Hakutulokset

  1. M

    JOS LAITAN ASUNTOVAUNUN VUOKRALLE NIIN

    Mikä osa siitä menee verottajalle?
  2. M

    voiko imetys onnistua kolmannella? ja miksi maito ei nouse?

    Hei kaikki äidit! Eli haluaisin kuulla kokemuksia teiltä joilla ekat lapset ovat olleet TÄYSIN korvikkeella että onko imetys onnistunut sitten myöhemmin?? itsellä kaksi lasta, ja kumpikin on ollut korvikkeella alusta saakka. Maito ei minulla ole noussut lainkaan kaikista yrityksistä huolimatta...
  3. M

    MITEN ON?

    Jätättekö vauvaanne hoitoon jos heräilee yöllä? Mietin tässä kun meidän vauva 8kk on alkanu yhtäkkiä yöt mennä levottomiksi niin uskaltaisko jättää anopille yhdeksi yöksi jos me isukin kanssa käytäis bailaamassa??
  4. M

    untenmaille...

    Levolle laske luojani.... Hyvää yötä kädelle työtä! Mies nukkuu jo...
  5. M

    Ihme vouhotusta

    Jokainen tekee ton abortin suhteen niin kuin haluaa ja Suomen lain puitteissa. Kiitos vaan riittä toi vouhkaaminen...SIKIÖISTÄ ,ABORTEISTA YM.
  6. M

    alatiesynnytys sektion jälkeen

    Mietin tässä sellaista, että jos ensimmäinen lapsi on syntynyt suunnitellulla sektiolla ja toinen syntyy alateitse, niin lasketaanko toinen synnytys tavallaan "ensimmäiseksi" eli onko henkilö niin kuin ensisynnyttäjä? Esim. onko synnytyksen kesto usein niin kuin ensisynnyttäjällä, toinen...
  7. M

    Vinkkejä kiitos

    Eli mitä te teette päivisin 2v lasten kanssa kotona? Meillä on 2v ja 5kk pojat ja tuntuu ettei keksi mitään tekemistä tälle vanhemmalle..Olisi niin kiva touhuilla jotain hauskaa,mutta monesti se jää kun tämä uhmakas 2v alkaa rääkyä jo kun yrittää sanoa jotain... ANTAKAA VINKKEJÄ PLIIS!!! :headwall:
  8. M

    limaa emättimestä..

    mulla on 5 1/2-kuinen vauveli ja imetän edelleen,mutta vähemmän tietty ku ennen. menkkoja ei oo ollu,mut nyt mulla tulee sellasta kirkasta "hyytelömäistä" limaa sieltä... voiskohan enteillä menkkoja vai mitä ihmettä mahtaa olla!? kehtaako neuvolaan soittaa vielä tollasta vai nyt pelkästään...
  9. M

    Lastehoitajan tuntitaksa?

    Olen hankkimassa lapsillemme hoitajaa kerran viikossa kahden tunnin ajan. Kertokaahan mielipiteitänne/kokemuksianne vanhemmat ja hoitajat mikä olisi sopiva tuntihinta 15v. tytölle joka hoitaisi lapsemme? Mll:n tuntitaksahan on 4,2e/tunti, toki se on puoivapaaehtoistyötä.
  10. M

    Kastelahjavinkkejä

    Kaipaan kastelahjavinkkejä.En ole kummi enkä mummi, mutta läheinen kuitenkin. Ideoita? Vaatteet, kehykset jne. ei innosta.
  11. M

    Laihdutus imetyksen aikana vs jälkeen

    Moi! Täysimetän 5 kuukautista vauvaani, mutta painoni ei ole laskenut synnytyksen jälkeen yhtään. Ylipainoa on reilusti n 15-20 kg. Herkkuja on tietysti tullut vedettyä jonkun verran... Joku tuttu väitti, että raskauskilot olivat ja pysyivät hänellä kunnes imetys oli kokonaan ohitse. Onko...
  12. M

    1v lapsi

    Millaisilla leluilla 1 vuotta täyttävä lapsi leiikkii? Voisitteko kertoa vaikka mitkä lelut teillä on suosittuja? Mitä kannattaisi ostaa 1-vuotis lahjaksi pojalle?
  13. M

    ikävät raskausarvet

    Onko mitään keinoa päästä eroon raskausarvista?Takalisto on nimittäin aika järkyttävän näköinen nykyään :'(
  14. M

    Uskovia äitejä ajatuksenvaihtoon

    Löytyisikö tätä kautta muita nuoria uskovia äitejä ajatuksenvaihtoon? Olen ev.lut. ja sley:n toiminnassa kävin nuorempana. Olen kahden alle 3-vuotiaan neitosen kotiäiti. -mammamia-

Yhteistyössä