Kuinka moni ettii kirpparilta lapselleen vaatetta??

Minä käyn pari kertaa viikossa kahtelee onko mitää ja nyttekin alkuviikosta ostin sieltä kaverin vauvalle sellasen jumppalelun ni oli 2e,ja ihan ku uus.Ja kohta oon menosa käymään kans..Ja itellä on kans pöytä et saa myyä ylimäärästä kampetta pois,tosin lasten vaatteita en myy ku on suunnitelmissa toinenki vauva..Pienempiä tosin ostelen sieltä sillon tällön jos löytyy..Toivottavasti tulee tätäki kommentoimaan joku parempi äiti \|O !!
 
Mä olen tässä asiassa niin huono, ja niin kateellinen teille muille jotka sieltä kirppikseltä niitä aarteita löydätte. Voi kun mäkin osaisin. Voiko siihen opiskella jossain: "Näin löydän ja ostan kirpputorilta" ??!! :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.02.2005 klo 12:26 NeitiNasu kirjoitti:
Mä olen tässä asiassa niin huono, ja niin kateellinen teille muille jotka sieltä kirppikseltä niitä aarteita löydätte. Voi kun mäkin osaisin. Voiko siihen opiskella jossain: "Näin löydän ja ostan kirpputorilta" ??!! :/
mut on "opetettu" löytämään sieltä hyvää tavaraa. äitin kanssa oon kirppareita kierrelly niin kauan kuin muistan. siellä täytyy vaan jaksaa olla tarpeeks kauan eli koluta suurin piirtein joka nurkka läpi. yleensä päältä päin jo näkyy mistä pöydästä kannattaa kattella paremmin. Itse suosin järjesteltyjä pöytiä ja siistejä vaatteita/tavaroita.
 
epunäiskä
mäkin kiertelen aina kirppiksiä mut harvemmin löydän mitään, mullakin on se vika etten osaa oikein etsiä kunnolla. mut jos löydän niin ostan kyllä. mua aina hirveesti ketuttaa kun mun hyvä ystävä on kirppisten vakkari kävijä ja se AINA löytää tosi hienoja vaatteita sieltä, mut se koluaakin ihan kunnolla ja saattaa viettää montakin tuntia kirppiksillä.
yhden kultaisen muiston ja löydön tein kun olin siskon luona tampereella ja siellä oli joku tosi iso kirppis..oisko ollu radio nimeltään tai jokin, niin löysin sieltä aivan ihanan villatakin joka on vieläkin käytössä. ja ei maksanu paljon.
 
Norrsu
Musta on kiva kierrellä ja ostaisin jos ihmiset tietäisivät ettei euro ole sama kuin markka.. siis JÄRKYTTÄVIÄ hintoja pyytävät vauvojen ja lastenvaatteista..
Paras minkä näin viimekirpparireissulla oli pari vuottta vanha ÄITIYSPAKKAUSTOPPAPUKU jonka tod. näk. on saanut myyjäkin ilmaiseksi, niin pyysi siitä sitten 18,5 e!!! HERRANJUMALA! Noh, eikai se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka ostaa..
 
minä en lapselleni niinkään katso mutta itselleni kyllä käyn katselemassa vaatteita =) ja yleensä löydänkin itselleni vaatteita ja todella halvalla
jää enemmän rahaa lapsen tarvikkeisiin ja vaatteisiin.
 
rita18
kyllähän sieltä löytää ihan käypää tavaraa ku jaksaa vaan ettiä,täällä lapissa vaan noita paikkoja ei oo,harmi.. mutta mitä noissa naapuri kunnissa on käyny,esim oulussa ni kyllä löytää ja melkeenpä uuden veroista.
 

Yhteistyössä