Nyt kertomaan, jos teiltä kysytään, että

  • Viestiketjun aloittaja auttakee naista ojassa
  • Ensimmäinen viesti
auttakee naista ojassa
Mitä haluat joululahjaksi? Miesystävä tai kumppanisi kysyy, niin mitä sanoisitte? Pääni leikkaa tyhjää ja minulta on kysytty jo monesti. Miettinyt olen jotain hyvää kirjaa ja suklaata ja villasukkia :D mutta mutta, tuskin miehet mitään hyvää kirjaa osaa ostaa :D
 
vieras
Annat sille listan hyvistä kirjoista! Vähitellen voi oppia tuntemaan toisen maun. Silti voi olla varmempi pelata varman päälle levyissä ja kirjoissa ;) Esim. mä oon sanonut usein, että joku tuore nobelisti tai finlandiapalkittu käy hyvin :)
 
Mieheni tuntee minut niin hyvin, että osaa hankkia minulle jotakin sellaista, mitä en itse ole edes tullut ajatelleeksi.
Yleensä lahjamme ovat kirjapainotteisia, mutta kuitenkin.
Lahjakortti omalta mieheltä tuntuisi minusta jotenkin kolkolta.
 
vaikia
En tiedä.

En missään tapauksessa minkäänlaista lahjakorttia mihinkään. Lupaus siitä, että mennään ostamaan jotain, käy kyllä. En halua koruja, en elektroniikkaa, en vaatteita, en mitään seksiin viittaavaa. Uutuskirjat saa kirjastosta ja miehen työpaikalta. En halua kosmetiikkaa tai parfyymeja minkäänlaisia.

Minä ilahtuisin vaikkapa lautapelistä, jos vielä joku sitä kanssani pelaisi, tai ihan vaikkapa tukkapompuloista. Ajatus on tärkein ja mieluummin halpa ja hyvä lahja kuin kallis ja huono.
 
Hemmottelua. Sen voi sit mies käsittää, miten tahtoo. Tekeekö hän sit sulle ruokaa ja hieroo hartioita vai viekö konserttiin, kylpylään, maksaako kampaamoon tai kaineushoitolaan, tuoko suklaata tm. herkkua. Se sana voi kätkeä mitä vaan ihanaa sisälleen. Ne pörröset tossut tai aamupalan vuoteeseen. Jalkahieronnan. Kotiäidille hiljaset kaksi tuntia omassa rauhassa. Se voi olla hiustenharjaus suihkun jälkeen... Sano vaan hemmottelua. Saat samalla yllätyksen.
 
minä vaan
mua ärsyttää kun miehille tuntuu pitävän olla valmiit lahjalistat.jos lahja ostetaan sen on oltava yllätys.muuten voi vaimo ittekin sen hakea kunhan rahat saa kouraan.mä oonki jo vuosia ehdottanu että ei osteta lahjoja.se tuntuu olevan miehelle niin vaikeeta ja sit viime tipassa juostaan kauppaan.niin,ja kyllä mies tietää mistä vaimo pitää jos näkee vähän vaivaa.
 

Yhteistyössä