keski-suomen kuumeilijat!

soikku-83
elviiru....................30/33............yk 1.........esikoinen haaveissa
Hensku00.............27/28............yk 4..........esikoinen haaveissa
marleena-84.........17/28-30.......yk 4.........pikkukakkonen haaveissa
wippii....................14/28.............yk 4..........esikoinen haaveissa
mum84..................7/28-30........yk 2..........kolmas haaveissa
nöttiäinen..............5/?...............yk 1..........pikkukakkonen haaveissa
piia ja jesse..........23/?..............yk3...........pikkukakkonen haaveissa



PLUSSANNEET

päärynärouva (yk 4)
Mandy81 (yk 1)
 
Hitsi kirjotin pitkät litanjat ja sit tää hävitti tekstin kesken kaiken |O

Täällä siis vaan ootellaan. Ja odottelenkin vielä muutaman päivän ennen kuin edes harkitsen testaamista, koska viime kierto venähti yli 40 päivän. Vaikka kaiken järjen mukaan menkkojen pitäs tulla ihan just, koska syön teroluteja. Ja tosiaan viimesen teron jälkeen menkkojen pitäs alkaa 3-4 päivässä....mut tosin söin teroja viimekin kierrossa ja silti venähti kierto niin pitkäks. Mut sit aiemmat taas olleet sen 28 päivää. Hirveesti en kyllä uskalla toivoa raskautumista, kun terot saattavat sitä haitata, mut enskierto onkin sit teroton kierto. Tietenkin parempi jos sitä seuraavaa kiertoa ei tulis, vaan tulis se plussa, mut ehkä mun ei tosiaan kannata kauheesti toivoa :/

Mitäs teidän muiden päivään? :wave:

 
Ai sulla on kans Hensku00 terot käytössä.. Mulle vaihdettiin vähän vahvempi versio.. Provera. Edellisellä kierrolla kerkesin syömään 5tbl niin alko menkat. nyt jo sain syötyä kaikki 10 ja ei menkoista tietoakaan!! saas nyt nähdä joko kierto ois ton 28(sunnuntaina siis testipäivä jos ei menkkoja) tai sit ois tosiaan pikkukakkonen mahassa=)täytynee toivoo et viimeinen vaihtoehto. =)
 
piia ja jesse pidän peukkuja sulle että olis se pikkukakkonen sulla
masussa kasvamassa!! b :) d :D tosiaan teroja oon tän syksyn syönyt.... tässä just aattelin että jos ne menkat sieltä suunnilleen ajallaan tulis, niin voisin koittaa varata gynelle aikaa jo joulukuuksi, niin pääsis sinne tarkistuttaan et onko kaikki ok. Viimeks se sanoi että mulla saattaa olla se munasarjojen monirakkula tauti, mikä PCO onkaan...Niin että pitäs sitten varmaan ultrata ne munasarjat....sano se gyne että kannattaa ultrata jos ei kierrot tasaannu... Nyt jo vuoden olleet pillereiden lopettamisen jälkeen kierrot ihan hitsin sekasin, vähän alkaa jo kypsyä näihin kiertoihin. :/
 
soikku-83
elviiru....................31/33............yk 1.........esikoinen haaveissa
Hensku00.............28/28............yk 4..........esikoinen haaveissa
marleena-84.........18/28-30.......yk 4.........pikkukakkonen haaveissa
wippii....................15/28.............yk 4..........esikoinen haaveissa
mum84..................8/28-30........yk 2..........kolmas haaveissa
nöttiäinen..............6/?...............yk 1..........pikkukakkonen haaveissa
piia ja jesse..........24/?..............yk3...........pikkukakkonen haaveissa



PLUSSANNEET

päärynärouva (yk 4)
Mandy81 (yk 1)
 
Heip kaikille!
Tervetuloa Piia ja Jesse :)
Täällä ovis näillä näppäimillä..maha ollut eilen ja tänään tosi kipee, vähän niinkun menkkojen aikaan..tulkitsin kivut oviskivuiksi, onko muilla? ihan uus juttu meikäläiselle..viime kierrossa ehkä vähän saman tapaista juilimista, mutta ei näin voimakasta..Ja tietty hyödyntämiset ollut päällä..tänään tais tosin miehellä olla suorituspaineita, kun ei loppuun asti kyennyt :p raukka-parka tietty harmissaan..noh,jos huomenna uudestaan :) ..
Voi että hensku, jännään sun puolesta ja toivon, niin kovasti toivon että saatais paljon plussia tänne :heart: .
Voisko joku tälle lahopäälle selventää mitä nuo terot ja clomit ovat..aukko sivistyksessä mulla :hug: .

Valtava nälkä..siis syömään! :wave:
 
Huoh, täällä siis kp1, ja yrityskerta 5 :( Vähän nyt uskon puutetta mun raskautumiseen. Toisaalta hyvä että menkat tuli ajallaan eikä venynyt kierto niin kuin viimeks. Nyt vois sitten koittaa varailla gynelle aikaa...jospa täs ekaks soittais terveyskeskukseen niistä labroista, jotka multa pari viikkoa sitten otettiin, että onko ne ok, jos vastaukset ovat jo tulleet. Siis hormonikokeita ottivat multa, näkee sitten onko niisä jotain häikkää mikä vois raskautumista häiritä.

wippii terot, eli terolutit on hormonilääke, mun tapauksessa mä käytin niitä pitkiä kiertoja tasaamaan, eli tuovat siis kuukautiset ajallaan :) Myöskin teroja käytetään raskautumista auttamaan silleen että kuuri aloitetaan oviksen jälkeen. Clomit taas on kans joku hormonilääke, mutta niistä mä en tiedä kauheesti, kun en oo käyttänyt, mutta oon käsittänyt niin että clomit(clomifen) kypsyttää munasolua. Clomeja siis kait käytetään jos on oviksessa jotain häikkää, tai jotain muuta joka vaikeuttaa raskautumista.

Mutta joo, kyllä mä vahvasti epäilen että mullakin saattas olla käyttöä noille clomeille.... Nää kierrot ollet jo kuitenkin vuoden verran sekasin :( Mut ei auta muuta kuin odotaa ja toivoa, kait se plussa meillekin joskus eksyy!!

Mitäs teille muille? :wave:
 
wipii.. terot on terolutteja.. keltarauhashormoonia mikä saa kuukautisvuodon tulemaan.. clomit on clomifenia ja saa aikaan ovulaation.. tai ei siis ovulaatiota vaan kasvattaa munarakkuloita ja sitä kauttaa avittaa oviksessa. olipas selitys :LOL:
 
soikku-83
elviiru....................32/33............yk 1.........esikoinen haaveissa
Hensku00.............1/28............yk 5..........esikoinen haaveissa
marleena-84.........19/28-30.......yk 4.........pikkukakkonen haaveissa
wippii....................16/28.............yk 4..........esikoinen haaveissa
mum84..................9/28-30........yk 2..........kolmas haaveissa
nöttiäinen..............7/?...............yk 1..........pikkukakkonen haaveissa
piia ja jesse..........25/?..............yk3...........pikkukakkonen haaveissa



PLUSSANNEET

päärynärouva (yk 4)
Mandy81 (yk 1)
 
henskulle :hug: meillä yritettiin esikoista 7kk. Kaverini yritti neljättä lastaan 6kk. Kyllä se joskus kestää ja sitä kerkeää miettiä vaikka mitä, mutta kyllä se pitkä yritys ja odotus usein palkitaan :heart:

Mulla pitäs hedelmällisen jakson alkaa lauantaina ja ovis olis sitten luultavasti 4. päivä.
 
Kiitos selvennyksistä :D jotain tuon suuntaista arvelinkin niiden olevan.
Henskulle :hug: iso sellainen..mutta hyvä että jotain positiivistakin löytyy!
Kovasti väsyttää täällä suunnalla..vois kohta kömpiä nukkumaan |O hyvää yötä kaikille ja kauniita unia!
 
Kopion tän suoraan tuolta toisesta pinosta, laitetaas kuulumiset tännekin. =)


:hug: tädin saavuttamille ja :flower: ja tarrasukkia ja vauvaliimaa roimasti mukaan plussan saaneille. :heart: Voi kumpa sitä itsekin jo .... :whistle:

Oma (.)
Täti karkotettu :kieh: ja saapi pysyä minun (ja miehenkin) puolesta poissa seuraavat 9 kk. :D
Välillä on kovin toivoton olo, että kannattaako tässä edes yrittää mitään ku kaikki hyvä kuitenkin viedään pois (lähinnä mieltä painaa edelleen tuo 6 vkoa sitten koettu keskeytys) ja sekin, että meillä raskautuminen on aina vienyt aikaa että se ja sama mitä sitä yrittää että plussaa voi alkaa odotella vasta puolen vuoden yrittämisen jälkeen. Plääh, vähän mieli maassa... :ashamed:

Mutta jospa se tästä. Tässä kierrossa kuitenkin käytössä (ekaa kertaa elämässäni) ovistikut (ma alan tikuttaa :D ), foolihappo + muut vitamiinit, greippimehu ja kylmäpuristettu vehnänalkioöljy. Ei se mitään ota jos ei annakkaan. :D
Toisaalta toivon liikaakin, toisaalta tiedän että ei se plussa meille vielä tule.

Mutta ei auta, pvä kerrallaan. :)
 
Moi kaikille :) Olisi hienoa, jos minäkin voisin liittyä mukaan. Esikoista odotellaan ja ensimmäinen kierto ilman ehkäisyä menossa. Kp 27/28-30.

Jyväskylässä asustellaan ja oon aika uusi KaksPlussan sivuilla, joten vielä pitää vähän opetella tätä.
 
soikku-83
elviiru....................33/33............yk 1.........esikoinen haaveissa
Hensku00.............2/28............yk 5..........esikoinen haaveissa
marleena-84.........20/28-30.......yk 4.........pikkukakkonen haaveissa
wippii....................17/28.............yk 4..........esikoinen haaveissa
mum84..................10/28-30........yk 2..........kolmas haaveissa
nöttiäinen..............8/?...............yk 1..........pikkukakkonen haaveissa
piia ja jesse..........26/?..............yk3...........pikkukakkonen haaveissa
outiko...................28/28-30.......yk1...........esikoinen haaveissa


PLUSSANNEET

päärynärouva (yk 4)
Mandy81 (yk 1)
 
kiitos kaikille lohdutuksista! :hug: Nyt alkaa jo helpottamaan. Gynelle koitin varailla aikaa, mutta joulukuulle ei enää saanut, ja uusia aikoja kyseinen lääkäri ei ollut vielä antanut, joten täytyy soitella sinne myöhemmin uudestaan ja koittaa saada aikaa tammikuulle. Tk-lääkäri soittaakin mulle tänään niistä labrakokeista, selviää sit sekin että onko ne ok.

Mut eiköhän tää tästä! Ankeen näköstä vaan tuolla ulkona, toivottavasti ei sula kaikki lumet pois. sais vaan tulla lisää lunta!!:)

outiko tervetuloa mukaan porukkaan!! :wave:
 
Ihan ihmeellistä että mihin tää 10 päivää on hurahtanut, aika on mennyt niin nopeasti. Aika tasapaksua tällä vauvantekorintamalla siis nyt, mitä nyt tietty makuuhuoneessa vilkasta :whistle:

Mut nyt pitää alkaa leipomaan esikoisen kanssa pipareita, odottaa tossa essu päällä :heart:
Kuopus oli meinannut hoidossa tukehtua lihapullaan, hoitotädin mies oli sitten pelastanut pikkuisen ja viipukka olikin kiivennyt itse tämän jälkeen syöttötuoliin ja jatkanut syömistä hyvällä ruokahalulla :eek:
Esikoinen näköjään paketoi tuossa lankarullan ja mustekynän ja nyt on teippiä joka paikassa. Niin ja outikolle tervetuloa.
 
hoh hoijaa.. täällä siis kp1 tänään. eli yk5 lähti nyt. jospa tuo kierto olisi tässäkin kierrossa tuon 26-30. voi että kuinka kiukututtaa :kieh: tekis mieli syyttää jotain mutta ketäpä tässäkään syyttelemään :ashamed: mites muiden viikonloppu?? :)
 
Heippa kaikille!
Täällä lähti kp 34/33 käyntiin.. Oudot mahatuntemukset jatkuvat. Nyt parin päivän aikana on tuntunut vihlontaa alamahan/alapään tuntumassa. Toissa-aamuna tuli ihan kauhea olo aamukahvin jälkeen. Huimas ja oksetti... Viime yönä heräsin oksettavaan oloon. Tiedä sitten johtuiko jostain mitä olin syönyt.. En vielä uskalla testata, aattelin odottaa maanantaihin. Voi kyllä olla että täti tulee ennen sitä... Huhhuh, on tää jännää!!!
Mukavaa viikonloppua kaikille! :xmas:
 
soikku-83
elviiru....................34/33............yk 1.........esikoinen haaveissa
Hensku00.............3/28............yk 5..........esikoinen haaveissa
marleena-84.........21/28-30.......yk 4.........pikkukakkonen haaveissa
wippii....................18/28.............yk 4..........esikoinen haaveissa
mum84..................11/28-30........yk 2..........kolmas haaveissa
nöttiäinen..............9/?...............yk 1..........pikkukakkonen haaveissa
piia ja jesse..........1/26-30..............yk5...........pikkukakkonen haaveissa
outiko...................29/28-30.......yk1...........esikoinen haaveissa


PLUSSANNEET

päärynärouva (yk 4)
Mandy81 (yk 1)
 
piia ja jesse :hug: seuraavasta kierrosta sitten! Ei varmaan nyt paljon lohduta mutta toivotaan että se olo siitä helpottaa. Tuttu tunne kun tekisi mieli syyttää jotain, mutta ei oikein itsekään tiedä ketä. Kiukuttaa vaan niin perusteellisesti aina kun menkat alkaa.

elviiru täällä on kaikki sormet ja varpaatkin ristissä ja samalla koitan pitää peukkuja pystyssä sulle että sut saadaan tuohon meidän plussa listaan!

Tänne ei mitään ihmeitä, ei tuntemuksia suuntaan eikä toiseen. Pitäisi alkaa pikku hiljaa valmistelemaan joulua ja koittaa etsiä jostain vielä lisää koristeita. Koristeet laitetaan sitten jossain vaiheessa porukalla. Mulla on sellainen joulukaleteri miehelle ja likalle jossa herkkuja, pieniä paketteja ja tehtäviä (mm. koristelu, pipareiden leipominen ja joulukorttien vieti). Toimii hienosti itsellekin muistilistana että tulee tehtyä kaikki ajoissa. Pitää vaan muistaa huolehtia että on aina kaikki tarvikkeet ajoissa tehtäväpäiville. Mun piti lähteä tänään joulumyyjäisiin mutta pirskatti kun nukahin sohvalle kun likka oli päikkäreillä... Käytiin viemässä mies töihin että meille jää auto ja mies jää töistä suoraan pikkujouluihin. Herättiin niin että oltas ehditty just ja just kattoo kun porukka pakkaa jo kamoja ja hätäsimmät myyjät on jo lähteneet. EN sit viittinyt lähteä ollenkaan. Piti tulla nyt sit netistä kattelemaan joulujuttuja. Harkitsin jo että lähtisinkö Jyväskylään ostoksille, mutta ei oikeen hyvita... Säästyypähän nekin vähät rahat.
 
Mun tekis jo niin kauheesti mieli testata, mutta ajattelin odottaa vielä maanantaihin. Kaikenlaisia tuntemuksia ollut jo jonkun aikaa. Ihmeellistä alavatsan vihlontaa ja rinnat on turvoksissa ja kipeet. En kyllä uskalla edes toivoa, että näin pian olisi onnistanut. Tänään ois työpaikan pikkujoulut ja mietiskelin, että uskaltaiskohan sitä kuitenkin muutaman siiderin vielä ottaa..
 


soikku-83
elviiru....................35/33............yk 1.........esikoinen haaveissa
Hensku00.............4/28............yk 5..........esikoinen haaveissa
marleena-84.........22/28-30.......yk 4.........pikkukakkonen haaveissa
wippii....................19/28.............yk 4..........esikoinen haaveissa
mum84..................12/28-30........yk 2..........kolmas haaveissa
nöttiäinen..............10/?...............yk 1..........pikkukakkonen haaveissa
piia ja jesse..........2/26-30..............yk5...........pikkukakkonen haaveissa
outiko...................30/28-30.......yk1...........esikoinen haaveissa


PLUSSANNEET

päärynärouva (yk 4)
Mandy81 (yk 1)

 

Yhteistyössä