Entäs tuleeko sulla menkat säännöllisesti vai jäikö nekin kokonaan pois samantein? Mulla on nyt ollut tovin tuo kierukka ja parina päivänä laiton jälkeen tuli pientä tiputtelua, mutta luulen johtuneen kohdunsuulle tulleesta nirhaumasta. Lääkäri joutui ottamaan siitä kunnolla kiinni ja oikaisemaan kohtua, että sai kierukan sisälle.. muuta vuotoa/tiputtelua ole vielä ollut, mietin vaan kuinka pian se sitten alkaa jos on alkaakseen..Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Loppui samantien, eikä koskaan ole siis tiputellut kierukan laiton jälkeen.
Alkuperäinen kirjoittaja tumppa:Entäs tuleeko sulla menkat säännöllisesti vai jäikö nekin kokonaan pois samantein? Mulla on nyt ollut tovin tuo kierukka ja parina päivänä laiton jälkeen tuli pientä tiputtelua, mutta luulen johtuneen kohdunsuulle tulleesta nirhaumasta. Lääkäri joutui ottamaan siitä kunnolla kiinni ja oikaisemaan kohtua, että sai kierukan sisälle.. muuta vuotoa/tiputtelua ole vielä ollut, mietin vaan kuinka pian se sitten alkaa jos on alkaakseen..Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Loppui samantien, eikä koskaan ole siis tiputellut kierukan laiton jälkeen.
Sama.Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Loppui samantien, eikä koskaan ole siis tiputellut kierukan laiton jälkeen.
Mä toivon kanssa samaa! Tuun hulluksi, jos alkais monta kuukautta kestävä tiputtelu/vuoto...Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja tumppa:Entäs tuleeko sulla menkat säännöllisesti vai jäikö nekin kokonaan pois samantein? Mulla on nyt ollut tovin tuo kierukka ja parina päivänä laiton jälkeen tuli pientä tiputtelua, mutta luulen johtuneen kohdunsuulle tulleesta nirhaumasta. Lääkäri joutui ottamaan siitä kunnolla kiinni ja oikaisemaan kohtua, että sai kierukan sisälle.. muuta vuotoa/tiputtelua ole vielä ollut, mietin vaan kuinka pian se sitten alkaa jos on alkaakseen..Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Loppui samantien, eikä koskaan ole siis tiputellut kierukan laiton jälkeen.
Mul jäi kokonaan menkat pois saman tien
Toivottavasti sulla käy yhtä tuuri!