keski-suomen kuumeilijat!

Voihan kettu. Kunnan vesisäiliössä on lillunut jotain rottia, joten täällä ei saa nyt juoda vettä, kunnan sivujen mukaan ei edes keitettynä. Onneksi isällä on oma kaivo josta voidaan hakea vettä. Kaikki pullovedet on varmaan jo kaupasta hävinneet. Eilen illalla tuli tieto ja tietenkin oltiin lasten hampaat jo sillä vedellä pesty. Meillä ei vielä ole mitään oireita, en ole ikinö suostunut juomaan kunnan vettä, koska kotona asuessani sain niin hyvää vettä omasta kaivosta joka ei maistunut millekkään, ja tää kunnan vesi maistuu kauheelle. Nyt kun ollaan omassa talossa kolmisen vuotta asuttu niin koko aika juotu vissyä ym. Kaverin pojalla 6kk on nyt kunnon kuume ja mahatauti, myös heidän lemmikkieläimet ovat sairastuneet. AAAAAARGH!
 


soikku-83
elviiru....................27/33............yk 1.........esikoinen haaveissa
Mandy81...............27/28............yk 1..........esikoinen haaveissa
Hensku00.............24/28............yk 4..........esikoinen haaveissa
marleena-84.........14/28-30.......yk 4.........pikkukakkonen haaveissa
wippii....................11/28.............yk 4..........esikoinen haaveissa
mum84..................4/28-30........yk 2..........kolmas haaveissa
nöttiäinen..............2/?...............yk 1..........pikkukakkonen haaveissa


PLUSSANNEET

päärynärouva
 
mum84: Toivottavasti teidän tytöt ei saa mitään vatsatautia tms. tuon hampaidenpesun vuoksi. Ja tsemppiä, kyllä ne kp:t sieltä lisääntyy. :)

Pikkujoulut ohi. Olin suht rauhassa. Join muutaman oluen, terästetyn glögin ja lasin viiniä ruoalla. Pikkuhiprakan sain aikaiseksi, mutta vatsaan sattui niin päätin lopettaa tissuttelun. Ihme juttu. Ja ärsyttääkin. Mä niin tiedän (tai luulen tietäväni), että mun menkat alkaa maanantaina. Noh, odotellaan.

Mikäs fiilikset Henskulla on?
 
Mandy, äläs nyt, ei sitä koskaan tiedä. Tiedän miten piiiiinallista se parin viimeisen päivän odottelu on. Tavallaan oli helpotus että ne menkat mulla alkoi, saipahan jonkun ratkaisun ja tiedon ja loppu jännitys, vaikka mielummin mä nyt olisin raskaana kun vehtaisin noitten tamppoonien kanssa :kieh:
 
Niin. Vaikeita on nämä viimeiset päivät. Oishan mulla tuolla kaapissa testejä, jotka vois näyttää tuloksen jo 4 pv ennen kuukautisia. Mutta.. Odotellaan. Mä vaan oon sellanen, että luen kaikkia palstoja ja tutkin oireita ja meen melkein sekaisin. =) Toi kohdunnapukka on nyt varmaan se mielenkiintoisin tutkinnankohde. Mutta sekin kokemuksien perustella voi käyttäytyä niin eritavalla eri ihmisillä. Nyt alan siivoamaan ja yritän olla ajattelematta. Laitan James Bluntin soimaan ja nautin krapulattomasta olosta. :)

Plussatuulia elviirulle, ja Henksullekin pian! +++++++++++++++ :whistle:
 
Moikka kaikille! :) Täällä odotellaan menkkoja alkaviksi, tuskin plussaa tulee tässä kierrossa :/ vatsaa nipistelee ja jomottaa kyllä silleen jännästi, mut niin se oli viime kierrossakin, ja ne menkat sieltä tulivat, vaikkakin kaks viikkoo myöhässä. Mandy81 mä oon kans sellanen, että kuulostelen kaikkia oireita, et "onkohan tää tai tää nyt merkki raskaudesta" :) sitä vaan väkisin on niin herkkä, et kaikkista kehon tuntemuksista miettii että voiskohan tää johtua raskaudesta :D Mut toivotaan Mandy81 että sulla ei ne menkat alkaiskaan vaan saisit plussan!! :) Ja tietysti toivotaan sitä kaikille muillekkin!! :) Ja itselle myöskin, tuntuu vaan että ei uskalla pitää toiveita kauhean korkealla....

Tänään kävin shoppaamassa miehelle vielä parit joululahjat, mulla on ihan hirvee hinku ostella hälle kaikkea :D Sit ostin joulukuuseen jalan ja valot, ihana joulunodotus fiilis alkaa mulla oleen :xmas: Mites teillä muilla, joko on joulufiilistä? :xmas:

Mukavaa viikonloppua kaikille!! :)
 
Me ostettiin äsken sellaiset roikkuvat räystäs-jouluvalot. Tuli oikein mukavan näköinen sisäänkäynti kotiin, kun on vähän valoa. Joululahjoja oon muutamia ostanu, lähinnä kummilapsille. Kyllä muillekin oon jo miettinyt mitä hankitaan, mutta lahjat on vielä kaupassa. :)

Hensku00 Joo, tää tämmönen vouhkaaminen on rasittavaa. Joku kirjoitti jossain tuolla keskuselupalstalla, että miksei vois vaikka syttyä punainen lamppu otsaa, kun hedelmöitys on onnistunut. :) Oon ihan samaa mieltä! Ärsyttää tämmönen arpominen, kun ei vaan osaa elää ajattelematta. Mä en ymmärrä kuinka jotkut vaan pystyy ajatella, että tulee jos on tullakseen. Ei käy mulle. Voi olla, että en malta olla testaamatta huomenna. Sehän on jo sit kp 28/28. Eiköhän silloin jo aika luotettavat tuloksen saa - varsinkin kun on herkkä testi.

Jeps! Mukavaa lauantain jatkoa! Ja eiköhän palata huomenna. :)
 
Heippa kaikille!

Mulla on jo pari viikkoa ollut omituisia tuntemuksia mahassa ja nyt on sellanen tunne että se himpskutin täti tulee varmasti kylään!!! Rinnoissa ei mitään tuntemuksia, eli olen varma etten oo raskaana... Mutta katsotaan kuin käy..

Mandy: sinullakin alkaa olla kierto lopuillaan. Pidän hurrrrjasti peukkuja plussan puolesta! =)
 
Tein puoli tuntia sitten Clear Bluen digitaalisen raskaustestin. Siinä lukee edelleenkin: RASKAANA! En pysty uskomaan. En mitenkään päin. Oon koko tän puolituntisen miettinyt, että voikohan se näyttää noin päin väärin... Mutta ei kait se näytä positiivista tulosta, jos ei oo raskaana. Ollaan miehen kans ihan sekaisin. Ja hymyilyttää! :D Nyt pitää vaan toivoa, että kaikki menee hyvin.

Plussatuulia elviirulle ja muille myös sen jälkeen! +++++++ :whistle:

Mä nyt jään vielä ihmettelemään tätä tulosta.. Ihan hassua. =)
 


soikku-83
elviiru....................28/33............yk 1.........esikoinen haaveissa
Hensku00.............25/28............yk 4..........esikoinen haaveissa
marleena-84.........15/28-30.......yk 4.........pikkukakkonen haaveissa
wippii....................12/28.............yk 4..........esikoinen haaveissa
mum84..................5/28-30........yk 2..........kolmas haaveissa
nöttiäinen..............3/?...............yk 1..........pikkukakkonen haaveissa


PLUSSANNEET

päärynärouva (yk 4)
Mandy81 (yk 1)
 
Ihana aloitus tälle päivälle kun täältä saa lukea plussa uutisen! Onnea Mandy! :flower: Pidetään peukut nyt pystyssä sulle.

Oletteko miettineet että moni meistä ei kerro läheisilleen plussa uutisia ennen kuin vasta sitten kun ne kriittisimmät kolme kuukautta on kuluneet... Mutta sen sijaan kerromme tänne "vieraille" ihmisille lähes välittömästi kun testi näyttää tuloksen... Tuntuu toisaalta hassulta, mutta toisaalta plussa on niin iso asia että sitä haluaisi huutaa koko maailmalle, mutta ei aina oikein uskalla kun pelkää jonkin menevän pieleen. On tämä nykyaika ihanaa kun saa verkossa jutella sellaisiakin asioita joita ei pysty livenä juttelemaan kenellekään (jossain ketjussa kirjoitinkin että kokeilkaapas jokus vaikka töissä kahvipöydässä aloittaa keskustelu sanoilla: "Bongasin ovislimat ja on vähän sen suuntaisia tuntemuksiakin tässä nyt ollut, että kyllä meillä tänään peitot heiluu" tai "Voi, hemmetti, mulla alkoi öljyn vaihto viikko, taas pitää odottaa että vuoto loppuu ja pääsee uudestaan yrittämään tästä kierrosta")

Täällä vietetään tätä hiljaisempaa vaihetta kirjoittelussa. Ovis taitaisi olla aika käsillä, ainakin on ollut nippailuja ja limoja... Loppu kierrosta varmaan kun alkaa taas piina viikko aktivoidun kirjoittamaan enemmän taas.

Nyt ei muuta kuin plussatuulia meille lopuillekin että saadaan Järkättyä tän pinon treffit tuonne synnytys sairaalalle ensi vuonna... :D
 
Paljon onnea mandy!!! :heart:

Meillä keskusteltiin tänään miehen kanssa aiheesta että kun minä en haluaisi loppuvuodesta syntyvää lasta, ja ehdotin että pitäisikö pitää taukoa jos ei seuraavasta kierrosta tärppää. No mies siitä otti herneet nokkaansa pahemman kerran ja se ei hänelle käy. Juu....ymmärrän että sen vauvakuume on tasoa omani x 1000. Eli luultavasti meille käy sitten juuri niin kuin en haluaisi eli meillä tärppää kuitenkin niin että sieltä tulee joku jouluvauva, pahin olisi ihan joulukuun alussa :kieh: No juu, eihän se syntymäaika ole se tärkein mutta se menisi sen lapsen koulua ja meidän töitä ajatellen kyllä ihan huonoimpaan mahdolliseen saumaan. En voi kuvitella itseäni myymässä raketteja ja samalla imettämässä vauvaa.

Marleena, kyllä olen miettinyt samaa. Mekään ei kerrota vauvauutisia ikinä heti, vaan juuri sen 3kk kuluttua. Minulla on ekan jälkeen kallistunut kohtu tosi paljon taaksepäin joten uutinen on helppo salata jopa pidempään ja niin me ajateltiin nyt tehdä sitten kun tärppää :)
 
uutisia Mandy81! Onnea oikein paljon :flower: ! Eiköhän me muutkin perässä tulla :) .
Ja ihanaa kun tulee lunta..kumpa pysyis jouluun asti, valkoinen joulu olis parasta.
Täällä ovis lähestyy, toivottavasti :D ..oireita ei vielä oo, mutta jos tiistaina aloittais touhuilun..

 
Hurjasti onnea Mandy81!!! :flower: :heart: :flower:

Täällä koopeet lähenee loppuaan, koskahan sitä uskaltais testailla, kun viime kierto venähti...hmm..kait sitä vois viikonloppuna testailla jos ei menkat sitä ennen ala.

Tuli mieleen, että onkos kukaan kiinnostunut tuota listaa päivittelemään, nyt kun Mandy on siirtynyt odottajien puolelle? :attn:
 
Minäkin mietin että kukahan alkas päivitellä, kannattaa varmaan alkaa päivittämään kun noi päivittäjät tuntuu siirtyvän aika hätäseen tonne odotus puolelle :LOL: Hyvä enne!

Mutta mä en osaa noita kuvia lisäillä, että se siitä mun päivityksestä. Mä kyllä varmaan roikun täällä puolella aika kauan vielä, jotenkin sellanen tunne, että ei voi käydä tää lapsenteko niin helpolla mitä viimeksi :D

Niin, ja toivotaan vaan henskullekin ++++++++++
 
soikku-83
elviiru....................29/33............yk 1.........esikoinen haaveissa
Hensku00.............26/28............yk 4..........esikoinen haaveissa
marleena-84.........16/28-30.......yk 4.........pikkukakkonen haaveissa
wippii....................13/28.............yk 4..........esikoinen haaveissa
mum84..................6/28-30........yk 2..........kolmas haaveissa
nöttiäinen..............4/?...............yk 1..........pikkukakkonen haaveissa


PLUSSANNEET

päärynärouva (yk 4)
Mandy81 (yk 1)
 
Hahaa, kuvan lisääminen olikin yllättävän helppoa... Hankalinta oli löytää se kuva jonka haluaa laittaa... ;) Kokeilin josko tuo listan päivittäminen toisi nyt onnea minullekin kun kerta kaikki jotka listaa ovat päivittäneet ovat plussanneet samassa kierrossa. En kyllä lupaa mitään aktiivisuutta listan päivittämiseen, mutta josko nyt edes silloin tällöin saisi aikaiseksi.
 
Heips! Tulin kurkkaamaan teitä ja katsomaan onko tänne tullut uutisia.

elviirua ja Henskua veisin jo kovasti tuonne odottajien puolelle. =) Mä oon siellä ryhmissä: Jyväskylän odottajat ja äidit vol.2 ja Melkein kolmikymppiset odottajat.

Plussapuhureita! +++++++++ :whistle:
 
piia ja jesse tervetuloa mukaan porukkaan! :wave: ja niin, yk on tosiaan yrityskierto :)

Kiitos marleena-84 päivittelystä! :)

Mandy81 kyllä mä niin kovasti haluaisin jo sinne odottajien puolelle!!! En vaan kauheesti usko raskautumiseeni tässä kierrossa, vaikka toiveita tietenkin on kovasti. seuraavat päivät kuitenkin näyttää, kuhan vaan ei kierto pitkity, vaan tulis sitten joko se plussa tai menkat.Ja voih, kunpa vaan saisin sen plussan....toivon niin :'(
 

Yhteistyössä