Kierukasta pientä tierustelua

Jes
Saman tien alkoi tiputtelu, mutta sitä kesti vain 4 päivää. Sen jälkeen vaan tavallista enemmän valkovuotoa/limaa tullut. Mirena ollut nyt muutaman viikon ja tyytyväinen olen tähän asti ollut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Loppui samantien, eikä koskaan ole siis tiputellut kierukan laiton jälkeen.
Entäs tuleeko sulla menkat säännöllisesti vai jäikö nekin kokonaan pois samantein? Mulla on nyt ollut tovin tuo kierukka ja parina päivänä laiton jälkeen tuli pientä tiputtelua, mutta luulen johtuneen kohdunsuulle tulleesta nirhaumasta. Lääkäri joutui ottamaan siitä kunnolla kiinni ja oikaisemaan kohtua, että sai kierukan sisälle.. muuta vuotoa/tiputtelua ole vielä ollut, mietin vaan kuinka pian se sitten alkaa jos on alkaakseen..
 
Alkuperäinen kirjoittaja tumppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Loppui samantien, eikä koskaan ole siis tiputellut kierukan laiton jälkeen.
Entäs tuleeko sulla menkat säännöllisesti vai jäikö nekin kokonaan pois samantein? Mulla on nyt ollut tovin tuo kierukka ja parina päivänä laiton jälkeen tuli pientä tiputtelua, mutta luulen johtuneen kohdunsuulle tulleesta nirhaumasta. Lääkäri joutui ottamaan siitä kunnolla kiinni ja oikaisemaan kohtua, että sai kierukan sisälle.. muuta vuotoa/tiputtelua ole vielä ollut, mietin vaan kuinka pian se sitten alkaa jos on alkaakseen..

Mul jäi kokonaan menkat pois saman tien :)
Toivottavasti sulla käy yhtä tuuri!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja tumppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Loppui samantien, eikä koskaan ole siis tiputellut kierukan laiton jälkeen.
Entäs tuleeko sulla menkat säännöllisesti vai jäikö nekin kokonaan pois samantein? Mulla on nyt ollut tovin tuo kierukka ja parina päivänä laiton jälkeen tuli pientä tiputtelua, mutta luulen johtuneen kohdunsuulle tulleesta nirhaumasta. Lääkäri joutui ottamaan siitä kunnolla kiinni ja oikaisemaan kohtua, että sai kierukan sisälle.. muuta vuotoa/tiputtelua ole vielä ollut, mietin vaan kuinka pian se sitten alkaa jos on alkaakseen..

Mul jäi kokonaan menkat pois saman tien :)
Toivottavasti sulla käy yhtä tuuri!
Mä toivon kanssa samaa! Tuun hulluksi, jos alkais monta kuukautta kestävä tiputtelu/vuoto...
 
Minulla on ollut mirena nyt n. kuukauden verran. Ensimmäisenä viikkona ei tullut mitään, seuraavalla viikoilla alkoi vuoto. Välillä saattaa olla päivän tauko sitten taas alkaa. Välillä on ihan pientä tiputtelua, välillä taas runsaampaa.
 

Yhteistyössä