Hakutulokset

  1. Syyssade

    Lelu, jota 2-vuotias tyttönne rakastaa yli kaiken??

    Isoin pehmolelu. En itse välittäisi pehmoleluista, kun niitä jo on, mutta ne on tuolle pienimmälle rakkaimmat. Isompien kanssa leikkii myös duploilla, barbeilla, dinoilla, pikkulegoilla, nukeilla... Miten olisi palapeli? Ihan tavallinen, ei nuppi-sellainen. Keskimmäinen kokosi meillä Hello...
  2. Syyssade

    Onko teidän pojat tarkkoja vaatteistaan?

    Kyllä; nappeja ei saa olla :)
  3. Syyssade

    minkä ikäisenä vauvasi alkoi ryömiä?

    Esikoinen n. 5,5kk, kakkonen n.7kk ja kolmas hyppäs sen vaiheen kokonaan yli ja alkoi suoraan konttaamaan :o
  4. Syyssade

    Hyvä yövaippa 1,5 -vuotiaalle?

    Meillä on käytössä kokoa suurempi teippivaippa yöllä kuin mitä on housuvaippa päivällä. Ja juuri tuossa 1,5 vuoden tienoilla piti tehdä tämä muutos, kun alkoi olla pissavahingot jokaviikkoisia. Nyt tyttö on 1v8kk ja päivällä (liberon) koko 5 ja yöllä 6.
  5. Syyssade

    manduca-onko kellään?

    Mä oon tykännyt! Ostin tosin vasta kun kolmas oli puolivuotias. Useamman kerran kerhoillessa vauvan ollessa nukkumassa vaunuissa kakkonen (silloin 3v.) nukahti mun selkään manducaan :) Ja hyvin jaksoin kantaa. Pitkä liina oli mulla aluksi, mutta se oli niin hankala Manducaan verrattuna, että...
  6. Syyssade

    Polarn O Pyret - käyttökokemuksia?

    Yhtä lukuunottamatta ovat olleet hyviä ja hyvin käyttöä kestäviä. Tuosta yhdestä haalistuivat värit liian nopeasti. Liikkeestä olen ostanut/saanut.
  7. Syyssade

    Mitä kokoa yleensä ovat 5-6 vuotiaat

    Poika, 5,5v, käyttää 110-116 vaatteita. 5v-tarkastuksessa oli n. 108cm ja 17kg. Tyttö, 3,5v, käyttää 104-110 vaatteita. 3,5-tarkastuksessa oli n. 102cm ja 15kg.
  8. Syyssade

    Miksköhän isot lapset istuu ostoskärryissä

    Lapsista on mukava olla kärryn kyydissä :) Meillä tosi reippaita kävelijöitä, mutta kaupassa haluavat kärryn kyytiin (3- ja 5-vuotiaat). 1v. kuopus pääsee istumaan ja toiset roikkuvat kärryn reunoilla... Itse kärryyn en päästä istumaan. Esikoinen on arahko lapsi ja pelkää eksyvänsä kaupassa ja...
  9. Syyssade

    Laittaako kukaan korppujauhoja makaronilaatikon päälle?

    :wave: Tykkään rapsakasta kuoresta.
  10. Syyssade

    Minkäkokosia vaatteita teillä on lapset käyttäny täyttäessään 1v?

    Poika 80cm Tyttö 80cm Tyttö 80cm :)
  11. Syyssade

    G: montako pitkähihaista lapsella kaapissa?

    Noin 10 kpl/lapsi. Kuopusella tosin hieman enemmän kuin isommilla, kun on perinyt kummaltakin. Ja serkultaankin vielä. Hyvin riittää.
  12. Syyssade

    Tuplarattaista...APUJA!

    Esikoisen ja kakkosen välillä on ikäeroa 1v8,5kk (kakkonen syntyi lokakuussa). Asumme kaupungissa ja liikuimme paljon. Esikoinen oli myös kova kävelemään tuohon aikaan, mutta seisomalaudalla ei suostunut olemaan; ei pysynyt sitten millään :( Vasta kun ylitettiin 2v niin alkoi pysymään siinä...
  13. Syyssade

    Muistaako 20-30v. naiset Hello Kittyä?

    Ikää 34 ja muistan. Jotain tarroja ja vihko taisi olla ala-asteikäisenä.
  14. Syyssade

    Käyttääkö alle kouluikäinen lapsesi pyöräilykypärää?

    Kyllä käyttävät. 5, 3 ja 1-vuotiaat. Pienin tosin ei vielä ole päässyt itse kokeilemaan pyöräilyä, mutta kyydissäkin ollessa on lapsilla kypärät.
  15. Syyssade

    Keväthaalari huomenna?

    Kiitos vinkistä, taidankin huomenna suunnata kauppaan :)
  16. Syyssade

    Keväthaalari huomenna?

    Meillä 5-vuotias oli tänään keväthaalarissa. Useampana päivänä on tässä ollut jo aivan hikinen ulkoiltuaan talvipuvussa (+pitkät kalsarit + ohut paita), joten nyt oltiin sitten viileämmissä :) Oli tosin edelleen aika lämmin kun tultiin sisälle, mutta villatakkia en uskalla jättää vielä pois, kun...
  17. Syyssade

    onko valot pois?

    On. Kivan tunnelmallistakin samalla :)
  18. Syyssade

    Richard Scarryn touhukas maailma

    Meillä olevassa eräässä Scarryn kirjassa rakennetaan tietä Puuhalan ja Touhulan välille eli lienevät naapurikaupunkeja :)
  19. Syyssade

    Leimataanko kirjeitä enää postileimalla???

    Mulle tulee noin puolet ilman leimaa :( Kurjaa kun keräilen. Olen surutta käyttänyt leimaamattomat uudestaan, vaikka postissa väittivät, että niissä olisi joku läpinäkymätön leima kuitenkin. Perille ovat tulleet, jotkut jopa kolmen käytönkin jälkeen!

Yhteistyössä