Hakutulokset

1. V

Millon haetaan tuettuja lomia kesäksi? Mistä kannattaa hakea onko eroa?

Kannattaa hakea tuettua lomaa vaikka hyvinvointilomat.fi tai solarislomat.fi tai naiset yhdessä. Olen ollut monella tuetulla lomalla vuosien mittaan ja on pelkästään hyviä kokemuksia. Lomakohteita on monia ympäri Suomea joten varmasti löytyy mieluisa vaihtoehto lomapaikaksi.
  2. V

Paljonko pudottaisitte ja millä keinoin?

Realistista olisi painon pudottaminen syksyyn mennessä 10 kg. Paino lähtee liikuntaa lisäämällä ja keventämällä ruokavaliota. Itselläni on tavoitteena syyskuun alkuun mennessä pudottaa 10 kg. Itsekuria se vaatii todella paljon. Omia tapoja on todella hankala muuttaa. Ekat viikot ovat...
  3. V

Mitä lahjaksi 3-vuotiaalle pojalle? APUVA!

Mitähän sitä osaisi ostaa kolmevuotiaalle kummipojalle lahjaksi. Synttärit olisi tämän kuun lopussa ja pää on niin tyhjä. Mitkä ovat tuon ikäisten suosikkileluja? Nyt voisi tietty keksiä jotain ulkolelujakin.Antakaahan hyviä vinkkejä.:whistle:
  4. V

Pienen lapsen kuumeesta tyhmä kyselee

Mä menisin tuossa tilanteessa kyllä jo lääkäriin.
  5. V

Hyviä lastentarvikekirppiksiä lähellä Tamperetta

Olen ajatellut jonain päivänä lähteä vähän kiertämään noita lastentarvikekirppiksiä, jotka ovat Tampereella tai lähikunnissa. Mitä kirppiksiä voisit suositella? Matkaa saisi olla max.100 km Tampereen keskustasta suuntaansa. Olen käynyt Kangasalan puotikuussa, Tampereen pikkukirpussa ja...
  6. V

Onko teidän paikkakunnalla, sukulaisilla, ystävillä, tutuilla tai naapureilla tapana kutusua

Meillä on tapana kutsua lähisuku ja lähinaapurit sekä lähimmät ystävät. :flower:
  7. V

Suositelkaa matkasänkyä!

Mulla olis matkasänky Tampereella mökille haettavaksi. Meillä ei ole sille enää käyttöä. Jos kiinnostaa jotain,laittakaa yv:tä. :wave:
  8. V

Huutiksesta kysyisin apuva...

Hyviä neuvoja kiitos :hug:
  9. V

Ostaja on maksanut jo tuon kaupan, mutta halunnut maksaa vain puolet noista postareista.
  10. V

Myin tuotetta ja olin siinä ilmoituksessa ilmoittanut toimituskulut ja ostaja ei suostu maksamaan kuin niistä puolet. Miten minun pitäisi nyt toimia? Minun mielestä ostaja sitoutuu huutaessaan tuotteen aina ilmoituksessa oleviin toimituskuluihin? Ei ole ennen tullut tuollaista tilannetta...
  11. V

Mitä teillä oli päällä kun synnytitte?

sairaalan ihana yökkäri.
  12. V

Meinasin viedä kirpputorille vähän tavaraa.

nykyään on noista kaukaloista niin paljon tarjontaa,et tuskin kukaan maksaa siitä enempää kuin 15 e. en itse ainakaan maksaisi.
  13. V

Meinasin viedä kirpputorille vähän tavaraa.

kaukalo 15 e ja vaunut 30 e
  14. V

Kestoilijat!!

vaippakoneellinen pyörii yleensä joka toinen päivä. sähkölaskussa en ole huomannut,mutta vesilasku on hieman suurempi kuin ennen vauvaa.
  15. V

TE JOTKA MYYTTE / LAHJOITATTE

minun mielestä hyviin tapoihin kuuluu vastata kaikille,vaikka kyseinen tuote olisi myyty tai lahjoitettu.
  16. V

MammaSastamalasta?

Moikka! Mä asustelen Sastamalassa. :hug:
  17. V

mahtuuko 75 neliön kolmioon nelihenkinen perhe?

Kyllä mahtuu muutaman vuoden aivan mainiosti. =)
  18. V

rv38 virtsatietulehdusoireita. Neuvola suljettu, otanko yhteyttä yksityiseen lääkäriin tms?

soita synnärille,ammattilaiset osaavat kyllä siellä neuvoa!
  19. V

Rakastuin syvästi mieheen, joka ei vastaa ulkoiselta olemukseltaan

yleensä monet ulkoisesti komeat ovat sisäisesti itteään täynnä. eiköhän se ole tärkeämpää mitä on korvien välissä.

Yhteistyössä