Hakutulokset

1. N

IVF/ICSI/PAS tammi-helmimasut

Heips! Tänne kuuluu hyvää. Mä olen ollut pois töistä jo joulukuun alusta kun tuli turhan paljon ennenaikaisia supistuksia. Nyt on oon saanu olla pois töistä niin nekin on rauhoittuneet, joten nyt suht hyvävointisena täällä yritetään valmistella kotia uutta asukkia varten. Meidän Kyösti...
  2. N

Huhuu kanssasisaret! Mites teillä menee? Täällä maha kasvaa toden teolla ja alkaa melkeinpä pikku hiljaa oleen vähä tiellä. Esim. kun menee kyykkyyn jne. Muita ihania raskauteen liittyviä oireita on mm. ruuansulatuksen hitaantuminen. Miten te "taistelette" ummetusta vastaan? Mutta kaikista...
  3. N

Tervehdys pitkästä aikaa! Täälläkin syyskiireitä pukkaa. Muutettiin omakotitaloon elokuun alussa ja hommaa tuntuu riittävän. Lisäks me saadaan internetti vasta ens viikon tiistaina joten senkään takia en oo päässy tänne lukemaan ja kirjoittelemaan. Onnittelut Emilylle ultrauutisista...
  4. N

Heips kaikille! Vika lomapäivä menossa, en ookaan paljoa käyny täällä, pikaisesti välillä lukemassa teidän kuulumisia. Nuppu: Mulla on ollu viimeset 10 viikkoo kauhee nälkä 2-3 tunnin välein ja viimee yönä näin painajaisunta et kiloja oli tullu ihan liikaa, jotain 30kg...toivottavasti ei...
  5. N

Äh, toi tuli nyt tohon viimeselle sivulle... En oikein tajua miten sen sais tonne ekalle sivulle....Joku voi mielellään auttaa...
  6. N

Firefox, Nuppu ja Emily: Onnittelut teille hyvistä ultrauutisista. Täällä myös todella helpottunut ja onnellinen olo. =) Kaikki hyvin, meidän "Kyösti" oli huimat 10mm pitkä ja kaikki näytti tosi hyvältä. Istukkakin kuulemma normin kokoinen (se oli n.2mm:n kokonen piste näytöllä). Meilläkin...
  7. N

Firefox: Onko sulla kaikki hyvin? Luin vaan aikaisemmin et sulla oli ollu vuotoo ja mulle tuli niin paha olo sun puolesta. Toivottavasti kaikki hyvin. Eikös sulla oo huomenna vai ylihuomenna ultra? Zin, onnea hyvistä uutisista! Ite odottelen ekaa ultraa joka on nyt torstaina...jännittävää ja...
  8. N

Firefox ja Nuppu: Tervetuloa joukkoon! Mä oon Nuppu kans ensikertalainen joten yhtä lailla täällä mietin oireita. Mulla aina välillä nippailee mahasta, yleensä oikeelta puolelta yhdestä tietystä kohtaa. Sen lisäks on pari kertaa yöllä kylkeä kääntäessä sattunu tosi paljon keskelle mahaa...
  9. N

Tännekö saa tulla...? :wave: Eli 3. ICSI:stä plussasin, elämäni eka plussa. Lapsettomuutta 3 vuotta. Tällä hetkellä hyvin epätodellinen olo, ei uskalla vielä luottaa että kaikki menis hyvin. Mutta en tiä sit auttaako se murehtiminenkaan... Mut se ei oo niin helppoa. Mulle siirrettiin myös...
  10. N

Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

Niin, unohdin kirjoittaa et mäkin haluaisin mielelläni siirtyä plussalaisten puolelle, vaikka tää vielä tuntuukin hyvin epätodelliselta... Olen nyt lueskellut vanhoja viestejä varmaan puoli tuntia enkä oo löytäny viestiä jossa sanottais uus pino. Muistan kyllä itekin et jotkut siirtyivät toiseen...
  11. N

Voi Huurre... Mulla tulee ihan vedet silmiin kun luen sun tekstiä. Olen todella pahoillani.
  12. N

En todellakaan oo mikään ekspertti mut mietin tota testipäivien vaihtelua vaan. Et eikös silläkin oo merkitystä onko siirretty alkio 2-päiväinen vai 5-päiväinen...? Tuli vaan mieleen.
  13. N

Electra: Kiitos linkistä! Eli nyt oisin 4+4 hedelmöittymisen perusteella laskettuna. ja laskettu aika ois 11.2.2010. hih... :)
  14. N

Electra tai muut viisaammat: Mut mites mulla lasketaan kun mähän sumuttelin 4 viikkoo joten mun vikat menkat alko...just joo, en oo sit merkannu kalenteriin...hmm... Hyvä minä. Milloinhan se oli? :headwall:
  15. N

Huurre Mä sain ajan 25.6. joten aika samoissa mennään. :) Mä muistelisin et tässä alkuvaiheessa noin 15-20% menee kesken...? Mut en oo varma. Joten hyvät mahkut on! Mulla kans eka plussa koko elämäni aikana. Me oltiin/ ollaan kyllä valmiita yrittään vielä, mut toivon mukaan ei tarvi. :) Mehän...
  16. N

Kiitokset onnitteluista! Ja paljon onnea muille onnekkaille! Huurre: Mulla ihan samat fiilikset kun sulla et ei oikein uskalla luottaa että kaikki menis hyvin ja et helmikuun paikkeilla ens vuonna tulis äidiks... Jotenkin ihan epätodellinen ajatus vaikka siitä on haaveillu niin kauan. Ootko...
  17. N

).( Täällä plussattu... :) Ihan epätodellinen fiilis, mut näin se vaan on. Sopivasti tänään kun meillä on 5vuotis kihlapäivä. Elämäni ensimmäinen plussa. Vieläkin on kyllä ihan menkkafiiliksiä mut kai ne sit on jotain muuta. Luin just netistä et nyt alkio ois 1mm:n kokoinen ja sen pitäis...
  18. N

Zin ja Huurre: Suurenmoiset onnittelut, mahtavaa!!! Firefox: Mites sun loppupiinailut menee? koskas sulla testipäivä? Mulla 6.6. mut testaan kyllä huomenna kun lauantaina oon yön töissä. ).( Itellä hermot alkaa olla riekaleina. Kauheesti menkkatyylistä vihlontaa ja sellasta painetta koko...
  19. N

Heips kaikille! Pikainen oman navan tutkiskeluraportti, oisko mulla nyt sit pp10 tai jotain sinne, eli samoissa mennään Jannikan ja Firefoxin kanssa. Mulla on ollu viikonloppuna mahan juilimista, mut ikinähän ei voi tietää. MUTTA...tänään tuli kyllä niin vahvasti sellanen tunne et tää on...

Yhteistyössä