Hakutulokset

  1. M

    onnistuimpas:))

    laittaa kuvan tuohon profiili juttuun :) kauvan sitä saiki harjotella ja miettiä et mite sitä pienennetään :D
  2. M

    No ku tänne ei kuvia saa laitettua niin..

    kävin tekee sivut irc-galleriaan olen siellä minna_1985..oon koittanu laittaa tuohon profiili juttuun kuvaa varmaan kymmeniä kertoja ja muokannu,pienentäny ym..ja ei onnistunu.. :D
  3. M

    Täällähän on hiljasta..

    missä kaikki on?? :wave:
  4. M

    Miksi ei onnistu??

    Olen koittanu pojasta laittaa kymmentä eri kuvaa tuohon profiili juttuun niin aina valittaa et kuva liian iso..Miten sitä pienennetään?? :'(
  5. M

    Mitäs mieltä ootte??

    Olisi kauhia vauvakuume ja esikko olis nyt 1v2kk,et varmaan olisi jo toisen synnyttyä yli 2v.Mut en silti tiedä,olisihan se kiva jos pojalla olisi leikki kaveri.Ei ole kyllä mitään esteitä miksi ei voisi toista tehdä. :wave: ja avomiehellä on melkein pahempi kuume kuin minulla.
  6. M

    Luin vauva lehdestä..

    Että Brasiliassa oli syntynyt 7.5-kiloinen poika vauva!Ja tietoisesti maailman suurin vauva on syntynyt Kanadassa joka oli 10kg800g.1879 ja kuoli 11h ikäisenä :'( mutta pienimmät kaksoset oli syntyneet 25 raskausviikolla 244g ja 563g.kaksi kuisena olivat olleet 1180g ja 2250g.Ja hengissä...
  7. M

    Mihis on ilkeilijät kadonneet??

    Ku näyttäs siltä että täällä palstalla on ruennu vähä rauha tuleen..Mut eihä se haittaakkaan.. :whistle:
  8. M

    Mitäs olette tänään tehnyt?

    Me käytii aamusta kiertelee kirpparilla ja ulkoiltiin.Sit ilta vierailulla käytiin pojan kummisedän&tädin luona kylässä..Ja nukuttu,syöty ja leikitty.aamulla katottiin teletappeja videolta :whistle:
  9. M

    Osallistuuko teillä miten isät kodinhoitoon&lasten hoitoon??

    Meillä isä leikkii pojan kanssa melko paljon ja osallistuu vaipan vaihtoihin ihan kiitettävästi..Aluksi meinasi kakka vaipat jäädä minun vaihdettavaksi vain,mutta nyt on kans vaihellu isä..Pyykinpesu,siivoukset ja tiskaus jää minulle melkein aina.Mutta ei haittaa.
  10. M

    Onko teillä vauva harrastuksia??

    Me ei käydä missään vauva harrastuksissa.
  11. M

    Kuinka moni ettii kirpparilta lapselleen vaatetta??

    Minä käyn pari kertaa viikossa kahtelee onko mitää ja nyttekin alkuviikosta ostin sieltä kaverin vauvalle sellasen jumppalelun ni oli 2e,ja ihan ku uus.Ja kohta oon menosa käymään kans..Ja itellä on kans pöytä et saa myyä ylimäärästä kampetta pois,tosin lasten vaatteita en myy ku on...
  12. M

    Miksi noi vanhemmat eli yli 20v mammat voi haukkua ikäsiäsä?

    On niin tyhmää haukkua nuorempaasa,vaikka on nuori ja on lapsi ni ei tarkota että me ryypätään ja rellestetään rahat vain..Minä oon ainaki tyytyväinen eläämääni ja valintoihini ja jopa uusi vauva saisi tulla.Emme käytä ehkäsyä,lapsi tulee kun on tullakseen!Ja vaikka on nuori äiti ja joka penni...
  13. M

    Miten näin pitkäksi voi venyä??

    Kaverillani oli laskettu n.2vk sitte,viime sunnuntaina meni sairaalaan ja maanantaina käynnistivät jonku emätinruiskun avulla ja sormelle oli auki,nyt tänää ku soitin sille ni tippa oli laitettu ja sano et supistuksia on ollu ja siltiki sormelle vaan auki ja kohdunkaulakanava oli hävinny,mut...
  14. M

    Minkä kokoisia on ollu teillä lapset syntyessään??

    Meillä poika oli 3490g ja pituutta 50.5cm
  15. M

    Minkä ikäisenä teillä on kävelty?

    Meillä ukko tuli eilen vuoden ja kuukauden,ei vielä kävele tosin ei se haittaakkaan.Pari kertaa on koittanu nousta ilman tukea.Kerkiääpä perään paremmin ku konttaa menemää.. :whistle:
  16. M

    Onko muita

    paikalla?poika päivä unilla nyt niin pystyy olee vähä aikaa koneella.
  17. M

    uusia meili kavereita äideistä!!

    Terve!!Haen uusia meili kavereita kaiken kokoisista ja näköisistä äideistä,itsellä on poika vauva hän on nyt 9kk ja perheeseen kuuluu isä 23 vuotias.Itse olen 19.Olisi kiva vaihtaa ajatuksia muidenkin äitien kanssa. =) KIRJOITTELE!!!

Yhteistyössä