keski-suomen kuumeilijat!

Hensku00 ja wippii :hug:
Tsemppiä.

Hensku00, aika jännä sun kiertos ollu, et noin lyhyt... Mutta voihan tuo sun eläilyskin olla tosi. Testasitko viime kierron lopulla lainkaan? Voi että, joka tapauksessa tsemppiä jatkoon. :hug:

(.) Piinavko päällä, menkkojen pitäs ovis bongailujen mukaan alkaa viim. ens vkon sunnuntaina, jos oikein laskeskelen. Tosin oireitakin on kyllä aika tavalla.....
Toisaalta taas, oon aika skeptinen plussauksen suhteen ja odottelen lähinnä vaan tätiä tulevaks. Mutta pvä kerrallaan, pvä kerrallaan...

Mukavaa loppuvkoa. =)
 
2-4 päivän päästä tietää olenko raskaana. Ei ole mitään haluja testata, vessassa oleva testi ei polttele yhtään. Mitään ovistuntemuksia ei ollut koko kierrossa, ja oletetun oviksen aikoihin mies teloi kinttunsa aika pahasti, on ravannut terveyskekuksessa ja sairaalassa poistamassa verta jota kertyy polveen. Joten ei ole kovin suuret mahdollisuudet tässä kierrossa raskautumiseen. Toisaalta olenkin niin kypsynyt piinailemaan, ja tyytyväinen että olen oppinut nyt ottamaan rennosti sillä asenteella, että se lapsi tulee jos on tullakseen, ilman kauheeta jyystämistäkin, että voisi edes istua :D
 
Hensku00.............4/28............yk 6..........esikoinen haaveissa
marleena-84.........11/28-30.......yk 5.........pikkukakkonen haaveissa
wippii....................4/28.............yk 5..........esikoinen haaveissa
mum84..................27/28-30........yk 2..........kolmas haaveissa
nöttiäinen..............25/?...............yk 1........pikkukakkonen haaveissa
piia ja jesse..........17/26-30..............yk5......pikkukakkonen haaveissa
kendra...................21/28.................yk1............esikoinen haaveissa


PLUSSANNEET

päärynärouva (yk 4)
Mandy81 (yk 1)
elviiru (yk1)
outiko (yk1)
 
Heippa!
Täällä oli vkloppuna ovis, tai limat ainakin sen mukaiset :D Ja peittoa tuli heiluteltua pe ja su. Eli toivotaan parasta, että simpat löysi perille. Jalat kyllä nosti varulta ylös ja makoilin sängyllä mahd.pitkään.. :LOL:
 
Kamala olo. Olen taatusti tulossa kipeäksi. Toissailtana paleli kamalasti ja väsytti, nukuin tunnin. Eilen illalla paleli niin että vapisin, aamuyöstä heräsin siihen että nenässä tuntui oudolta, varmaan liian kuiva ilma ja limakalvot kuivat. Aamulla tuskan hiki valui päästä ja maha oli sekaisin. Tänään oli poikkeuksellinen työpäivä kun istuin melkein koko päivän autossa. Kun piti seistä 10 min niin taas valui hiki päästä ja huimasi. Otin päänsärkyyn kaksi lääkettä ja olo parani kun sai taas istua. Piti käydä postissa, meinasin pyörtyä sinne jonoon kun heikotti. Minulla oli tällaista heikotusta viime talvena mutta paljon pahmepana, en jaksanut edes istua. Mitään syytä ei löydetty. Toivotaan ettei se ala taas.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mum84:
Kamala olo. Olen taatusti tulossa kipeäksi. Toissailtana paleli kamalasti ja väsytti, nukuin tunnin. Eilen illalla paleli niin että vapisin, aamuyöstä heräsin siihen että nenässä tuntui oudolta, varmaan liian kuiva ilma ja limakalvot kuivat. Aamulla tuskan hiki valui päästä ja maha oli sekaisin. Tänään oli poikkeuksellinen työpäivä kun istuin melkein koko päivän autossa. Kun piti seistä 10 min niin taas valui hiki päästä ja huimasi. Otin päänsärkyyn kaksi lääkettä ja olo parani kun sai taas istua. Piti käydä postissa, meinasin pyörtyä sinne jonoon kun heikotti. Minulla oli tällaista heikotusta viime talvena mutta paljon pahmepana, en jaksanut edes istua. Mitään syytä ei löydetty. Toivotaan ettei se ala taas.
Voih, kuullostaa todella ikävältä. Jaksamisia. :hug:
 
Eilen illalla nousi kuume, ja mitään flunssan oireita ei ole. Aamulla olo oli normaali ja lähdin töihin. Piti lähteä kesken päivän pois kun huimasi, meinasin mennä kotiin mutta matkalla olo helpotti joten menin toiselle työpaikalle, vaikken siellä paljon aikaiseksi saanutkaan. Lasten kanssa koristeltiin äsken joulukuusi ja vielä pitäisi tehdä muumi piparkakkutalo.

Kiitos halista nöttiäinen :D
 
Hensku00.............6/28............yk 6..........esikoinen haaveissa
marleena-84.........13/28-30.......yk 5.........pikkukakkonen haaveissa
wippii....................6/28.............yk 5..........esikoinen haaveissa
mum84..................29/28-30........yk 2..........kolmas haaveissa
nöttiäinen..............27/?...............yk 1........pikkukakkonen haaveissa
piia ja jesse..........19/26-30..............yk5......pikkukakkonen haaveissa
kendra...................23/28.................yk1............esikoinen haaveissa


PLUSSANNEET

päärynärouva (yk 4)
Mandy81 (yk 1)
elviiru (yk1)
outiko (yk1)
 
Tännekin moikka vaan! :wave: Mitäs teille arvon naiset kuuluu? :) Täällä menkat lopuillaa, täytyy jouluna sitten pöllyytellä peittoja niin jos sitten tammikuun alkupuolella sais sen plussan:) Jouluvalmisteluja oon tehnyt paljon, kaikki lahjat onkin jo ostettu, vielä viimeisiä leipomisia tarttee tehä + siivous ja saunan pesu. Sunnuntaina saadaan kuusi :) Sitten saa Joulu tulla :) Mites teillä joilla on lapsia, teillä varmasti hulinaa kans riittää? :) Miten muuten te muut vietätte Joulua? Me ollaan ihan täällä kotosalla muuten, mutta aattoa mennään miehen äidille viettämään, miehen sisko tulee sinne myös lapsineen. Muut päivät sitten ollaan ihan omassa rauhassa kotona, mun vanhemmat tulevat sitten tapanina meille syömään.

mum84 paranemisia!! :hug:

Mukavaa päivää kaikille! :wave:
 
Tänne ei mitään uutta vielä. Jos ne menkat alkaa samaan aikaan kuin viimeksi, niin ne alkaa ensi yönä. Tänään on ollut jo sellaisia oireita joita minulla yleensä on vasta silloin kun ovat jo alkaneet, eli alapäätä pakottaa, tulee mieleen se tunne kun toista lastamme odotin vimeisilläni raskaana ja ei voinut seistä kun se pakotus alkoi. Samaa tunnetta on ollut sen jälkeen aina menkkojen aikaan, sellainen paineen tunne. Mutta ei se ole ennen alkanut ennen kuin vuoto on alkanut.

Hensku, me tuotiin kuusi eilen sisälle ja koristeltiin. Lapset tietenkin innoissaan ja isompi, tammkuussa 5v. jo laskee päiviä jouluun. Jouluksi mennään isäni luokse. Laatikot olen jo tehnyt pakastimeen, ja melkein kaikki joululahjat on ostettu.
 
Hensku00.............7/28............yk 6..........esikoinen haaveissa
marleena-84.........14/28-30.......yk 5.........pikkukakkonen haaveissa
wippii....................7/28.............yk 5..........esikoinen haaveissa
mum84..................30/28-30........yk 2..........kolmas haaveissa
nöttiäinen..............28/?...............yk 1........pikkukakkonen haaveissa
piia ja jesse..........20/26-30..............yk5......pikkukakkonen haaveissa
kendra...................24/28.................yk1............esikoinen haaveissa


PLUSSANNEET

päärynärouva (yk 4)
Mandy81 (yk 1)
elviiru (yk1)
outiko (yk1)
 
Hensku00.............8/28............yk 6..........esikoinen haaveissa
marleena-84.........15/28-30.......yk 5.........pikkukakkonen haaveissa
wippii....................8/28.............yk 5..........esikoinen haaveissa
mum84..................31/28-30........yk 2..........kolmas haaveissa
nöttiäinen..............29/?...............yk 1........pikkukakkonen haaveissa
piia ja jesse..........21/26-30..............yk5......pikkukakkonen haaveissa
kendra...................25/28.................yk1............esikoinen haaveissa


PLUSSANNEET

päärynärouva (yk 4)
Mandy81 (yk 1)
elviiru (yk1)
outiko (yk1)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mandy81:
Moikka taas!

mum84 Testaa nyt jo hyvänen aika! Tuo huimaus voi ihan hyvin johtua siitäkin, että oot raskaana. Mua ainakin huimas. Kerrohan miten käy. :heart:
Öööööh...no en mä oo uskaltanu testata vieläkään. Mutta kun testaan niin testaan myös ovistestillä ihan koemielessä kun täällä on ollut keskustelua näyttääkö ovistesti raskauden ja kuinka vahvalla viivalla. Mies nimittäin oli apteekista puolitoista kuukautta sitten kysynyt niitä testejä, ja niitä ei silloin ollut, ja kun se tällä viikolla meni ostamaan päänsärkylääkettä niin olivat apteekissa iskeny sille testit kouraan ja sanonu että "tilasit sillon näitä" vaikkei mies niitä edes tilannut! No pikkupaikkakunta ja apteekissa ja kaupoissa tunnetaan asiakkaat. Lisäksi apteekissa oli ollut jonkin verran ihmisiä, että siitä lähtee taatusti jo juorut liikkeelle :kieh:
 
Hensku00.............9/28............yk 6..........esikoinen haaveissa
marleena-84.........16/28-30.......yk 5.........pikkukakkonen haaveissa
wippii....................9/28.............yk 5..........esikoinen haaveissa
mum84..................32/28-30........yk 2..........kolmas haaveissa
nöttiäinen..............2/28...............yk 2........pikkukakkonen haaveissa
piia ja jesse..........22/26-30..............yk5......pikkukakkonen haaveissa
kendra...................26/28.................yk1............esikoinen haaveissa


PLUSSANNEET

päärynärouva (yk 4)
Mandy81 (yk 1)
elviiru (yk1)
outiko (yk1)
 
Nöttiäiselle :hug: ..

Mum84:n puolesta täällä minäkin kovasti jännäilen..toivottavasti olisi mukavia uutisia kun seuraavan kerran tänne kirjautuu :heart: ..

Täällä hohhailua ja joulun odotusta..ja jospa sitä joulun tietämissä aloittaisi pupuilun joka toivottavasti tuottaisi jo tulosta ;) ..

:wave:
 
Saako olla sekopää? No saa kun kerran on raskaana!

Tein illalla testin mutten uskaltanut katsoa tulosta, vein testin suoraan miehelleni joka katsoi tuloksen. Äsken tuli ihan pakko tarve tietää sen testin tulos ja mitä tekee mies kun soitan sille, ei kerro missä se testi on. Kunnes otan itkupotkuraivarit ja soitan sata kertaa. Mies soitti takaisin ja sanoi että testi on hänen takkinsa taskussa ja että olen raskaana.

Mahaa jomotteli äsken ja samoin selkää nyt, kun jouduin kantamaan illalla raskaita tavaroita.

Laskettu aika olisi sitten 26.8
 
Wippii, kiitos, kyllä varmasti tulette perässä! Ja minäkin käyn täällä kurkkimassa teidän kuulumisia.

Muoks. Kun tällä palstalla on ollut juttua että ovistesti näyttäisi raskauden, niin tein äsken huvikseni sellaisen, ja minulla ei ainakaan tullut siihen kuin haamu.
 

Yhteistyössä