Missä on miehesi just nyt?

Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Alkuperäinen kirjoittaja timanttityttö:
norjassa :'(
Onneksi ei ole kauhean kaukana. Onko ollut jo kauan ja milloin kotiutuu? Ikava on kova varmasti. Meilla on isa ollut Koreassa kohta 2 kk ja tulee 3 vk lomalle tuossa parin viikon paasta. Ei jaksaisi enaa odottaa yhtaan. Olen kuin tulisilla hiililla.
syyskuun lopulta, tosin on se välissä käynyt kaksi melkein viikon lomaa kotona ja jouluksi sitten seuraavaksi. ikävä tosiaan painelee jo kovasti, sinulla varmasti vielä enempi. Hieman helpottaa kun kuulee että muitakin jotka odottelee pidempiä aikoja kun päivää :) jakselehan, on se sitten niin ihanaa kun toinen tulee!
 
Alkuperäinen kirjoittaja timanttityttö:
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Alkuperäinen kirjoittaja timanttityttö:
norjassa :'(
Onneksi ei ole kauhean kaukana. Onko ollut jo kauan ja milloin kotiutuu? Ikava on kova varmasti. Meilla on isa ollut Koreassa kohta 2 kk ja tulee 3 vk lomalle tuossa parin viikon paasta. Ei jaksaisi enaa odottaa yhtaan. Olen kuin tulisilla hiililla.
syyskuun lopulta, tosin on se välissä käynyt kaksi melkein viikon lomaa kotona ja jouluksi sitten seuraavaksi. ikävä tosiaan painelee jo kovasti, sinulla varmasti vielä enempi. Hieman helpottaa kun kuulee että muitakin jotka odottelee pidempiä aikoja kun päivää :) jakselehan, on se sitten niin ihanaa kun toinen tulee!
Minusta tallainen etasuhde ei voi olla jatkuvaa. Menee nain valiaikaisena ratkaisuna. On tama kumminkin niin raastavaa ja se ikava on valilla ihan fyysista kipua. Kauanko teilla tulee jatkumaan tama tilanne?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Minusta tallainen etasuhde ei voi olla jatkuvaa. Menee nain valiaikaisena ratkaisuna. On tama kumminkin niin raastavaa ja se ikava on valilla ihan fyysista kipua. Kauanko teilla tulee jatkumaan tama tilanne?
Aivan samaa mieltä kanssasi olen, ja hyvin selväksi se tehty myös täällä. Alunperin piti olla ohitse alkuvuodesta, mutta olen jo valmiiksi asentoitunut siihen, että kesään menee ennenkuin on mies taas kokonaan kotona. Kaikista rankinta kai on se kun oli tottunut siihen 'normaali' arkeen, että toinen on läsnä ja jakamassa kaikki asiat. Nyt niitä sitten puhelimitse tulisi selvitellä, ja todella raastava on hyvin kuvaava sana. Vieläkun kovasti vuosi ehdittiin vauvaa toivoa, on sekin suunnitelma nyt jäissä (ellei tuurilla olisi viime viikolla tärpännyt) ja puhelimitse sitä kun ei oikein järjestetä :LOL:
Kuinka sinä saat viikkosi ja aikasi kulumaan mahdollisimman nopeasti?
 

Yhteistyössä