Mieheni alkaa nuohoojaksi ja minua pelottaa.

  • Viestiketjun aloittaja pelokas
  • Ensimmäinen viesti
Nuohoojilla on aivan mielettömät vatsalihakset tai ainakin niilla ketä mä tunnen. Siinä työs täytyy käyttää vatsalihaksia myös että saa sen piipunrassaus-köyden piipusta ylös ( köyden päässä on isohko metallimöltti). Ihan hyvä ammatti ellei pelkää korkeita paikkoja ja likaa! Tulee sitten yleensä ihan mustana kotiin töitten jälkeen...
 
4n äiti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin en kyl pidä yhtään että hänestä fyysisen työn tekijä tulee.
eli, et pelkää putoamista vaan sitä, että sinun sosiaalinen statuksesi kärsii kun miehestäsi tulee duunari? mene itseesi ja anan egon olla omissaan. jos miehesi on onnellinen nuohoojana niin älä riistä sitä häneltä.
 
Ap on pakko olla provo,ei kukaan voi olla tollainen.
Mun mieheni oli ennen projektipäällikkö ja nykyään "pelkkä" putkiasentaja. Tulot pysyivät samana :D
MUOK. ja nyt haluaa taas hakea jotain toisenlaista työtä,joten tietty kannustin. Opetustyö kiinnostaisi häntä nyt. Siis oman alan.
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja tumppa:
Nuohoojilla on aivan mielettömät vatsalihakset tai ainakin niilla ketä mä tunnen. Siinä työs täytyy käyttää vatsalihaksia myös että saa sen piipunrassaus-köyden piipusta ylös ( köyden päässä on isohko metallimöltti). Ihan hyvä ammatti ellei pelkää korkeita paikkoja ja likaa! Tulee sitten yleensä ihan mustana kotiin töitten jälkeen...
Joo, ja ellei pelkää keuhkosairauksia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja tumppa:
Nuohoojilla on aivan mielettömät vatsalihakset tai ainakin niilla ketä mä tunnen. Siinä työs täytyy käyttää vatsalihaksia myös että saa sen piipunrassaus-köyden piipusta ylös ( köyden päässä on isohko metallimöltti). Ihan hyvä ammatti ellei pelkää korkeita paikkoja ja likaa! Tulee sitten yleensä ihan mustana kotiin töitten jälkeen...
Joo, ja ellei pelkää keuhkosairauksia.
Oma moka jos ei älyä käyttää hengityssuojaimia. :eek:
 

Yhteistyössä