Hakutulokset

  1. K

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    nöhvi muistaakseni joku vitaamini saattoi auttaa luteaalivaiheeseen.. en nyt muista oliko c- vai b-vitamiini, mutta jompikumpi noista.. Tosin itte oon syönny nyt tämän yrityksen vitamiineja, jos monenlaista, niin eipä oo vielä auttanut. Mun luteaalivaiheet olleet tosiaan sen 10 päivää, yhden...
  2. K

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Heippa! Mäkin voisin tulla tänne kuumeilemaan. Eli pikkukakkosta toivotaan, esikoinen on syntynyt 08/10. Nyt tänään 7.12 on menossa 10/?. Kysymysmerkillä sen takia, kun ei aina tiiä ovuloinko edes ja jos ovuloin, niin milloin. Nyt menossa yk5 (yks kierto ollut ovuloimaton ja pitkä) Nöhvi...
  3. K

    luteaalivaiheen pituus ja oligoterazoospermia

    Hei, onko 10 päivää riittävän pitkä luteaalivaiheelle? Aloitimme vauvan yrityksen heinäkuussa -11.. Minulla on nyt ollut luteaali parissa kierrossa 10 päivää, ja yhdessä kierrossa 11päivää. Yksi kierto oli pitkä (62päivää) sekä ovuloimaton. Teen ovulaatiotestejä ja lisäks mittaan aamulämpöjä...
  4. K

    Onko joku saanut jo sikainfluenssarokotteen?

    Otin rokotteen 4+3. Käsi kipetyi, ja seuraava päivä rokotuksesta oli kipeä/kuumeinen olo. Kuumetta ei nostattanut, vaan hieman enemmän lämpöä. Tämä toinen päivä vaikuttaa jo paremmalta, paitsi että käsi vieläkin kipeä. Oon kuullu myös toisen syyn miksei rokotetta suositella alle rv13...
  5. K

    ALKURASKAUS JA SIKAROKOTE

    Minä otin rokotteen heti kun mahdollista, viikoilla 4+3.
  6. K

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Kävin täällä kerran kirjoittelemassa aiemmin joskus ennen naistentautien polikäyntiä. Polikäynti meni ihan hyvin, povas aikaa maaliskuulle tuonne lapsettomuuspolille. Määräs joukon labrakokeita mulle ja miehelle. Tällä viikolla olisin käynnyt otattamassa alkukierron verikokeet, mutta kerkesin...
  7. K

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Me ehkä päästää maaliskuussa lapsettomuuspolille... :'(
  8. K

    Ivf:stä saatava sairasloma mietityttää

    Täällähän käydään mielenkiintoisia keskusteluita hoidoista ja sairaslomista. Itsekin olen jo valmiiks stressanu itseeni, vaikken vielä tiedä tuleeko meille mitä hoitoja. Vasta alkutekijöissään meidän hoito-asiat. Tuo oli ihan uutta mulle, ettei punktiosta välttämättä saa palkallista...
  9. K

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Hei! Onnekseni huomasin täällä kaksplussan sivuilla tämmöisen ketjun!! Ihanaa että tämmöinen löytyy! Voisin esitellä hieman meidän historiaa. E-pillerit jätin pois 11/08 ja yritys alkoikin heti 12/08 tyhjennysvuodon jälkeen. Mulla ollut epäsäännöllisiä ja pitkiäkin kiertoja väliltä 21-58...
  10. K

    keski-suomen kuumeilijat!

    Mulla alkoi menkat perjantaina 26. päivä :'( elikkäs nyt kp ois sen 3/ 28-31 (?)
  11. K

    Jouluaaton Testaajat ( ja Plussaajat:)

    Heips taas! Mulla tuli täti käymään perjantaina.. :( Onnea plussanneille! :flower:
  12. K

    Jouluaaton Testaajat ( ja Plussaajat:)

    Paapelo, tosi sulonen vaavi!! Mä yritän olla innostumatta mun "oireista". Huomasin ekana, et mun nännit on ehkä herkemmät kuin aikasemmin. Mut sehän voi johtua ihan kuukautiskierrosta. En muista millaisia kierrot oli, kun ei syönny e-pillereitä.. Eilen illalla mua paleli ja värisytti, ei...
  13. K

    Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

    Alkaa olo käydä malttamattomaksi täällä, vaikka kp vasta 22.. vielä pitäs oottaa sen 10 päivää testauksee ellei menkat ala jo aikasemmin. :/ Sitä toivoo oireita itselleen mahdollisesta raskautumisesta, että saisi jo etukäteen tietoa..kun on vaan niin prkleen malttamaton. hmmm..niistä...
  14. K

    Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

    Heissan! Täällä on ovis jo ohi. Perjantaina alkas tulee megalimat housuun ;) lauantaina seurasi jatkoa. Onneks peitot heiluikin sitten pe ja su. :D nyt vaan ootteleen tuloksia. hensku ;)
  15. K

    keski-suomen kuumeilijat!

    Heippa! Täällä oli vkloppuna ovis, tai limat ainakin sen mukaiset :D Ja peittoa tuli heiluteltua pe ja su. Eli toivotaan parasta, että simpat löysi perille. Jalat kyllä nosti varulta ylös ja makoilin sängyllä mahd.pitkään.. :laugh:
  16. K

    Jouluaaton Testaajat ( ja Plussaajat:)

    Hei! Tulin tänne taas lukeen/kirjottaan kuulumisia.. Oli kiva lukea muiden tuntemuksia/tunteita. Mulla tuli perjantaina megalimoja housuun. :laugh: ja lauantaina jatkui.. Eilenki kai oli vähän eli viikonloppuna varmaan oli sit ovis. Onneksi tuli pupuiltua perjantaina ja sunnuntaina. Eli kai...
  17. K

    Pillereiden lopetus, ovis & tikuttelu

    Heips Sero! Mäkin lopetin vasta pillerit. Nyt menossa siis eka pilleritönkierto, kp on 15/28(?). Mäkin eka mietin, et jos ei heti ekalla kierrolla yrittäisi..mut on se kuume vaan kasvanu entisestään..ja netissä nenä kii :D Onkos sulla vielä tullu mitään oireita lopettamisesta? Mä oon...
  18. K

    Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

    Moikka! Mie tuun kans tänne. Kp on nyt 15/28(?).. Moikka Hensku!! ;) Ovulaatiota mä metsästän, tahdon saada suuren.... :p
  19. K

    keski-suomen kuumeilijat!

    Marleena, ei se mitään ja kiitos korjauksesta! Sullahan on kohta jännät paikat! Plussatuulia puhaltelen!
  20. K

    keski-suomen kuumeilijat!

    Huomenta! Kuumeilen esikoista. Nyt keskiviikkona mun kp on 9/28 eli tuolla on nyt väärin... Hirveesti tekis mieli tehä ovistestejä........ :p

Yhteistyössä