keski-suomen kuumeilijat!

Heippa kaikille!

En malttanut enää odottaa ja tein testin. En voinut uskoa silmiäni kun kaksi viivaa pärähti "ruutuun"!!! En sitten kuvitellut oireita vaikka aloin jo epäilemään. Mahanippailut ja oksettava olo johtuikin aivan muusta kuin mielikuvituksesta! =) =)

Nyt vaan täytyy toivoa että kaikki menee hyvin!

Puhallan teille kaikille plussatuulta!!

 
Onnea Outiko ja elviiru!!!! :flower:
Ihmeen nopeesti jengi täältä poistuu, oon kyllä kade. :ashamed:

Mä täällä kuumeilen kuitenkin vielä ens kesänäkin.... :(

Mutta ihanaa kuitenkin että joillakin nappaa. :heart: Tarrasukkia mukaan roppakaupalla! =)
 
Onnea paljon outikolle ja elviirulle, mahtavia uutisia :heart: !! Toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun saakka. Mahtavan joululahjan saitte!

Nöttiäinen, mä oon sun kanssa täällä vielä kesälläkin :) pöpistään sit keskenään :).
Ei vaan kyllä täältä vielä tullaan ja plussataan koko porukka, uskokaa minua :) .

Kyllä toi bb on jännä..toivottavasti Anniina voittaa!
 
Hensku00.............5/28............yk 5..........esikoinen haaveissa
marleena-84.........23/28-30.......yk 4.........pikkukakkonen haaveissa
wippii....................20/28.............yk 4..........esikoinen haaveissa
mum84..................13/28-30........yk 2..........kolmas haaveissa
nöttiäinen..............11/?...............yk 1..........pikkukakkonen haaveissa
piia ja jesse..........3/26-30..............yk5...........pikkukakkonen haaveissa



PLUSSANNEET

päärynärouva (yk 4)
Mandy81 (yk 1)
elviiru (yk1)
outiko (yk1)
 
Onnea elviiru ja outiko! :heart: tarrasukkia matkaan!!

Tosi nopeaan täällä kyllä porukka plussaa, ja oon kieltämättä kyllä vähän kade :ashamed: Nöttiäinen ja wippii kyllä te plussaatte aivan varmasti, voi olla että se olen minä joka täällä oon yksinäni kesällä! Ei, kyllä munkin täytyy plussata, pakko!! =) Pikkasen vaan pelkään että tässä voi mennä aikaa :/ mut katotaan nyt, oikeastaan tää kierto on eka kierto missä mun on ees mahollista raskautua, kun aiemmissa kierroissa söin teroja. Jospa siis tää ois tärppi kierto :) Mut nyt plussataan kaikki joulukuulla!! :xmas: Plussa-aalto tähän pinoon!! :D
 
Onnea plussanneille! :heart:

Minullakin on hyviä uutisia, joita en valitettavasti kerro koska en halua ruotia täällä elämästäni muuta kuin näitä vauvajuttuja. Mutta pointti on kuitenkin nyt se, että kolmen vuoden piina on tänään päättynyt, ja saimme hyviä uutisia, ja voin alkaa keskittyä ensinnäkin ihan elämään ja sitten myös tähän vauva juttuun :D

Bongasin tänään kirkasta limaa, mutta oviskipuja ei vielä kuulu, niitä odottelen alkavaksi parin päivän päästä.
 
Hensku00.............6/28............yk 5..........esikoinen haaveissa
marleena-84.........24/28-30.......yk 4.........pikkukakkonen haaveissa
wippii....................21/28.............yk 4..........esikoinen haaveissa
mum84..................14/28-30........yk 2..........kolmas haaveissa
nöttiäinen..............12/?...............yk 1..........pikkukakkonen haaveissa
piia ja jesse..........4/26-30..............yk5...........pikkukakkonen haaveissa



PLUSSANNEET

päärynärouva (yk 4)
Mandy81 (yk 1)
elviiru (yk1)
outiko (yk1)
 
Heips!! :wave:

Minä liittyisin tänne mukaan myös! Eka yrityskierto menossa ja kp on nyt 8/28(?). Jännää ja uutta tää kaikki vielä on. Ei malta oottaa että pääsee tositoimeen.. ensiviikolla kaipa se hedelmällisintä ois... ;)

Pillerit vasta siis lopetin, eka pilleritön kierto, eikä varma kierron pituudesta. Sunnuntaina ja maanantaina oli kipuilua alavatsalla oikealla puolella, joka siirtyi jomotuksena myös selän puolelle. Muistutti melkeenpä menkkakivuilta. Oisko jotain vieroitusoireita tai merkki siitä että keho alkaa toimii?! Kertokaapas viisaammat...

Plussatuulia kaikille!!
 
Tervetuloa Kendra mukaan kuumeilemaan!! :) Noista pillereiden lopettamisesta, niin mulla oli kipuiluja alavatsalla sen jälkeen kun pillerit lopetin, että voi sullakin liittyä siihen :)

Mitäs teille kaikille muille kuuluu? Pino ollut aika hiljainen :/

Mulla oli mukava päivä tänään :) kävi mun vauvakuumeinen kaveri meillä kahvilla töiden jälkeen, oli kiva sen kaa höpötellä vauva juttuja :D
 
Kendra teretulemast :wave: kiva saada lisää porukkaa tänne!

Tänne kuuluu tällä hetkellä odottelua..sekä joulun että tädin :) ..tädin tuloon tosin on vielä viikkoo, mutta henkisesti olen siihen alkanut jo valmistautuun!
Työt pitää aika kiireisenä..jotenkin aina vaan oottaa seuraavaa vapaapäivää joka sitten menee aina hujauksessa...

Mulla kans hensku00, muutaman hyvä kaveri ketkä yrittämisestä tietää ja niillä myöskin aikalailla sama elämäntilanne, kaksi niistä tosin hetki sitten plussannut, mutta kuitenkin..kiva huomata että muutkin miettii näitä asioita yhtä paljon :D :D ..

Nyt nukkuun, huomenna aamuvuoroon |O ..palataan taas :wave:
 
Hensku00.............7/28............yk 5..........esikoinen haaveissa
marleena-84.........25/28-30.......yk 4.........pikkukakkonen haaveissa
wippii....................22/28.............yk 4..........esikoinen haaveissa
mum84..................15/28-30........yk 2..........kolmas haaveissa
nöttiäinen..............13/?...............yk 1........pikkukakkonen haaveissa
piia ja jesse..........5/26-30..............yk5......pikkukakkonen haaveissa
kendra...................9/28.................yk1............esikoinen haaveissa


PLUSSANNEET

päärynärouva (yk 4)
Mandy81 (yk 1)
elviiru (yk1)
outiko (yk1)
 
Huomenta.
Tervetuloa mukaan porukkaan kendra, monettako lasta kuumeilet? Jos haluat niin voin päivittää tuonne listaan..

Täällä vietetään piinaviikkoa ja että voikin aika tuntua pitkältä. Eilen sain postin kautta pinon herkkiä raskaustestejä. Sormet jo kovasti syyhyäisivät testaamaan, josko jollain saisin pysyttyä erossa noista testeistä vielä ainakin viikonloppuun saakka... Tiukkaa kyllä tekee.
 
Hensku00.............8/28............yk 5..........esikoinen haaveissa
marleena-84.........26/28-30.......yk 4.........pikkukakkonen haaveissa
wippii....................23/28.............yk 4..........esikoinen haaveissa
mum84..................16/28-30........yk 2..........kolmas haaveissa
nöttiäinen..............14/?...............yk 1........pikkukakkonen haaveissa
piia ja jesse..........6/26-30..............yk5......pikkukakkonen haaveissa
kendra...................10/28.................yk1............esikoinen haaveissa


PLUSSANNEET

päärynärouva (yk 4)
Mandy81 (yk 1)
elviiru (yk1)
outiko (yk1)
 
Kiitos kendra niitä täällä kyllä tarvitaankin! Jos tästä kierrosta vihdoin plussaisi niin olisi esikoisen kanssa synttärit aika lähekkäin... Ellei jopa samana päivänä, ainakin alustava LA heittäisi vain päivällä. Piti jo kokeilla toisiko tuon listan päivittäminen onnea minullekin, tässä pinossa ei meinaan tähän mennessä ole vielä kukaan päivittänyt listaa kahta kiertoa... ;)
 
Hensku00.............9/28............yk 5..........esikoinen haaveissa
marleena-84.........27/28-30.......yk 4.........pikkukakkonen haaveissa
wippii....................24/28.............yk 4..........esikoinen haaveissa
mum84..................17/28-30........yk 2..........kolmas haaveissa
nöttiäinen..............15/?...............yk 1........pikkukakkonen haaveissa
piia ja jesse..........7/26-30..............yk5......pikkukakkonen haaveissa
kendra...................11/28.................yk1............esikoinen haaveissa


PLUSSANNEET

päärynärouva (yk 4)
Mandy81 (yk 1)
elviiru (yk1)
outiko (yk1)
 

Yhteistyössä