Hakutulokset

1. K

Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

Tässä kuva tältä päivältä, raskausviikkoja 28+0
  2. K

** Heinämassut huhtikuussa **

Viime aikoina on tainnut olla aika hiljaista täällä heinämassujen pinossa :( Itsekin olen siirtynyt kirjoittelemaan tuonne kerhon puolelle, siellä porukka on aika aktiivista ja sitten ei tule enää tälle puolelle kopioitua samoja juttuja. Häpeäkseni myönnän, että tälle puolelle en ole...
  3. K

<3 HEINÄMASUT Tammikuussa <3

Heippa! Meikäläiseen iski sitten norovirus, mutta onneksi vain vesiripulina, ennemmin se kuin lisää oksentamista jota olen saanut harrastaa muutenkin lähes päivittäin. Veto oli illalla melkolailla pois :$ Vielä ei muu perhe ole alkanut oksentaa tai ripuloida, sitä odotellessa...
  4. K

Heinäkuun helistäjät Joulutunnelmissa <3 <3 <3

Ai joo, äitiysloma alkaa 1.6 ja kun pidän lomat ennen sitä, on töitä jäljellä enää vähän päälle neljä kuukautta. Ei sillä, että odottaisin kotiinjäämistä :D Katja
  5. K

Jousku täältä löytyy kohtalontoveri painonnousussa. Tässä, kuten kahdessa edellisessäkin raskaudessa on tullut tähän mennessä kotivaa'an mukaan 5 kiloa painoa lisää. Pahoinvointia ja oksentelua on ja napostelen usein töissä ja kotona pika-avuksi leipää kun alkaa yhtäkkiä heikottaa. Ennen...
  6. K

Sunnuntaita rapu-ja leijonavaavien äidit :-) Olen ihmetellyt kun täällä on puhuttu keskenmenounista, kummastakaan aikaisemmasta kun en ole sellaisia nähnyt. No viime yönä sitten ekaa kertaa elämässäni sellaista näin. Oli kurja uni. Yöt on muutenkin olleet ihan pirstaleisia pitkän aikaa, jos...
  7. K

Kylläpä taas on huonoja uutisia mennäviikollakin tullut heinäkuuvauvaa odottaneille :'( Iso rutistus kaikille pikkuisten enkelivauvojen äideille. Itsellä oli tänään np-ultra, mutta kävi niin kuin ajattelin, että oma arvioni lasketusta ajasta piti enemmän paikkansa kuin terkkarin kesäkuun...
  8. K

Heinäkuun 2009 Helistäjät joulukuussa

Itsenäisyyspäivän aattoa :flower: Voimahalit kaikille jotka ovat saaneet keskenmenon tai on muita murheita! (.): Maha kasvaa, en ollenkaan muista millaiset mahat oli näillä viikoilla kahdesta edellisestä, kun kuvia ei ole kuin synnäriltä juuri ennen vauvan syntymää, en ikinä halunnut...
  9. K

Heinäkuun 2009 Helistäjät marraskuussa

Huomenta kanssaodottajat :heart: Mamma muulle voimahali! Terkut täältä lumisesta Porista! Esikoinen oli kuumeessa ja flunssassa alkuviikon, joten ma ja ti oltiin kotona ja nyt on vielä pari päivää vapaata, sitten taas pe uudella innolla töihin. Mulla on ollut täällä pienimuotoista joulua...
  10. K

Tässä vielä ennen iltavuoroon raahautumista kirjoittelen pikaisesti. Kuusi päivää pitäisi taas jaksaa ilta-ja aamuvuoroja vuorotellen, miksi vapaapäivät menee niin nopeasti?!? Totesin äsken, että tästä kolmannesta taitaa tulla siivekäs versio, koska koko tämän alkuraskauden olen syönyt lähes...
  11. K

LEAL, kiva "törmätä" toiseekin porilaiseen. Mistä päin Poria olet? Itse asustelen tätä nykyä aivan keskustassa. Katja-81
  12. K

:wave: Eka neuvola oli tänään, viikkoja olisi terkan mukaan 8+2, mutta itse uskon enemmän kiertoni takia, että viikkoja olisi 7+2, ultran jälkeen vasta uskallan uskoa johonkin laskettuun aikaan. Kahdessa edellisessäkin raskaudessa on käynyt niin, että mun veikkaus on osunut oikeaan, ekassa...
  13. K

Eli olen 27-vuotias heinävauvan odottaja Porista. Miehen lisäksi perheeseen kuuluu 5/05 syntynyt tyttö ja 3/08 syntynyt poika. Synnytyspaikka tälläkin kertaa tulee olemaan SatKs. Yritystä ei vielä oikein ehtinyt ollakaan, tärppäsi heti kun annettiin lupa tulla. Laskettu aika lienee varmaan...

Yhteistyössä