keski-suomen kuumeilijat!

Mäkin täällä jännään Marleenan puolesta ja lähetän niitä valtavia plussatuulia :heart: ..

Kendra; mä aattelin että parempi valmistautua tädin tuloon, niin ei putoo korkeelta ja sit ois niiiiiin mahtavaa jos täti ei tuliskaan..olipas hassusti selitetty mutta ymmärsit varmaan :D ..
Oon aika ylpee itsestäni kun en oo vielä yhtäkään testiä ostanut valmiiks kaappiin! Enkä aio ostaakaan ennen kun täti on myöhässä.. :) ..mutta kyllä silti vaan ensi viikko jännittää.

Mites te muuten aiotte juhlistaa itsenäisyyspäivää :) ?
 
Jahas, taisi tästä kierrosta jännääminen loppua minun osaltani jo nyt... Ilman mitään ennakko varoitusta alkoi tuhru vuoto tänään. Olen kyllä niin kaameassa flunssassa etten varmaan olisi edes pieniä nippailuja tajunnut kun tuntuu että pää on ihan tukossa. Ehdin taas kerran -hätäinen kun olen- testata ja saada jonkinlaisen viivan paikan... :kieh: En voinut tuloksesta paljon muuta ajatella kuin että ei TAAS! Viime kierrostahan ehdin jopa saada erittäin haalean haamun kunnes täti kurvasi kylään. Milloinhan sitä oppisi ettei testaisi ennen kuin täti on oikeasti myöhässä ja reilusti... Yritän olla elättelemättä edes toiveita että tuhru loppuisi vaan alan valmistua siihen että kohta vuotaa ja paljon. Tympii kyllä niin paljon ettei ole tosikaan ja tekisi mieli vaan mennä nukkumaan...muuten hyvä mutta olen yksin esikoisen kanssa kotona niin pitää odottaa iltaan saakka ennen kuin pääsee käpertymään peiton alle potemaan itsesääliä... Josko sitten vaikka seuraavasta kierrosta.
 
Voi eimarleena-84!! :hug: jaksamista ja tsemppiä!! :hug:

Tänne ei mitään kummempaa,viikonlopun ja itsenäisyyspäivän viettoon valmistaudutaan. Äsken leivoin joulutorttuja , nams!! :xmas: Leppoisaa iltaa luvassa :)

kendra laitoin sulle yksäriä!! :)
 
Marleenalle :hug: ja uutta yritystä kohti.

Tänne ei mitään kummempaa kuulu. Ei myöskään ovista. Epäilen etten ovistele tässä kierrossa ollenkaan, tunnen oviksen aina tosi selkeästi, ja eilenhän sen olisi pitänyt olla. Voihan se olla että olisi myöhemmin, ja pidentää sitten kiertoa jonkin verran. Saa nähdä :eek:
 
Olipas tämä ketju tipahtanut kauas!! :eek: Mitäs teille, miten viikonloppu on mennyt? :wave:

Täällä ei mitään ihmeempää, peittoja ollaan heiluteltu jtpäivä, toivotaan että tuottaa tulosta:) Tänään ollaan menossa ystäväpariskunnan kanssa syömään ja kiertelemään kaupungille, mukava päivä siis tiedossa :)

Onkos kukaan viikonlopun aikana testaillut? Plussa onnea kaikille!!:)
 
Heipä vaan!

Eilen tuli hieman juhlittua, mutta ei onneksi niin paljoa, että olisi pää kipeä..ei vaan ollut jotenkin maitillaan. Mutta kivaa oli kuitenkin :) . Nyt jos käyttäisi tämän päivän löhöämiseen.

Jännä viikko alkaa..tosin oon jotenkin aikas varma ettö tulosta ei ole tullut..mutta muutaman päivän päästä sen näkee..!

Ai niin...marleenalle suuren suuri :hug: ..
 
Hensku00.............12/28............yk 5..........esikoinen haaveissa
marleena-84.........4/28-30.......yk 5.........pikkukakkonen haaveissa
wippii....................27/28.............yk 4..........esikoinen haaveissa
mum84..................20/28-30........yk 2..........kolmas haaveissa
nöttiäinen..............18/?...............yk 1........pikkukakkonen haaveissa
piia ja jesse..........10/26-30..............yk5......pikkukakkonen haaveissa
kendra...................14/28.................yk1............esikoinen haaveissa


PLUSSANNEET

päärynärouva (yk 4)
Mandy81 (yk 1)
elviiru (yk1)
outiko (yk1)
 
Nyt voi sitten olla listassa mitä sattuu, korjaillaan mäntyjä päin menneet luvut... Jäi pariksi päiväksi listan päivitys ja ei meinaa oikein ajatus kulkea. Meillä todella alkoi oikein rytinällä yk 5. Kun vaan täti nyt ymmärtäisi häipyä niin päästäs uuteen yritykseen kunnolla. Tänne ei ihmeitä, joulun valmistelua ja menkkoihin liittyvää kärvistelyä. Sivussa koitan töitä tehdä ja opiskellakin pitäisi. Vielä kun onnistus kunnialla huolehtimaan perheestä ja kodista...
 
Hensku00.............13/28............yk 5..........esikoinen haaveissa
marleena-84.........5/28-30.......yk 5.........pikkukakkonen haaveissa
wippii....................28/28.............yk 4..........esikoinen haaveissa
mum84..................21/28-30........yk 2..........kolmas haaveissa
nöttiäinen..............19/?...............yk 1........pikkukakkonen haaveissa
piia ja jesse..........11/26-30..............yk5......pikkukakkonen haaveissa
kendra...................15/28.................yk1............esikoinen haaveissa


PLUSSANNEET

päärynärouva (yk 4)
Mandy81 (yk 1)
elviiru (yk1)
outiko (yk1)
 
Moikka tähänkin pinoon!! :) Ja kiitos marleenalle päivittelystä! :)

Täällä eletään nyt kierron sitä aikaa, että saas nähä millon ovis on. Tosin se saattaa olla vasta tuossa kp20-30 välissä, jos kierrosta tulee pitempi. Eli nyt seuraavat kaks viikkoa vaan panostusta petipuuhiin!! :D

Ihana lumisade ollut yöllä. ja vielä jatkuu, kauniin valkoista kaikki!! :) Nyt vain jouluvalmisteluja tekemään!!

Mitäs teille muille? Tulkaahan kertomaan kuulumisisa?!:wave:

 
Hensku00.............14/28............yk 5..........esikoinen haaveissa
marleena-84.........6/28-30.......yk 5.........pikkukakkonen haaveissa
wippii....................29/28.............yk 4..........esikoinen haaveissa
mum84..................22/28-30........yk 2..........kolmas haaveissa
nöttiäinen..............20/?...............yk 1........pikkukakkonen haaveissa
piia ja jesse..........12/26-30..............yk5......pikkukakkonen haaveissa
kendra...................16/28.................yk1............esikoinen haaveissa


PLUSSANNEET

päärynärouva (yk 4)
Mandy81 (yk 1)
elviiru (yk1)
outiko (yk1)
 
Heipp vaan! En oo jaksanut kuulumisia kirjoitella, sain kun sainkin ihanaisen flunssan itselleni, petin pohjalla siis viihtynyt olen.
Sen verran kuitenkin..tätiä odottelen siis tälle päivälle..oireita ei ole oikeastaan mihinkään suuntaan..siispä katsellaan ja kuulostellaan.

Mukavaa päivää kaikille :wave:
 
wippii toivotaan että se täti edes ymmärtäisi pysyä poissa kun flunssa ei kerran ymmärtänyt. Taitaa olla liikkeellä jotain flunssaa taas kun tuntuu porukka sairastavan vähän väliä, vähän joka paikassa. Mulla on onneksi jo vähän hellittänyt flunssa ja nyt jännitän sairastuuko lapsi kunnolla kun on ollut vähän räkäinen ja yskinyt.
 
Piti ihan tulla tänne katsomaan mikä kp on itsellä menossa :eek: Ei ole vauva-asiat olleet mielessä pariin päivään. Tänään alkoi taas se mahan jomotus, ja jos se pahenee samaa tahtia kuin viimeksi niin alan toivoa että ne menkat alkaisivat, sillä silloin se kipu loppuu.

 
Hensku00.............15/28............yk 5..........esikoinen haaveissa
marleena-84.........7/28-30.......yk 5.........pikkukakkonen haaveissa
wippii....................90/28.............yk 4..........esikoinen haaveissa
mum84..................23/28-30........yk 2..........kolmas haaveissa
nöttiäinen..............21/?...............yk 1........pikkukakkonen haaveissa
piia ja jesse..........13/26-30..............yk5......pikkukakkonen haaveissa
kendra...................17/28.................yk1............esikoinen haaveissa


PLUSSANNEET

päärynärouva (yk 4)
Mandy81 (yk 1)
elviiru (yk1)
outiko (yk1)
 
Heippa!
Piia ja jesse; onpa ikävä kuulla että pikkuinen sairastaa! ootteko lääkärissä käynyt kun noin pitkään jatkunut? voimia kovasti teille sinne, toivottavasti menee pian ohi!

Marleeenaa, mun kp:t on 30, ei 90 :LOL: ..rupesin kattoon että hetkonen nyt on jotain pielessä :) ..noh, kuitenkin tätiä ei näy ei kuuluu ja dBest testillä päivällä selkee nega..ostin myös apteekin oman. Aamulla ajattelin testata ellei vuoto ala..toisaalta tekis mieli oottaa viikonlopun yli, mutta huomenna on työpaikan pikkujoulut ja haluisin olla ihan varma..tietää sitten ottaako vai ei..hmmmp. Ärsyttävää epätietoisuutta!!

Odotellaan... :wave:
 
Tulin kurkkaamaan tuolta odotuspuolelta.

Kaikille ++++++ :whistle: Varsinkin tässä vaiheessa wippiille!

Kävin toissapäivänä varhaisultrassa Mehiläisessä ja siellähän se minisydän tutisi. :) Mahtava tunne! Meidän kaveri oli jo 6,1 mm pitkä! :D

Tulkaahan vaan kaikki pikkuhiljaa tuonne odottajien puolelle!

Mandy ja nappula 6+4
 
wippiiKyllä me käytiin tossa terveyskeskuksessa ja sieltä lääkäri vaan tokas että sitten kun vetää veltoksi niin sitten takaisin.Kyllä olin äkänen.. en tiedä millä oisin lyönyt lääkäriä jos jotain oisin saanut käteeni. mutta kyllä tää tästä, hiljaa hyvä tulee!!
 
Hensku00.............16/28............yk 5..........esikoinen haaveissa
marleena-84.........8/28-30.......yk 5.........pikkukakkonen haaveissa
wippii....................31/28.............yk 4..........esikoinen haaveissa
mum84..................24/28-30........yk 2..........kolmas haaveissa
nöttiäinen..............22/?...............yk 1........pikkukakkonen haaveissa
piia ja jesse..........14/26-30..............yk5......pikkukakkonen haaveissa
kendra...................18/28.................yk1............esikoinen haaveissa


PLUSSANNEET

päärynärouva (yk 4)
Mandy81 (yk 1)
elviiru (yk1)
outiko (yk1)
 
Hensku00.............2/28............yk 6..........esikoinen haaveissa
marleena-84.........9/28-30.......yk 5.........pikkukakkonen haaveissa
wippii....................2/28.............yk 5..........esikoinen haaveissa
mum84..................25/28-30........yk 2..........kolmas haaveissa
nöttiäinen..............23/?...............yk 1........pikkukakkonen haaveissa
piia ja jesse..........15/26-30..............yk5......pikkukakkonen haaveissa
kendra...................19/28.................yk1............esikoinen haaveissa


PLUSSANNEET

päärynärouva (yk 4)
Mandy81 (yk 1)
elviiru (yk1)
outiko (yk1)



muoks...
 
Täällä sit lähti käyntiin yk6... mulla alkoi menkat kiertopäivällä 16!! :eek: Nyt siis kp 2 menossa. Ja mitkä menkat nää onkaan, ihan kauheen runsaat ja KIVULIAAT! Yöllä heräsin kauheisiin kipuihin ja vaihtamaan sidettä...en tiiä onko hakuammuntaa, mutta kun mun viime menkat oli niin kauhean niukat ja kesti vaan neljäpäivää...että jos olinkin raskaana ja ne "menkat" olikin alkuraskauden vuotoja, ja tää on nyt sitten keskenmeno?!? En tiiä, en ymmärrä. Mut taas siis uusi kierros menossa. Tai sitten tää merkkaa sitä että mulla vihdoin alkaa normalisoitumaan kierrot ja menkat, kun ennen pillereiden syöntiä mulla oli runsaat menkat. Mutta tälläistä täällä, saamapahan ainakin joulupöydässä maistella punaviiniä, jos jotain hyvää tästä hakee.

Wippiille plussa onnea, pidetään peukkuja!!b :) d
 

Yhteistyössä