Hakutulokset

  1. K

    Kastelli Hoviherra 166L:stä taas..

    Tietysti hintaa tule jokaisesta työvaiheesta. Mutta käsitin tuosta vieraan viestistä, ettei Kastelli edes tekisi tuosta vaiheesta pidemmälle. Eli tekee, mutta se kannattaa laskea, miten tulee halvimmaksi/sopii itselle parhaiten.
  2. K

    Kastelli Hoviherra 166L:stä taas..

    Meille ainakin on tulossa Kastellin kautta asennukset: sateelta suojaan, säältä suojaan, vesikate päälle, lämmitysvalmis, peruspuuverhous, laaja ulkoverhous ja täydentävät asetukset. Miksi ette saisi kuin sateelta suojaan..? :o
  3. K

    G: onko sitten noloa pyytää rahaa häälahjaksi?

    Voi pyytää mun mielestä rahana ihan hyvin. Nykyään taitaa olla aika yleistäkin. Kiva olisi ehkä kertoa miten sen meinaa käyttää esim häämatkaan tai kodin rakentamiseen tms.
  4. K

    Kastelli Hoviherra 166L:stä taas..

    Me olemme myös päätymässä tuohon malliin. Meille tulee 60 cmn porrastus ja olohuoneeseen korotettu sisäkatto, kuten suuremmassa 176 mallissa. Meistä makuuhuoneet tuntuvat kuitenkin pieniltä. Suunnitteletteko jonkinlaisia muutoksia pohjaan? Saisiko kysellä millaisia? Myös mietityttää onko...
  5. K

    Voi mies minkä menit tekemään!

    Meillä ei mies tekisi noin koskaan! Mitäs opetatte miehillenne, että te hoidatte kaiken kotona ja passaatte niille kaiken valmiiksi.. Ihminen menee aina siitä missä rima on matalin.
  6. K

    AVIOEHDOSTA!!!!!!!

    \ Mielestäni avioehdosta ja rahasta puhumisesta ei saisi loukkaantua. Mutta tietysti asiasta ei keskustella hääpäivänä ja muutenkin tilaisuus ja ajankohta tulee katsoa sopivaksi. Minusta avioehdon laatiminen on realismia. Meilläkin se on, mutta emme aijo erota. Mutta ei siitä mítään haittaa...
  7. K

    Ehkäisyrengas

    toinen rinkula menossa, ei mitään oireita. Testaillaan, testaillaan..
  8. K

    Ehkäisyrengas

    Odotanpa jännityksellä miten mulle käy. Kävin eilen lääkärissä ja hain heti renkaat apteekista. Aikaisemmin en muistanu edes kuulleeni moisista. Kiva kuulla teidän kokemuksia! Pillerit aiheutti minulle mielialan vaihteluja, testataan miten rengas sopii..
  9. K

    Mitä minun pitäisi tehdä..?

    \ Helsingin ja Oulun väli ei kuitenkaan ole kuin tunti, lentokoneella. Ja autot ja junat kulkee myös. Eli tuo välimatka ei ole liian pitkä jos niin haluaa. Vink. Otahan selvää mitä se äijäs touhuaa ja pistä se koville.
  10. K

    kotiäidin arkea...

    Voivoi, kun tätä lueskelee. Itse olen parisuhteessa, 26 v, kaksi yliopistotutkintoa, vakituisen työn sain heti kun valmistuin. Työmotivaatio on loman jälkeen nollassa. Työ ei kiinnosta yhtään! Työpaikka on todella hyvä ja viihdyn sinänsä erinomaisesti.Olen pitänyt itseä työ- ja uraihmisenä...
  11. K

    Sairaaladieetti tietoa.

    \ öö... Rasvasolut ei kyllä häviä minun tietojen mukaan mihinkään kuin rasvaimulla. Ne vain kasvaa tai pienenee. Korjatkaa jos olen väärässä. Kun teette jonkun dieetin, palaatteko normaaliin elämään ja elintapoihin? Totta on että dieetti voi antaa tehokkaa alkusykäyksen laihtumiselle ja...
  12. K

    vinkkejä laihdutukseen raskaana olevalle!!!!!

    minäkin olen kuullut ettei raskaana saisi laihduttaa. mutta terveellinen ruokavalio ja elämäntavathan on sitäkin tärkeämpiä nyt! :) eli hyvältä tuntuvaa liikuntaa, paljon vihanneksia, marjoja, hedelmiä, vähän rasvaa ja sopivasti jotain herkkujakin. älä huoli nyt kiloista, vaan keskity voimaan...
  13. K

    KILOPINO vk.50

    siis karkin syönti kerrat on vähentynyt.. (ja luonnollisesti siis määrätkin)
  14. K

    KILOPINO vk.50

    kohtuuden opettelu auttaa hirvittävään herkutteluhimoon. ennen ostettiin mieheni kanssa pitsa tms, 1,5 l limsa, puoli kiloa karkkia ja haettiin leffaa ja ähötettiin ilta siinä. nyt epäterveellinen roskaruoka korvataan kunnon ruualla, limsa vaihtunut light limsaksi, 500g karkkia pienentynyt 50...
  15. K

    Sairaaladieetti tietoa.

    kyllähän se taitaa olla niin että näitä dieettejä on vaikka kuinka. mutta ainut järkevä ja terveellinen tapa on terveellinen, vähärasvainen ruokavalio, liikunta ja pysyvät elämäntapojen muutokset. sillä jos on sitä painoa tullut niin jossakinhan on ollut "vika". tosin tuo on niin tylsä ja hidas...
  16. K

    KILOPINO vk.50

    se psykologinen raja meni nyt rikki, alle 70 !!! =) hitsi että tuntuu hyvältä. aloitus oli pikkasen päälle 80, eli yli kymmenen kiloa on lähteny. ja helppoa on ollu, töissä kun on niin on helppo pitää säännöllistä rytmiä. aamupala, päivällä töissä syömässä (omat eväät), pieni välipala vielä...
  17. K

    Paino-pituus ja tavoitepaino

    tipu, meniköhän sulla noi numerot oikein? jos meni, niin olet alipainoinen ja enään ei tarvisi laihduttaa. painoindeksin mukaan 175 pitkälle normaalipainon alaraja on muistaakseni siinä 62 paikkeilla. itse olen 175, laihdutuksen aloitin noin 80 kg:stä ja nyt on aika tarkkaan 70 kg. tavoitteena...
  18. K

    Löytyykö netistä painonvartijoiden pistetaulukko?

    en usko, ei taida. se on aika "varjeltu" homma, eli tarkotus olis saada sut sinne ryhmään (tai tilaamaan kirjekurssi) ja sieltä saat pisteet. tietty jos sinulla on joku tuttu joka on ollut pvartijoissa, kysy saisitko tutustua materiaaleihin.
  19. K

    masennus

    eikö kukaan osaa mua auttaa? tai tiedä asiasta mitään? tai omia kokemuksia? :'( itseasiassa kun on tässä partnerin kans keskusteltu, on todettu että taidetaan kokeilla miten elo sujuu ilman noita hormooneja.. voihan tuota ainaki kokeilla.
  20. K

    masennus

    onkohan teillä tietoa asiasta? olen syönyt Minulet-nimisiä pillereitä nyt jo yli 8 vuotta. ilman taukoja. mitään ongelmia ei ole ollut ikinä. joskus olen kuullut että pillereitä ei voi syödä "loputtomiin". eli että jos syö pitkään ilman taukoja, voi tulla jotain ongelmia. nyt olen suunnattoman...

Yhteistyössä