Mitäpä herkkuja tälle illalle?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Mä en tiedä vielä. :) Pääsen töistä vasta viideltä, käyn Sellossa ostoksilla, kotona olen toivon mukaan heti seitsemän jälkeen.

Kai sitä pitäis ihan kunnon ruokaa tänään syödä, sitten jotain pientä herkkua sen jälkeen.
 
ff
Meillä on lapsille ja miehelle Pätkiksiä, keksejä ja suklaata. Ruoaksi teen lihakasvissoselaatikkoa. Ehkä viinipullon voisi avata.
Melko tavallinen perjantai-ilta tiedossa. Illalla voisi käydä koululaisten kanssa "pimeäkävelyllä".
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ff:
Meillä on lapsille ja miehelle Pätkiksiä, keksejä ja suklaata. Ruoaksi teen lihakasvissoselaatikkoa. Ehkä viinipullon voisi avata.
Melko tavallinen perjantai-ilta tiedossa. Illalla voisi käydä koululaisten kanssa "pimeäkävelyllä".

kuulostaa hyvältä :) voi nyt alkoi tehdä mieli viiniä..en taida viitsiä kuitenkaan alkon kautta poiketa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Mä en tiedä vielä. :) Pääsen töistä vasta viideltä, käyn Sellossa ostoksilla, kotona olen toivon mukaan heti seitsemän jälkeen.

suosittelen noita nachoja..kivaa vaihtelua sipseille :)
Tekis kyllä mieli, mutta niissä on paljon suolaa enkä kuitenkaan osaa syödä kohtuudella. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja ff:
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Joko vietnamilaisia kevatkaaryleita tai sushia syomme illalla.
Nam! Teillä on tosi herkuja! Meillä syödään vain sitä lihakasvissoselaatikkoa... Sushia tekisi mieli.
Meilla syodaan aika usein sushia, joten siksi epailen , etta tanaan on vuorossa noi vietnamilaiset kaaryleet. Niitahan ei uppopaisteta vaan riisipaperiarkit kostutetaan lampoisessa vedessa ja taytetaan haluamillaan taytteilla. Kaiken kruunu on hyva itsetehty dippikastike.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Mä en tiedä vielä. :) Pääsen töistä vasta viideltä, käyn Sellossa ostoksilla, kotona olen toivon mukaan heti seitsemän jälkeen.

suosittelen noita nachoja..kivaa vaihtelua sipseille :)
Tekis kyllä mieli, mutta niissä on paljon suolaa enkä kuitenkaan osaa syödä kohtuudella. :/

sehän siinä justiin onkin että tulee syötyä liikaa..mutta saahan sitä kerran viikossa vähän herkutella :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Mä en tiedä vielä. :) Pääsen töistä vasta viideltä, käyn Sellossa ostoksilla, kotona olen toivon mukaan heti seitsemän jälkeen.

suosittelen noita nachoja..kivaa vaihtelua sipseille :)
Tekis kyllä mieli, mutta niissä on paljon suolaa enkä kuitenkaan osaa syödä kohtuudella. :/

sehän siinä justiin onkin että tulee syötyä liikaa..mutta saahan sitä kerran viikossa vähän herkutella :)
Mulla tulee herkuteltua vähän useamminkin, just eilen poppareita. Oon raskaana niin en viittis tuota suolaa kamalia määriä vetää. Ehkä mä keksin jotain muuta hyvää. :p
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja nessa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ajattelin käydä ostamassa paketin nachoja..heitän ne uuniin juustoraasteen ja salsan kera nam nam! Pari siideriä voisi myös ostaa :)
Cheddar-juusto noiden päällä :p

vois muuten kokeilla..olen tavannut laittaa vain ihan perus emmental-mozzarellaraastetta :)
 

Yhteistyössä