keski-suomen kuumeilijat!

Hensku00.............35/28-35............yk 6..........esikoinen haaveissa
marleena-84.........14/28-30.......yk 6.........pikkukakkonen haaveissa
wippii....................35/28.............yk 5..........esikoinen haaveissa
nöttiäinen..............28/28...............yk 2........pikkukakkonen haaveissa
piia ja jesse..........48/26-30..............yk5......pikkukakkonen haaveissa
kendra...................21/28-31.................yk2............esikoinen haaveissa


PLUSSANNEET

päärynärouva (yk 4)
Mandy81 (yk 1)
elviiru (yk1)
outiko (yk1)
mum84 (yk2)
 
Ovislimat bongattu ja antibiooteista huolimatta aloin taas elättelemään toiveita tämän kierron suhteen... Nyt on tullut se vaihe kun alkaa kuulemaan vauvauutisia ystäviltä... Vajaan viikon sisällä olen kuullut kahden ystäväni odottavan! Olen kyllä todella iloinen ja onnellinen heidän puolestaan ja toivon todella että molemmilla menee kaikki hyvin ja pikkuinen syntyy ajallaan terveenä. Jotenkin jäin odottamaan vielä kolmattakin vauva uutista kun olen jostain kumman syystä tottunut että kaikki tapahtuu kolmen sarjoissa...

nöttiäisellä näyttäisi olevan jännät päivät menossa... Toivottavasti tärppäisi ja pääsisit odottajien puolelle! Ei sillä ettenkö tykkäisi höpötellä vauvahaaveita kanssasi, mutta paljon mieluummin höpöttelisin kyllä aamupahoinvoinneista ja muista odotuksen ihanuuksista kanssasi... ;)
 
Moikka naiset!! :wave: Täällä on ollutkin hiljaista, mukavaa kun ketju oli taas etusivulla! :) vaikka ihan hyvin voisin itsekin useammin kirjoitella :ashamed: Täällä onkin lähes kaikilla jännät päivät menossa, tulkaahan kertomaan kun testailette!

Meillä kans täällä jännät päivät, ovisplussan sain kp19, ja siitä on nyt 16 päivää...aattelin että jos tässä ei nyt menkkoja näy, niin viikonloppuna ehkä uskaltaudun testaamaan :)
Remonttia aletaan tänne asuntoomme tehä, huomenna mennään miehen kanssa kyselemään rakennusliikkeistä tarjouksia. Laminaattia meinattiin lattiaan, ja vähän kattoa maalata, ja yks purettu väliseinä rakentaa takas. Ihan mukavaa päästä remppaamaan, odotan innolla. Vielä hyvin kävi kun pankki ilmoitti laskevansa korkoa, niin nyt sitten laina kustannuksetkin pienenee :D kaikki tuntuu kyllä olevan niin hyvin....ja kaiken kyllä kruunais se jos tässä vaavi nyt sitten tulisi :) plussaa niin kovasti toivon! :)
 
hensku mäkin haaveilen remppaamisesta, mutta ei rahat ja energia riitä... :( Mä puhuin tänään miehelle että pitäiskö kysellä pankeista millaisella kiinteällä korolla nyt saisi asuntolainaa. Meillä kun on viiden vuoden kiinteäkorko lainassa ja laina otettu 02/07, jos vaihtaisi pankkia niin saattaisi saada pienemmän koron... Toisaalta meidän kaikki raha liikenne on nyt samassa pankissa kuin lainakin niin sitten joutuisi melkein vaihtamaan pankkia kokonaan ettei tarvitsisi paljon puljailla muuten. Saako udella millaisella korolla teillä on laina?
 
Hensku00.............37/28-35............yk 6..........esikoinen haaveissa
marleena-84.........16/28-30.......yk 6.........pikkukakkonen haaveissa
wippii....................37/28.............yk 5..........esikoinen haaveissa
nöttiäinen..............30/28...............yk 2........pikkukakkonen haaveissa
piia ja jesse..........50/26-30..............yk5......pikkukakkonen haaveissa
kendra...................23/28-31.................yk2............esikoinen haaveissa


PLUSSANNEET

päärynärouva (yk 4)
Mandy81 (yk 1)
elviiru (yk1)
outiko (yk1)
mum84 (yk2)
 
Päivitin listaa ja nostan vähän kun oltiin tipahdettu. Mites teillä muilla menee? Näyttäisi useammallakin olevan päivät sillä mallilla että kovasti toivon että saisin lisätä teidät tuonne listan plussanneisiin..?

Täällä ei mitään uutta. Ollaan vaan ja ihmetellään. Muksu on ollut kipeenä ja ilmeisesti mies on tulossa kipeäksi... eli tosi lystiä...
 
Hensku00a huutelen, jokos testailit? :whistle: =)

wippiilläkin jo hyvät päivät, mikäs tilanne siellä?
Samoin piia ja jesse, mikäs teidän tilanne? =)

(.) Sain ovisplussan huomenna tasan 2 vkoa sitten eli menkat alkanee sunnuntai-tiistai akselilla. Katsellaan mitä tuleman pitää.

Mukavaa lauantaita! =)
 
Tässä mun:
http://www.aijaa.com/v.php?i=3406793.jpg

IIIIIIIIIKKK!!!! Mun kädet tärisee vieläkin. :D
Toivottavasti tämä on nyt tarkotettu sitten syliin saakka. Pelottaa ihan sikana ja jännittää ja olo on ihana sekava, onnellinenkin.... =)
 
marleena-84.........17/28-30.......yk 6.........pikkukakkonen haaveissa
wippii....................38/28.............yk 5..........esikoinen haaveissa
piia ja jesse..........51/26-30..............yk5......pikkukakkonen haaveissa
kendra...................24/28-31.................yk2............esikoinen haaveissa


PLUSSANNEET

päärynärouva (yk 4)
Mandy81 (yk 1)
elviiru (yk1)
outiko (yk1)
mum84 (yk2)
nöttiäinen (yk2)
Hensku00 (yk6)
 
Alkuperäinen kirjoittaja marleena-84:
nöttiäinen onnittelut! :flower: Pidän peukut pystyssä että teillä menee kaikki hyvin ja pikkuinen pysyy mukana ja saatte sitten syksyllä terveen ihanaisen käärön syliin!
Kiitos ja toivotaan todellakin näin. =)

Ja kaikki tulee sitten heti perässä kans tonne odottajiin, vai mitä? ;)
 
Tännekin tulen ilmottelemaan, että selkeet kaks viivaa tuli testiin tänä aamuna!! :heart: :heart: Testaaan vielä varmistus testin parin päivän päästä, mutta mut voi laittaa plussanneisiin jo, kait. Oon vaan niin onnellinen!! :heart: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hensku00:
Tännekin tulen ilmottelemaan, että selkeet kaks viivaa tuli testiin tänä aamuna!! :heart: :heart: Testaaan vielä varmistus testin parin päivän päästä, mutta mut voi laittaa plussanneisiin jo, kait. Oon vaan niin onnellinen!! :heart: :heart:

ONNEA!!! :heart: :flower:
 
Hensku00 onnea!!! :flower: Laiton sinut plussanneisiin.

Nythän tässä pinossa on sitten enemmän plussanneita kuin kuumeilijoita... Mä tuun sitten perässä aikanaan tuonne odotuspuolelle... Toivottavasti jo piankin...

Nyt vielä jännään noita wippiin päiviä...josko saataisiin vielä lisää plussa uutisia..?
 
marleena-84.........20/28-30.......yk 6.........pikkukakkonen haaveissa
wippii....................41/28.............yk 5..........esikoinen haaveissa
piia ja jesse..........2/26-30..............yk6......pikkukakkonen haaveissa
kendra...................27/28-31.................yk2............esikoinen haaveissa


PLUSSANNEET

päärynärouva (yk 4)
Mandy81 (yk 1)
elviiru (yk1)
outiko (yk1)
mum84 (yk2)
nöttiäinen (yk2)
Hensku00 (yk6)
 
Onnea plussanneille! Ja plussatuulia muille. Tulin tänne kurkkimaan mitä teille kuuluu. Alan pikkuhiljaa selvitä pahoinvoinnista, ja kärsiä selkäkivuista. Eka neuvola ja eka ultrakin jo takana.

Mum rv 9+5
 
mum84 toivottavasti selkäkivut hellittäisi myös... Itse kärsin niistä esikoista odottaessa ja oli aika kamalaa loppu raskaudesta. Pino on hiljentynyt, varsinkin sen jälkeen kun nöttiäinen ja henskukin plussasivat ja pääsivät odottajien puolelle. Josko täältä kohta loputkin saataisiin plussat ja päästäisiin pian odottajien puolelle.
 
Heippa kaikille! Pitkästä aikaa eksyin tänne pinoon, täällä on hiljentynyt, jotenkin jäänyt itseltäkin vähemmälle huomiolle :/ ..Onnea plussanneille minunkin puolestani ja halaus sitä tarvitseville :heart: . Täällä on ovis bongattu ja hyödynnetty, siispä nyt vain odotellaan ja toivotaan parasta, kovasti toivonkin :heart: . Niin ja tosiaan täällä siis huomenna kp 18/28-34 ja yk 6 on meneillään. Nyt muuten tikuttekin oviksen aikaan ekaa kertaa ja helpon tuntuista hommaa, kun vaan nyt ajoitukset olisi osuneet kohdalleen..!

:wave:
 
HYVÄT NAISET... mitä teidän arkeen kuuluu!! olenko yksin tässä pinossa? no vaikka olisinkin niin kerron silti :) tänä aamuna kp 28/32 tein halpa-testi.fi raskaustestiin hailakan plussan... hätä housu.. viivassa oli himppusen verran punaistaja sen näki ilman tihrustamista. en iloitse vielä koska testasin näin aikasin. ylihuomenna testaan uudelleen ihan mielenkiinnosta, että onko viiva häipynyt vai vahvistunut. sitten seuraava testi vasta lauantaina.
 

Yhteistyössä