Hakutulokset

1. N

Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

Heissan! Firefox, Jannika sekä ekan viikon piinailijat: Milläs fiiliksillä ootte? Onko tuntemuksia? ON: Mulla oli munasarjat kipeenä lauantaihin asti, ja sen jälkeen en oo sit ihmeemmin mitään tuntenu. Oon kyllä ollu töissä joten ei ehdi ihan joka mahan nipsasua miettiä ja analysoida...
  2. N

Jannika Unohdin sanoa et meille sanottiin ettei seksiä saa harrastaa kuutena päivänä. tästä eteenpäin siis. Eikä saa myöskään uida. Ja se on sen takia et on tulehdusriski. Koska ollaan oltu kohdun sisällä niin se kohdun suu jää ikään kuin auki vähän siirron jäljiltä. ja et siinä kestää noin...
  3. N

Heips kaikille! :wave: Firefox ja Jannika, nyt ollaan sit piinailijoita! Mä kävin hakemassa 2 alkiota. Yks 4-soluinen ja yks 3-soluinen (?): Luulin et ne jakautuu aina pareittain...? Mut kai ne sit jossain vaiheessa voi olla 3-soluisia. Sit meillä jäi kaks 2-soluista alkiota seurantaan...
  4. N

http://dl8.glitter-graphics.net/pub/123/123918xheac5dzk4.gif[/img][/url] Mukana menossa keskiviikkona 20.5.2009: vilhelmiina72: 6.IVF punktio 5.5, siirto 8.5. pp12 onnenkukka: 1. ICSI, siirto 8.5., pp12 Kristiina76: 4.IVF, punktio 8.5 siirto 11.5, lyhyt kaava, TAYS pp9 Dream...
  5. N

Voi että kun ihanaa lukea Emilyn uutiset! Ehkä omakin toivon kipinä taas jaksaa syttyä nyt kun päästään kohta tositoimiin... ONNITTELUT Emilylle! Huurre: pidän peukkuja et mahd. moni löytää siippansa. :) (.) (viime kerralla sulut toisin päin, nyt toi alkaa näyttää enemmän...
  6. N

Heipä hei! Halauksia ja voimia kaikille neganneille. :hug: Mä oon seuraillu teidän menoa täältä takavasemmalta. Huurre Kannattaa kertoa lääkärille, minkälaiset fiilikset on ja kuinka voi henkisesti. Varmasti auttaa jutella jonkun ulkopuolisen kanssa. Ittellä ei oo noin suuria...
  7. N

Heippa kaikille! Mulla takana 2 ICSIä=2miinusta, pakkaseen ei olla koskaan saatu mitään. Nyt on kolmas ICSI suunnitteilla, sumuttelut aloittelen joskus huhtikuun alussa, vähä riippuen menkoista. Ja sit sumutellaan&hikoillaan 4viikkoo mun endon takia. Kolmas kerta toden sanoo, toivon ja uskon...
  8. N

~~~Tammikuussa 2009 IVF-ICSI-PAS~~~

Dream73: Pahoittelut täältäkin. Kun lueskelin sun suru-uutisia niin meillä näyttäis olevan aika samanlainen tarina. Just et ollaan ainoat lapsettomat kaveripiirissä. Kaksi ICSIä takana ja sitä toista viivaa, tai edes haamua en ole koskaan nähnyt. Meillä ei ole kummallakaan kerralla tullut kuin...
  9. N

Täällä hanat auki myös. Soja: Kiitos halista ja sanoistasi. Enköhän mä tästä vielä nouse kunhan on eka vähä surtu ja itketty. Sit on aika katsoa eteenpäin.
  10. N

Tällä hetkellä jaksan vain omaa napaa... Pientä tuhrua sekä juilintaa alamahassa, ihan niinku aina ennen menkkoja. Mieli ihan maassa, itkua vääntäen tarvii yrittää mennä unten maille. Onneks oon vapaalla huomenna.
  11. N

Moi! Hope: Jaksamista! Omaa napaa ja tuntemuksia, mulla pp8. Eilen aina sillon tällön pientä juilintaa vähän oikealla puolella alamahaa, aina ihan samassa kohtaa. Lisäksi mieheni kanssa tutkailtiin nännejäni ja kovasti oltiin sitä mieltä että ovat hieman "tulleet ulospäin"?? Tänä aamuna...
  12. N

Moi kaikille! Tähtisäde: Yhdyn osittain sun ajatuksiin ja tyyneyteen. Ekassa ICSI:ssä tosin olin jopa toiveikas, mutta tällä kerralla juuri tänään sanoin miehelleni että saa nähdä ehdinkö/ uskallanko olla toiveikas tällä kertaa vai alanko jo varautua miinukseen... Saa nähsä miten käy. Kai se...
  13. N

Jozefina: Älyttömän paljon onnea! Toivon mukaan saat monta muuta plussakaveria tässä lähiaikoina!
  14. N

Heipä hei! Tervetuloa uudet tulokkaat! Ja piinailijat, teitähän on ihan hurjan paljon!!! :) Toivon mukaan mäkin pääsen huomenna mukaan piinaileen. ).( Olin eilen punktiossa. Sattu enemmän kun viime kerralla ja otinkin vähä ekstramorfiinia kesken toimenpiteen kun alko sattua sen...
  15. N

Karatin: Lohduttavia sanoja on vaikea löytää, mutta tulee itsellekin kyynel silmään kun sun tekstiä lukee. On se niin väärin kun uskaltaa olla toiveikas niin sit vetästään matto jalkojen alta. Voimahali sinulle! :hug: ).( Ite olin aamulla ultrassa, 10 follia odottaa poimijaansa. =)...
  16. N

Pikaisesti ennen nukkumaanmenoa: ).( Ultrassa tänään. Oikealla puolella 8 suurinpiirtein samankokoista rakkulaa(noin 13mm) ja vasemmalla puolella muutamia pienempiä, saa nähdä ehtivätkö ne mukaan tähän touhuun. Maanantaina vielä ultra jolloin päätetään sit punktiopäivä. Luultavimminkin...
  17. N

Angela77: Onnea myös sinulle piinailuun!
  18. N

Susy: mun käsittääkseni limakalvon tulee olla ainakin 10mm jotta siihen voi munasolu kiinnittyä. Mulla oli tänään ekassa ultrassa (5.piikkipäivä) myös 9mm. Mut mä en kyllä ala ottaa mitään lisää tässä vaiheessa, vasta siirron jälkeen alan ottaa sellasia vaginaaliruiskia. (?) Taitaa olla vähä eri...

Yhteistyössä