voiko imetys onnistua kolmannella? ja miksi maito ei nouse?

Hei kaikki äidit!

Eli haluaisin kuulla kokemuksia teiltä joilla ekat lapset ovat olleet TÄYSIN korvikkeella että onko imetys onnistunut sitten myöhemmin??
itsellä kaksi lasta, ja kumpikin on ollut korvikkeella alusta saakka. Maito ei minulla ole noussut lainkaan kaikista yrityksistä huolimatta, tulee muutama pisara koko imetysaikana...ja se on minulle ollut vaikeaa hyväksyä!
Lapset on kuitenkin hyvin kasvaneet ja ihania palleroita :hug:

Mutta siis te äidit joilla imetys onkin yllättäen onnistunut niin haluaisin kuulla kokemuksia...tulevaa ajatellen..

En halua kommentteja "onnistuneilta" hyviltä äideiltä vaan kohtalotovereiden juttuja..ihan tarpeeksi olen saanut ohjeita ja kertomuksia imetyksenhelppoudesta

Kiitti kaikille! :flower:
 
Ihan vain kohtalotoverina tsemppaan. Minulla myöskin kaksi lasta, joista kumpaakaan en ole pystynyt imettämään runsaista haluista ja rahallisesta panostuksesta huolimatta: imetystyyny, imetysliivit, rintapumppu, rintakumit, maidonkerääjät, imetyspaidat yms. Ekan kohdalla syynä oli, että vauva ei yksinkertaisesti imenyt rintaa ja pumpulla en saanut maitoa kunnolla tulemaan. Tokalla kerralla vauva imi, mutta osoittautui niin allergiseksi, että lopulta oli pakko siirtyä apteekin maitoon. Ekan kohdalla tunnelataus oli suurempi, nyt osaa jo ajatella, että imetysaika on loppujen lopuksi niin lyhyt aika, ettei sillä viime kädessä ole merkitystä. Lähipiiristä on tullut myös huomattua, ettei imetys välttämättä vaikuta yhtään suojelevasti sairasteluun yms. Jos lisää lapsia tulee, annan mennä miten menee. Itse ei välttämättä asiaan voi vaikuttaa ja sen olen nyt hyväksynyt.
 

Yhteistyössä