manduca-onko kellään?

  • Viestiketjun aloittaja unikuu108
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mulla on ja ison kasan ruusuja annan. Yhtään risua ei ole ojentaa. :)

Tyttö 1v4kk ja paljon on käytetty vuoden aikana sitä, sekä sisällä että ulkona. En antaisi pois.
 
Jenis
Mulla on kohta, esikoisella oli Ergo ja sekin oli ihan loistava. Vaihdan kuopukselle Manducaan, kun Ergoon oisin tarvinnut vauvatuen erikseen.

Esikoinen on nyt 2, ja vielä vappuna meni ihan kevyesti Ergossa tuolla hulinassa. Manducan pitäisi olla vielä pitkäikäisempi, kun siinä saa jatkettua sitä selkäpalaa.
 
mustikka
tosi hyvä voi kantaa edessä takana ja sivulla.Oon nyt 10kk kantanu kuopusta,vastasyntyneestä asti ja varmaan 2,5v ainakin kannan.Esikoinen 3v, 17kg olen kantanut selkäpuolella mut tuntuu liian painavalta. Ei tarvittu sisarurattaita kun pistin uhmaesikoisen rattaisiin ja vauvan reppuun.
 
Jenis
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Minä oon kans miettiny sen hankintaa...
Vaiko sittenkin liina..? Talvivauvalle..
Mulla oli Ergon lisäksi rengasliina ja pitkä liina, ja kyllä toi reppu on vaan niin sata kertaa helpompi. Aina valmis, ei tarvi opetella sidontoja jne.
 
Mä oon tykännyt! Ostin tosin vasta kun kolmas oli puolivuotias. Useamman kerran kerhoillessa vauvan ollessa nukkumassa vaunuissa kakkonen (silloin 3v.) nukahti mun selkään manducaan :) Ja hyvin jaksoin kantaa. Pitkä liina oli mulla aluksi, mutta se oli niin hankala Manducaan verrattuna, että käyttämättä jäi. Ja tykkään nimenomaan, että vauvan/lapsen saa siinä selkäpuolelle.

Suosittelen :)
 

Yhteistyössä