Hakutulokset

  1. T

    Tuli hieman pahamieli

    tuohan on jo ihan sairasta!! kai saat jotenkin tiedon eteenpäin, ettei saa jatkaa tuollaista toimintaa. Toivottavasti saat kerättyä joulumieltä vielä itsellesi ja sitä kautta lapsille myös.
  2. T

    Kestääpä kauan tulla S pankki tunnukset :o

    minä sain samalla kertaa sen väliaikaisen kortin ja ne tunnusluvut valmiiksi, sitten tuli parin pvn päästä postissa ne tilitiedot (numerot sun muut) ja siitä ehkä kolme päivää niin tuli jo se oikea kortti kotiin.. Että kyllä sun omassa on jo aika pitkään mennyt.
  3. T

    Ketkä lähtee kattoo AC/DC:tä

    juuh, kiitos Ford Prefect.. eipä auta ku varmasti soittaa koko aamu, voihan työpäivän siihen käyttä voihan :whistle:
  4. T

    Nyt olis apu tarpeen!!! Luottotiedoton kotiäiti eroaa.

    niin ja kyllähän luottotiedottomatkin asuntoja saavat.. Mulla oli ystävällä joskus myös mennyt kaikki vuokrat rästiin, niin kaupungin asuntoja ei voinut hakea sen takia, mutta onhan niitä yksityisiä.. tai sitten jos on mahdollisuus hakea vaikka 'viereisen' kaupungin vuokra-asuntoa ?
  5. T

    Ketkä lähtee kattoo AC/DC:tä

    mitä? mä kuulin viimeksi radiosta kans sen että ei ole varmistunut, ja sitten vähän niinku unohdin asian... ONNEKSI tulin tänne ja te jo tiesitte kaiken :D olis täydellinen synttärilahja miehelle.. Kuinkas ne saa helpoiten?alkaa vaan heti aamulla sinne soittaa ja jonottaa vai ??
  6. T

    Kolposkopia?

    riippuu varmasti paikkakunnasta ja jonoista jonkin verran?! Mulla aikoinaan eivät kiirettä pitäneet pienellä paikkakunnalla jossa yleisellä puolella yksi gyne (neuvolasta lähettivät siis) taisi mennä kolme neljä viikkoa ennenkuin oli aika sitten.
  7. T

    Nyt kertomaan, jos teiltä kysytään, että

    meillä ei kans kysellä.. isäntä marssii suoraan timanttisille, oli joulu tai muu muistettava juhla ;) olis kiva joskus yllättyäkkin ihan..
  8. T

    te kenen mies käy ulkomailla reissuhommissa..

    Kyllä meilläkin luottamus pelaa puolin ja toisin, siis samallalaillahan se kotimaassa oleva voisi tehdä mitä vaan, eikä aina vain mies?! Mutta toki voin myöntää, että varsinkin ensimmäiset reissut olivat sellaisia, että ajatuksia kävi paljonkin mielessä. Vaikka sisimmissään tiesi, ettei toinen...
  9. T

    Missä on miehesi just nyt?

    Aivan samaa mieltä kanssasi olen, ja hyvin selväksi se tehty myös täällä. Alunperin piti olla ohitse alkuvuodesta, mutta olen jo valmiiksi asentoitunut siihen, että kesään menee ennenkuin on mies taas kokonaan kotona. Kaikista rankinta kai on se kun oli tottunut siihen 'normaali' arkeen, että...
  10. T

    Missä on miehesi just nyt?

    syyskuun lopulta, tosin on se välissä käynyt kaksi melkein viikon lomaa kotona ja jouluksi sitten seuraavaksi. ikävä tosiaan painelee jo kovasti, sinulla varmasti vielä enempi. Hieman helpottaa kun kuulee että muitakin jotka odottelee pidempiä aikoja kun päivää :) jakselehan, on se sitten niin...
  11. T

    Missä on miehesi just nyt?

    norjassa :'(
  12. T

    osaako kukaan antaa järkevää selitystä?

    kiva kun jaksoitte vastailla.. niin,en minäkään tarkoittanut uskovani sitä että se nyt olisi joka kierrosta tärpännyt. Aivan varmasti niillä kerroilla kun sen pari kolme päivää ollut myöhässä on ollut tekemistä stressin kanssa ja varsinkin se useimmiten esiintyvä kova toivominen ja odottaminen...
  13. T

    osaako kukaan antaa järkevää selitystä?

    itseasiassa googletin kaikkea mahdollista ja löysin tuon saman tekstin... Nyt hieman omituiset fiilikset.. siis tavallaan helpottuneet kun oltiin molemmat jo isännän kanssa melko varmoja että ei tulla onnistumaan ikinä koskaan.. Ja tuohan viittaisi siihen suoraan että meillä on kovin hyvätkin...
  14. T

    osaako kukaan antaa järkevää selitystä?

    mulla oli jotain ton tyylisiä ajatuksia itsellä, mutta ajattelin sitten että tavallaan vaan toivon niin kovasti.. siis kun joka kuukausi kuitenkin toivoo ja odotta että olisi tärpännyt.. Mutta sitten tuo yksi kuukausi välissä herätti kovasti hämmästystä kun tulivatkin ajoissa. Saapi nähdä...
  15. T

    osaako kukaan antaa järkevää selitystä?

    ensinnäkin hei :D Uutena naamana,tuossa lueskelin osia jutuista mutta mahtoi olla niin paljon että ajattelin jos helpommalla näin löytäisi jonkun minua fiksumman joka asiasta tietäisi.. Elikkä tässä aika tarkalleen vuosi vauvaa yritetty miehen kanssa ja nyt kovasti kummastelen sellaista...

Yhteistyössä