Moikka!
Kiva kun on tullu taas uusia plussalaisia meijän pinoon!!
Koitin päivittää ton ekan sivun listaa, mutta jonkun verran jäi tietoja uupumaan... Eli vinkkaatteko jos tiedot puuttuu tms. Tai ihan vapaasti saa muutkin päivittää. Ite kun oon vähän laiska nykyään konetta käyttään! Vissiin oon saanu töissä yliannoatuksen kun on vuoden surffannu netissä joka yö
Junnulle ja Hipkukalle tuplahalaukset tuplamasuasukeista!! Vähäkö mahtavaa että teitä on täällä kaks. Huh.Vau.
Melkos alkumetreillähän tää meijän porukka menee. Ootellaan että se hermojaraastava 12 vkoa tulis täyteen ja np-ultrassa näkyis pelkkää hyvää. Ois sitten yks etappi saavutettu. Ite tässä just mietin, että kakkosta oottaessa aika menee tosi paljon nopeammin. Ikäänkuin siinä sivussa. Ekasta tuntu ikuisuudelta oottaa sitä 12 vkoa täyteen, mutta nyt hämmästyin, että reilu viikko enää! Jee!
ON: Kävin viime viikolla ekassa nauvolassa ja samoissa mennään kun ekastakin, hemppa oli 110 ja verenpaineet alhaiset. Ihmekös siis jos välillä vähän hutera ola. Laittavat sitten syömään rautaa kun ei enää okseta koko aikaa. Rauta kun saattaa lisätä pahoinvointia...
Mutta olipa siellä perinteisten tylsien jaarittelujen jälkeen yks yllärikin!! Pyysin, että koitettais kuunnella sydänääniä. Neuvolan täti ei ollu kovin innostunu kun sillon oli 10+0, mutta kuunneltiin kuiteski ja kaikkien hämmästykseks syke löyty välittömästi ja oli tosi vahva, yli 170 :heart: Mää olin NIIN onnellinen. Ekasta kuunneltiin dobblerilla vasta vissiin joskus 14 vkolla kun eivät halunneet ottaa riskiä, ettei kuulukkaan vielä...
Nyt sitten oottelen ekaa lääkäriä ja np-ultraa reilun viikon päästä. Voi meitä onnellisia kun saadaan olla raskaana!! (muistakaa nää sanat sitten kun voivotellaan isojen mahojen kans ja on kamala olla
)
Töitä ois jäljellä 13 pvää, sit 5vkoa lomaa ja sit ainakin näillä näkymin erityisäitiysvapaalle. Oisko vähä huippua!! No sen näkee sitte kuinka käy.
Ihana jos jaksoitte lukea mun lörpöttelyä. Se on niin tätä kun harvoin käy, niin juttua piisaa.
tv ja iina 10+4