Huutiksesta kysyisin apuva...

Myin tuotetta ja olin siinä ilmoituksessa ilmoittanut toimituskulut ja ostaja ei suostu maksamaan kuin niistä puolet. Miten minun pitäisi nyt toimia? Minun mielestä ostaja sitoutuu huutaessaan tuotteen aina ilmoituksessa oleviin toimituskuluihin? Ei ole ennen tullut tuollaista tilannetta vastaan. Pyytäisin asiaan jotain neuvoa. Ostaja ei halua minulle vastata lukuisiin yhteydenottopyyntöihin huolimatta. Kiitos vastaajille!

Kyllä huudon tehdessään hyväksyy toimituskulut. Jos ei niitä o kattonu ennen huutoa, niin se on sitte oma vika ja kärsittävä nahoissaan. Toki neuvottelua voi yrittää, jos on mahdollista toimittaa edullisemmin, mut pitäs kyl ennen huutoa olla sillon yhteydessä. Ite laittasin tossa tilanteessa huutajalle viestiä, että jos ei tee kauppoja niillä ehdoilla ku kohteessa on ollu huutohetkellä, niin kohde menee uudestaan myyntiin. Palaute tietty huutajalle nega, koska kyseessähän on sillon lunastamaton huuto. Jos kaupat syntyy, niin sit tietty vähintään neutraali.

Onpa kurja tilanne!

palauta rahat ostajan tilille. Tai varoita ensin, että joko vielä puolet postareista perään, tai palautat hänen maksamansa summan ja laitat kohteen uudelleen myyntiin.
Jos olet maininnut,että ostaja vastaa postikuluista, niin silloin hän on tiennyt etukäteen postituksen kuuluvan hänelle maksettavaksi.

tsemppiä!

toivoopi Bee, jota itseäänkin aina ne postarit kirpaisee, mutta pitää sen mukaan mennä huutelemaan mitä on valmis kokonaisuudessaan maksamaan!

Alkuperäinen kirjoittaja viivikkä:
Ostaja on maksanut jo tuon kaupan, mutta halunnut maksaa vain puolet noista postareista.
No eipä se voi ite päättää minkä verran postareista maksaa vai maksaako ollenkaan... Jos sulla on ilmotuksessa ollu näkyvissä toimituskulut, niin sit ne on sen verran. Rouva B:tä peesailen.

Yhteistyössä