te kenen mies käy ulkomailla reissuhommissa..

en mieti
kyllä se mies voi puuhata matkalla osuuskauppaan jos niikseen tulee. mä en tuhlaa aikaani vainoharhasuuteen, kyllä sen sit tietää saa, turha maalata niitä piruja aikansa kuluks :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja -s:
kannattaa elää päivä kerrallaan eikä ajatella toisesta pahinta!
mut se tulee pakostankin heti mieleen jos ei saa heti kiinni ku soittaa jne :ashamed: ja sit just oliyksi outo juttu kun mies oli reissuhommissa , sanoin ukolle suutuksissani että kysyn vielä sen pomolta niin se sanoi että kysy vaan... tää on niin tätä :headwall:
 
Meillahan mies siis asuu Koreassa jo. Mies kanssa joutuu tekemaan talla hetkella 7 pv viikossa n 12 h duunia . Meilla on mies ollut paljon aina reissussa meidan yhdessaolon aikana. Saisin elamastani todella kurjan jos alkaisin miettimaan kaikkea. Luottamus taytyy toimia.
 
Mies ei käy eikä sitä edes ole. Minä käyn työnipuolesta reissussa, ihan samanlaista siellä ois pettää kuin kotonakin. Mutta yleensä päivät on pitkiä eikä oikeasti ole semmoiseen edes aikaa/halua.

Älä mieti turhia, paitsi jos tulee reissusta paita huulipunassa ja tyhjä kortsupakkaus laukussa. :hug:
 
Sillon ku mun mies oli niin en ajatellut että mitään luvatonta hommisi. Sen päivät oli ainakin niin täynnä kokousta ja asiakkaitten kanssa tapaamisia että taatusti energiaa ei riittänyt mihinkään muuhun. Aikaeroväsymys vielä päälle niin ei varmaan sillä käynyt edes mitkään petipuuhat mielessä. Nyt onneks toisessa työpaikassa!
 
Annuska
Kuka tahansa voi puuhata mitä tahansa milloin tahansa.

Näiden 15 vuoden aikana ulkomaankauppaa harjoittavassa yrityksessä olen kuullut mukana olleilta tahoilta, että ilotaloissa on käyhty porukalla. Mustaakin on kokeiltu... ja tuskin mulle on tirahtanut näistä kuulumisista murto-osaakaan.
 
Kyllä meilläkin luottamus pelaa puolin ja toisin, siis samallalaillahan se kotimaassa oleva voisi tehdä mitä vaan, eikä aina vain mies?!
Mutta toki voin myöntää, että varsinkin ensimmäiset reissut olivat sellaisia, että ajatuksia kävi paljonkin mielessä. Vaikka sisimmissään tiesi, ettei toinen tekisi mitään typeryyksiä.
Ja tosi juttu on se, että jos kotona epäilee ja kuvittelee kaikkea menee oma aika todella hitaasti ja on huono fiilis jatkuvasti, ja sitten kun se toinen tulee takaisin tulee varmasti vaan sanomista ja riitelyä, kun kaivelee ne omat ajatukset.
Mutta niinkuin moni sanoi, ei se ilman luottamusta pitkään ainakaan toimi.
 

Yhteistyössä