Hakutulokset

1. K

**Heinäkuiset heinäkuussa**

...ainakin sen verran kun muistan. Eli keskiviikkona 1.7 oli aamulla nla jolloin terkka sanoi, että vauvan pää on kiinnittynyt ja siitä sitten lasten kanssa lähdettiin sinne kaupunkijuna-ajelulle. Yhdeltä oltiin kotona ja kahden maissa alkoi tulla suppareita 10 min välein tunti tunnilta...
  2. K

**Heinäkuiset heinäkuussa**

Onnea vauvautuneille, lueskelen paremmin läpi vielä myöhemmin. Itse pääsin synnyttämään sitä hyökyä kun ke kirjoittelin ja omana syntymäpäivänäni 2.7 klo 1.19 meille syntyi terve tyttö, 3500 g ja 48,5 cm :heart: Sairaalasta kotiuduttiin tänään. Palailen myöhemmin synnytyskertomusta...
  3. K

<3 HEINÄVAAVAT kesäkuussa <3 *poksuminen alkanut!*

LEAL (ja miksei muutkin): suosittelen lämpimästi kiipeämistä kaupunkijunan kyytiin, olin puoliltapäivin muksujen kanssa ajelulla ja se sai mun pari päivää kestäneet supparit koventumaan ja nyt läksi limatulppa irtoamaan :D Jos huomiseen mennessä ei ole alkanut tosissaan tapahtua, istun siellä...
  4. K

LEAL ja ämpee: meillä on ollut kovin samanlainen juhannus, täällä minäkin seurailin rmj-porukan kastumista ja LEALin tapaan touhuilin, että pääsisi edes synnyttämään sateisen viikonlopun ratoksi (tosin kolmesta ässästä vain siivous onnistui kun mies on lasten kanssa reissussa ja saunaa ei ole)...
  5. K

Älä murehdi, vauva kestää kyllä äidin muutamankin päivän oksentelun :hug: Itse olin esikoisesta kunnon oksennustaudissa loppuraskaudessa ja nuoremmasta kärvistelin kolme päivää sappikohtauksessa kotona ja oksensin kaiken mahdollisen. Inhottavaa tuo oksentaminen kyllä ison(kin) mahan kanssa...
  6. K

Cassylle kiitos uudesta pinosta :flower: Nyt ei erikoisempaa kirjoiteltavaa, palailen viimeistään torstaina kirjoittelemaan kuulumiset lääkärineuvolan jälkeen. Jaksuja hirmuisesti kaikille! Katja ja masukki rv 35+0 *POKS POKS POKS POKS*
  7. K

***HEINÄVAAVAT toukokuussa***

Blääh, neuvolassa taas käyty, "saan" siellä tosiaan rampata kerran viikossa mittauksilla kun rr lähtenyt nousuun. Nyt paineet oli ihan ok neuvolan mittarilla mitattuna, kotona ollut ajoittain aika korkeita arvoja, heittelee tosin todella paljon, varsinkin alapaine. Pissa oli onneksi puhdas...
  8. K

Tessak: lämpöiset onnitteluhalaukset tytön johdosta ja pikkuiselle neidille koppakaupalla voimia kasvaa. :heart: :heart: :heart: Katja ja masukki rv 34+3
  9. K

Täällä on tapahtunut taas kaikenlaista, mutta kommentoiti taitaa jäädä osaltani tällä kertaa siihen, että toivotan vain jaksuja kaikille ja voimarutistuksia lähettelen tasapuolisesti. Päänsärky on ollut muutaman päivän aivan hervoton ja siitä on joutunut kärsimään välillisesti jo mies ja...
  10. K

Unettomuutta? Täällä yksi klo 3.30 herännyt. Ei uni enää tullut ja nyt mietin tässä syntyjä syviä. Lapset on yleensä hoitaneet osan heräilyistä, tänä yönä eivät ole heränneet kertaakaan. Tasan ei käy onnen lahjat. Joskos ensi yönä sitten taas uni riittäisi. Katja ja masukki rv 31+1
  11. K

Ne on ne hormonit :D Kusettaa, väsyttää ja v****taa ja silti asiat ei oikeastaan voisi paremmin olla. Katja joka edelleen odottaa nuorimmaisensa päiväunilta heräämistä
  12. K

Mukavaa alkanutta viikkoa! Tessak: Toivottavasti siellä on paineet tasaantuneet ja kaikki kunnossa! Skorppanin vappu kuulosti oikein ihanalta, onnittelut :flower: Ja Jedvenna: ota rohkeasti asiat puheeksi neuvolassa, äidin ja vauvan hyvinvointi kulkee käsikädessä, itse olen aikanaan saanut...
  13. K

<3 HEINÄMASUT Huhtikuussa <3

Huhtikuun viimeistä viikkoa!!! Aivan mahtava viikonloppu takana, aurinkoa ja raitista ilmaa, poskipäät täynnä pisamia ja rinnus jo punainen auringosta kun istuttiin la jätskillä kaupungilla B) Neuvolalääkäreistä: täällä Porissa pitäisi olla kolme käyntiä raskauden aikana, tai näin ainakin...
  14. K

Rintapumpuista: sähkö-vai käsikäyttöinen

Heippa! Tässä suunnittelen rintapumpun hankintaa. Esikoisen aikaan oli Ainun (Mendelan) käsikäyttöinen, mutta se oli yhtä tyhjän kanssa. Nyt olen suunnitellut hankkivani Avent Isis-rintapumpun, mutta vielä on mietinnässä olisiko sähkökäyttöinen vai käsikäyttöinen parempi, tai lähinnä onko...
  15. K

Sedrik: Mulla ainakin sattuu kun vauva myllää ja potkii, en muista kahden aikaisemman liikkeiden olleen tällaisia! Vauva varmaan jotenkin vahvempi ja aktiivisempi kuin sisaruksensa ja kun näillä viikoilla vauvat on vielä niin laiheliineja niin sitten kaikki kovat osat oikein tuntuu...
  16. K

Nuutti79: Mulla on kohdunkaulakanava lähtenyt lyhenemään, mutta sitä oli kuitenkin vielä niin hyvin jäljellä, että ei mitään ehdotonta lepoa kuitenkaan määrätty. Pitkän aikaa mulla oli suppareita jo ilman mitään vaikutuksia ja kakkosta odottaessahan mulla oli niitä kanssa pitkään eivätkä tehneet...
  17. K

Nuutti79: Olen ollut saikulla jo toista kuukautta suppareiden takia, mutta nuo kävelylenkit kerran päivässä on ne mistä olen yrittänyt pitää kiinni kun enää ei tule liikuttua pitkin päivää kuten töissä tuli kun piti ravata osastoa eestaas 8 t päivässä ja työmatkat vielä päälle. Tosin tuo...
  18. K

Kuulumisia täältäkin. Aamulenkki lasten kanssa takana, pakkasin nuhanenät puoli kasilta tupliin ja tehtiin reipas kävelylenkki ihanan lämpimästä aamuauringosta nauttien. Tuli taas kivan keväinen olo :) Lapsivakuutuksista on ollut juttua. Meillä on kummallakin vanhemmalla lapsella ja myös...
  19. K

ti-aa: tervetuloa mukaan kirjoittelemaan ja onnea odotuksesta :) Missäs suunnalla asut ja minne olet menossa synnyttämään? Hih, ei ainakaan odotusaika tunnut pitkältä kun raskaus todetaan noin myöhäisessä vaiheessa :D Yhdeksän kuukauden tunteet tiivistettynä neljään! Hui! Tuuliina84: saan...
  20. K

Aurinkoista keskiviikkoa! Parin tunnin päästä suuntaan neuvolaan, mutta kirjoittelenpa ajan kuluksi jo nyt. Wiivi84llä sitä vauhtia piisaa! :) Tuuliina84:lle onnea hyvistä uutisista! Jedvennalle ison iso voimahalaus ja jaksuja. Varmasti nyt on vaikeaa, mutta tulevaisuudessa varmasti huomaat...

Yhteistyössä