hyvin!
  4. T

    apua kaivataan ja pikaisesti

    No voi räkä pöttis....eikai se sitten auta ku ensin sitten sinne... Kiitos teille kovasti!
  5. T

    apua kaivataan ja pikaisesti

    eikö kukaan vois auttaa...
  6. T

    apua kaivataan ja pikaisesti

    Auttakaa nyt mua, ku tuohon palstaprojektiin haluisin laitta joulukalenteri kuvani, mutta ku on peukalo keskellä kämmentä tuon kuvan laittamisen suhteen.. Niin neuvokaa nyt miten saan sen kuvan viestiini noist omista kuvatiedostoistani jotka ovat omalla koneellani..
  7. T

    V*tun s-ryhmä!!

    tää tahtoo kans tietää miten kävi...
  8. T

    Kellään myydä 80cm tai 86 cm tonttupukua pojalle??? mistään en löydä..

    Kelpaisiko itsetehty tonttupuku????Ei oisi kallis, kerran pidetty....
  9. T

    Kierukasta pientä tierustelua

    :attn: :attn:
  10. T

    Käsityöihmiset huomio!!!!

    Vieras: Toi on erinäköinen, ku se minkä ohjetta haaveilen löytäväni., Ihana oot ku oikein kuvankin laitoit.. :heart:
  11. T

    Käsityöihmiset huomio!!!!

    Samaan aikaan kirjoiteltiin.... Joo tuo on se uudempi ohje, vanhempi on tosiaan ollut joskus kauankauan sitte....
  12. T

    Käsityöihmiset huomio!!!!

    Boogyboo: Kirjasto on jo koluttu, eikä löytynyt... Vieras: Onko sun mahdollista kirjautua? Laitatko yv:tä jos löysit ohjeen, joudun nyt poistumaan koneelta, mutta käyn myöhemmin ehtoolla tarkistelemassa tilannetta. Kiitos Sinulle jo etukäteen!
  13. T

    Kierukasta pientä tierustelua

    :attn: :attn:
  14. T

    Käsityöihmiset huomio!!!!

    :attn: :attn: :attn:
  15. T

    Kierukasta pientä tierustelua

    :attn: :attn:
  16. T

    Kierukasta pientä tierustelua

    vielä lisää kokemuksia? Kiitos jo vastanneille :flower:
  17. T

    Kierukasta pientä tierustelua

    Mä toivon kanssa samaa! Tuun hulluksi, jos alkais monta kuukautta kestävä tiputtelu/vuoto...
  18. T

    Kierukasta pientä tierustelua

    Entäs tuleeko sulla menkat säännöllisesti vai jäikö nekin kokonaan pois samantein? Mulla on nyt ollut tovin tuo kierukka ja parina päivänä laiton jälkeen tuli pientä tiputtelua, mutta luulen johtuneen kohdunsuulle tulleesta nirhaumasta. Lääkäri joutui ottamaan siitä kunnolla kiinni ja...
  19. T

    Mitäpä herkkuja tälle illalle?

    Meillä on kunnon lihapataa ja siihen jotain hyviä perunoita ja kasviksia..jälkkäriksi pannacottaa (eikä mistään valmisjauheesta tehtyä)

Yhteistyössä